Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Bez problemu powinno wytrzymać ale zawsze możesz podnośnik podłożyć i trochę na skrzyni i pod miska pod lewarować i coś podłożyć dla pewności.

Edytowane przez jonkszi
Opublikowano (edytowane)

Na kołach rozrządu są jakieś znaki? Ewentualnie ustawia się je żeby się zgrywały, czy do jakiś punktów?

Gdzie można tanio kupić nowe koła rozrządu? Jeszcze nie zdjęto pokrywy z kół rozrządu, ale po zdjęciu misy, wygląda że wszystkie są mocno uszkodzone.

 

 

Edit:

Silnik trzyma się na obudowie sprzęgła. Niestety, żeby zdjąć pokrywę kół rozrządu, trzeba odjechać całym przodem.

Na kołach są standardowe znaki.

Zna ktoś dobry tani sklep z częściami do Jumz'a, gdzie są szanse dostać koła rozrządu?

Edytowane przez Alchemik
Opublikowano

Na kołach rozrządu są jakieś znaki? Ewentualnie ustawia się je żeby się zgrywały, czy do jakiś punktów?

Gdzie można tanio kupić nowe koła rozrządu? Jeszcze nie zdjęto pokrywy z kół rozrządu, ale po zdjęciu misy, wygląda że wszystkie są mocno uszkodzone.

 

 

Edit:

Silnik trzyma się na obudowie sprzęgła. Niestety, żeby zdjąć pokrywę kół rozrządu, trzeba odjechać całym przodem.

Na kołach są standardowe znaki.

Zna ktoś dobry tani sklep z częściami do Jumz'a, gdzie są szanse dostać koła rozrządu?

 

A czy jest na forum jakiś fachowiec od silnika d-240 który ma patent na to,jak ustawić rozrząd bez użycia skomplikowanych przyżądów nie sugerując sie znakami???

Opublikowano

Nie trzeba fachowca tylko trochę pogłówkować. Znając fazy rozrządy bez większego problemu złożysz rozrząd nie posługując się znakami. Np. wymierzając kąt otwarcia zaworu ssącego na kole zamachowym posługując się znakiem kąta wyprzedzenie wtrysku lub GMP.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez szop01
      Witam wszystkich forumowiczów.
      Posiadam ciągnik Renault Ares 630 125 km i ostatnio pojawił się problem.
      Po odpaleniu ciągnika z odmy olejowej i korka wlewu oleju leci coś takiego jak para wodna i jest to bezwonne.
      Jaka może być tego przyczyna?
    • Przez kamil000
      witam, potrzebuje pilnej pomocy w sprawie zetora 7211, moim problemem jest wysokie ciśnienie oleju bo wynosi ono 6,5bar na zimnym czy ciepłym silniku/przy wysokich/niskich obrotach nie ma znaczenia, ciśnienie jest cały czas w tej granicy czyli stałe. Zakładałem dwa  zegary na każdym jest to samo, zakładałem nowy zawór ten przy pompie pod misko olejową to się zmniejszyło właśnie na 6,5bar z 7bar(na starym zaworze). Wiem jednak że takie ciśnienie to na zdrowie mu nie idzie, dlatego moje pytanie co może być nie tak? dodam że takie ciśnienie w silniku mam po kapitalnym remoncie.
    • Przez Blusik
      Witam 
      Mam pytania jaka podkładka ma znajdować się pod korkiem zlewu oleju w silniku 1hc102 chodzi mi o średnice.
      Jak również o gwint jaki jest w pompie pz63a ponieważ musze odkręcić wąż.
       
      Pozdrawiam 
    • Przez Manio221
      Mam pytanie znalazłem silnik do MF 2620 od kombajnu class senator typ silnika Perkins A6. 354,4 czy będzie pasował? Proszę o pomoc. Niby takie same typy silników  😉
    • Przez Darek43
      Witam mam problem z ciśnieniem oleju po remoncie zapala się kontrolka od oleju A przed nie paliła się czy to może być wina pompy  olejowej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v