Skocz do zawartości
Alchemik

Rozrząd Jumz6- silnik D65

Polecane posty

Alchemik    31

W silniku D65 są wyszczerbione koła rozrządu.

Czy można odkręcić przedni wspornik przykrywający koła rozrządu i mocujący przód silnika bez podpierania go? Utrzyma się spokojnie na obudowie sprzęgła?

Chodzi o mocowanie przodu silnika do ramy z linku (trzeci rysunek, oznaczone liczbą 13):

http://mtz-umz.ru/4-...mehanizm_1.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonkszi    62
Napisano (edytowany)

Bez problemu powinno wytrzymać ale zawsze możesz podnośnik podłożyć i trochę na skrzyni i pod miska pod lewarować i coś podłożyć dla pewności.

Edytowano przez jonkszi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    31
Napisano (edytowany)

Na kołach rozrządu są jakieś znaki? Ewentualnie ustawia się je żeby się zgrywały, czy do jakiś punktów?

Gdzie można tanio kupić nowe koła rozrządu? Jeszcze nie zdjęto pokrywy z kół rozrządu, ale po zdjęciu misy, wygląda że wszystkie są mocno uszkodzone.

 

 

Edit:

Silnik trzyma się na obudowie sprzęgła. Niestety, żeby zdjąć pokrywę kół rozrządu, trzeba odjechać całym przodem.

Na kołach są standardowe znaki.

Zna ktoś dobry tani sklep z częściami do Jumz'a, gdzie są szanse dostać koła rozrządu?

Edytowano przez Alchemik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jonkszi    62

Na pewno dostaniesz ale gdzie to nie wiem nie masz sklepu z częściami do ruskich traktorów w pobliżu t-25 czy mtz tam może

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

Na kołach rozrządu są jakieś znaki? Ewentualnie ustawia się je żeby się zgrywały, czy do jakiś punktów?

Gdzie można tanio kupić nowe koła rozrządu? Jeszcze nie zdjęto pokrywy z kół rozrządu, ale po zdjęciu misy, wygląda że wszystkie są mocno uszkodzone.

 

 

Edit:

Silnik trzyma się na obudowie sprzęgła. Niestety, żeby zdjąć pokrywę kół rozrządu, trzeba odjechać całym przodem.

Na kołach są standardowe znaki.

Zna ktoś dobry tani sklep z częściami do Jumz'a, gdzie są szanse dostać koła rozrządu?

 

A czy jest na forum jakiś fachowiec od silnika d-240 który ma patent na to,jak ustawić rozrząd bez użycia skomplikowanych przyżądów nie sugerując sie znakami???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    677

Nie trzeba fachowca tylko trochę pogłówkować. Znając fazy rozrządy bez większego problemu złożysz rozrząd nie posługując się znakami. Np. wymierzając kąt otwarcia zaworu ssącego na kole zamachowym posługując się znakiem kąta wyprzedzenie wtrysku lub GMP.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez silny84
      Witam. Mam problem z ciągnikiem mf 6130. Ciągnik nie pali, tak jakby został odcięty dopływ paliwa. Kręcę rozrusznikiem aż akumulatory mi się wyczerpią, a on nie reaguje. Z tłumika nie widać żadnych oznak spalin. Bezpieczniki w kabinie wszystkie są ok. Z kontrolkami wszystko też jest w porządku. Proszę o pomoc.
    • Przez Konrad2277
      Witam
      Czy ktoś może mi pomóc z wyborem silnika??
      postanowilem zakupić NH 1530 tylko nie wiem z jakim silnikiem
      Czy deutz będzie się mocno grzał??
      Jakie spalanie??
      Prosze o niezamykanie tematu bo mało kto na stare tematy wchodzi a dobór jest dla mnie bardzo ważny
      Prosze o szybkie odpowiedzi
      Z góry dzięki
    • Przez mathewc385
      Panowie mam problem z moim Fahrem otoz gdy wykosze okolo 0,7 ha silnik lapie temperature i musze sie zatrzymac . Wymienilem filtry,wyczyscilem chlodniczke oleju i dalej sie grzeje . Prosze o porady .
    • Przez rafal2511
      WITAM.
      Od niedawna posiadam deutza fahra dx 4.51. mam problem gdyz sie strasznie grzeje pracach polowych . jak na ciagnik 85 km to powinien sobie dawac rade bez problemu z siewnikiem amazone d7 3 metry a ty szok strasznie sie grzeje dochodzi prawie do konca. podobnie z agregatem uprawowym 3 metrowym. nie daje sobie zbytnio rady. znajony na podobnej mocy ciągnik i bez problemu sobie daje rady z zestwem uprawowo-siewnym 3 metry a moj ma problemy z samym agregatem . pdobnie z siewka do nawozy jedno osiową gdzie nasypie tone nawozy i juz jest priblem a stara sześdziesiątka sobie daje rade bez problemu. co może być z nim?

      PROSZE O PORADY
    • Przez kokosik12
      Witam serdecznie. Mam Władimirca z 87r. jest to bardzo dobry i wdzięczny traktor lecz ma jedną (małą) wadę. :mellow: . Dlatego więc chciałbym spytać co myślicie o podwyższeniu mocy poprzez wymianę silnika na piękny cztero cylindrowy z mercedesa w123 ''beczka''. myślę że poj. 2.4-3.0 powinna wystarczyć. Ma on ok. , z tego co pamiętam od 60 do 125 KM przy ok. 4000 obr/min. Wiem ze skrzynia biegów może tej mocy nie wytrzymać lecz gdyby zrobić ogranicznik wciśnięcia pedału gazu to może udało by się uzyskać jakieś (przy silniku 125 konnym) 50-60 KM przy obrotach rzędu 1900-2000 obr/min. i to by były maksymalne obroty. oczywiście pomyślałem także o wałku sprzęgłowym , który należało by wzmocnić(pogrubić). poza tym oczywiście jakaś nowa rama pod silnik.
      Dzięki temu mój nie zastąpiony władzio miał by bardzo przyjemny dźwięk no i trochę więcej koni.to tylko jedna z przemian. w mojej koncepcji praktycznie sam korpus skrzyni bięgów i zawartość pozostaje seryjne. Może się uda.
×