Skocz do zawartości
Ziel

Case mx hamulce

Polecane posty

Ziel    26

Witam. Mam mały problem gdyż jak dusze hamulec to zauważyłem ze nie hamuje na przednie koła a tylne stają w miejscu. Z tego co wiem to na przód przez skrzynie powinien hamować. Co może być tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

woytek    3

Sprawdź czy po wciśnięciu hamulca zapalają się światła stopu. Bo z tego co pamiętam to załączanie przedniego napędu chodzi na jednym czujniku ze światłami stop (chociaż mogę się mylić ;) ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

a przy nacisnieciu pedału hamulca zapala sie lampka od załaczonego napedu na pulpicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

a jak masz załaczony naped to sie swieci? Ja miałem przypadek ze naped mi sie załaczał i chamował przodem ale kontrolka sie nie zapalała w ogóle okazało sie ze była spalona zaróweczka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Jak włącze napęde to sie normalnie świeci lampka. Ale jak zahamuje to sie nie włącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26
Napisano (edytowany)

Temat jest aktualny nadal nie mogę sobie poradzić z hamowaniem na przód. Mam jeszcze jedno pytanie, co może być przyczyną że mi sie hamulce co pare godzin jazdy zapowietrzają? Odpowietrzam i działa ale to juz jest męczące.

 

 

Mógłby ktoś zrobić u siebie zdjęcia pompek hamulcowych z podłączonymi wszystkimi węzami? Chodzi mi o te co są pod maską koło turbiny. Wydaje mi sie ze coś u mnie jest kombinowane. Będe wdzięczny oczywiscie case mx 135.

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacumi    0

hej.

mam podobny problem, zapowietrzają sie hamulce. odpowietrzę i po nocy jest to samo.

dodatkowe objawy

- jak podnośnik ma bardzo ciężko troche wyje pompa

- wspomaganie (bez obciążenia) też troche wyje

 

case mx110 (2000r.)

Problemy praktycznie rozpoczeły się po jakimś czasie od wymiany oleju w skrzyni (sam wymieniałem, razem z filtrem). czy może być gdzieś nieszczelność gdzie ciągnie powietrze ?? a nie powinno byc w tym samym miejscu wycieku ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacumi    0

kolejny raz hamulce odpowietrzone gdzie się da. nic nie pomaga. Może jest jakiś serwisant z lubelskiego który chce dorobić ? zapraszam na priv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tedi26ak    0

Nad pedałami hamulców masz dwa czujniki każdy na jedno kolo mają po 3 kable one odpowiadają za załącza nie świateł stopu i napędu ja miałem w 5150 jeden padnięty i nie załączało napędu a w mx jest chyba tak samo. Napęd w 5150 jest załączony jeśli nie ma napięcia na cewce po podaniu napięcia napęd się rozłancza obiaw był taki ze nie szło wyłączyć napędu bo w czujniku hanulca była przerwa przy puszczonych pedałach. A co do zapowietrzania się hamolcow to do wymiany dwa oringi na tłoku hamulca są tkie same w serii 51xx i mx koszt około 100zł na koło .Na moim chomiku masz instrukcje do serii 51xx pokrywa się prawie w całości z mx różnice są w silniku i pompie hydrauliki bo w 51xx masz pompę o zmiennej wydajności z dzielnikiem strumienia zamontowanym na pompie a w mx dzielnikiem jest osobno na górze skrzyni biegów. sama skrzynia i most jest taki sam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

Byłem teraz oglądać MX 150 z 99 roku wujkowi i na pompie hamulcowej miał akumulator hydrauliczny. Do czego on służy.

Dodam że miał dodatkowo hamulce hydrauliczne na przyczepy a pleumatyka była dokładana.

Następna sprawa to hamulce miał słabe a pedał do podłogi dochodził.

Jeszcze jedno, fajna rzecz, mój tego nie ma a czytałem że powinien mieć.

Akumulator hydrauliczny na siołownikach podnośnika w tylnym tuzie, ale było podłaczony pod elektrozawór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218
Napisano (edytowany)

Oryginalnie miał dołożony ten akumulator hydrauliczny do podnośnika? Powiem szczerze, że nie spotkałem się jeszcze z czymś takim w tym modelu, nawet w książce serwisowej nie ma wzmianki o takiej funkcji. Teoretycznie można by dołożyć taki aku, a najlepiej dwa z różnymi ciśnieniami, elektrozawór po to aby włączać tą funkcje podczas transportu lub automatycznie podczas podniesionej maszyny. Chociaż nie wiem czy by to nie głupiało wszystko bez specjalnej elektroniki. Akumulator na pompie hamulcowej? Aku ma dwojakie funkcje, łagodzi skoki ciśnienia, przyspiesza i uzupełnia ciśnienie w obwodzie.

Edytowano przez grego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

Z tego co widziałem na podnośniku to był oryginał.

Ja gdzieś w jakiejś  instrukcji spotkałem się z  opisem że na podnośniku  ma akumulator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Z tego co sie orientuje to nowsze wersje miały przycisk do włączania amortyzacji podnosnika więc musiał być akumulator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

Mój jest 2001 i nie ma, a ten był 1999r. Pewnie zależało od wyboru przy kupnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    218

A ja jestem ciekawy czy sam amortyzator hydrauliczny + zawór elektr. wystarcza do sprawnego działania czy jednak w tym procesie bierze udział jeszcze elektronika. Problem jest z tym, że przekrój obciążenia jest bardzo różny, a pojedyńczy amortyzator ma dość wąski zakres działania, lekki ładunek go nie ruszy, za ciężki wciśnie . Bo założyć takie coś to żaden problem i kosztowo też nie wbija w fotel, w 1 tys powinno się zmieścić wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturo1610    1

Witam. Przepraszam ze wtracam tu inny temat ale mam pytanie odnośnie blokady a mianowicie jak włacze blokade na auto to ona powinna sie automatycznie wlaczac i rozłaczac ? bo u mnie jak tylko klikne auto to na desce swieci sie odrazu ze blokada jest włączona i nie moge skrecic ani nic bo pchaja dwa koła, to tak ma działać czy powinno samo włączać i rozłączać ? dodam ze jak ciagnik jest na postoju i klikne ten automat to juz odrazu blokada jest jakby na stałe wlaczona przy wcisnietym auto i zeby ja wyłaczyć musze to zrobic guzikiem, a skoro auto to chyba powinna sie w razie potrzeby sama załączyć i rozłaczyć czy jak wgl ten automat powinien działać? ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Auto tzn. że jak masz ramiona TUZ'a podniesione to powinno sie wyłączyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturo1610    1

Dzięki. Ale musza byc podniesione na maxa zeby sie rozłączyla czy wystarczy ze troche ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Z tego co pamiętam to trzeba wdusić przycisk od podnoszenia czyli na max.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×