Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Więc musze skorzystać z pomysłu kolegi sznuci tylko umieścić zawór pod kierownicą. Samo umocowanie myślę ze nie stanowi problemu tylko sterowanie musi być w pewnym zakresie. Będę kombinował ale w miedzy czasie wszelkie sugestie mile widziane.

Opublikowano

U mnie to tak wygląda

 

A mógłby ktoś mnie oświecić jak to podłaczyć bo jedno no to widzę od samej blokady ale:

1. lewa góra gdzie to podłaczyć

2. prawa góra

3.dół gdzie idzie.

Opublikowano

Prawy u góry zasilanie blokady

Lewy u góry przelew 
Na dole przelew 

Nie radzę ,,mostkować,, tych przelewów bo blokada nie zawsze się rozłączała

Opublikowano

Problem w tym że pasowało by mi całość jednak zmostkować bo daje jeden zbiornik oleju na orbitrol i tylną nową hydraulikę i chciałbym dać jeszcze filter hydrauliczny powrotny ale może coś wykombinuje.

Opublikowano

Może być razem tylko powrót do zbiornika musi być na tyle swobodny by nie było w nim ciśnienia. Jeden z powrotów to membrana i jeśli będzie ciśnienie olej cofa się nim i napiera na membranę blokady.

Opublikowano

do zbiornika ostatecznie będa miały niedaleko bo mam zakładać przy orbitolu który ma być pod kierownicą. a spływ chce dać na orginalnym  powrocie z głownej hydrauliki.

Opublikowano

Ja po wyrzuceniu serwokolumny podłączyłem pod zbiornik hydrauliki i wszystko jest ok. Olej się nie grzeje i kierownicą kręci się jednym paluszkiem. Zawór blokady mam zamontowany pod kierownicą a powrót z niego wspawane 2 króćce do zbiornika (nie kombinowałem z trójnikiem bo lepiej , żeby powrót z blokady był całkowicie "wolny") 

Opublikowano (edytowane)

Witam forumowiczów. Prośba o pomoc/ wskazówki.  W MTZ 952.3 przestała działać blokada mechanizmu różnicowego.

Dodam, że WOM załączany elektrohydraulicznie "raczej" działa dobrze. (Napisałem "raczej" bo ostatnimi czasy WOM nie był poważnie obciążany poza maksymalnie pompą beczkowozu.)

Tarcze blokady są jeszcze niezużyte, membrana docisku szczelna. Elektrozawór odpowiedzialny za blokadę działa ( - można to nawet sprawdzić nawet palcem: przy załączeniu wyczuwalny  2 -3 mm ruch kotwiczki po ściągnięciu gumowej osłonki).  

Przyczyną prawdopodobnie jest  zbyt marne ciśnienie na wyjściu bloku elektrozaworów hydraulicznych po wymuszeniu blokady. Wynosi ono aktualnie 2 bary przy obrotach silnika 1000  i leniwie wzrasta do maksymalnie 3,8 bara przy maksymalnych obrotach silnika.  W starych MTZ nominalnie ciśnienie blokady powinno wynosić  około 8 bar, chyba że się tu mylę? 

Czy ktoś z Was miał podobne problemy? Pierwsza myśl pęknięta lub podstawiona sprężyna zaworu - tylko gdzie go dokładniej szukać. Poza podpięciem manometru z braku czasu jak i dość utrudnionego dostępu nic jeszcze nie robiłem.  Blok elektrozaworu wydaje się mi jednak inny niż ten w 952.2.  Na bloku widzę dwie śruby - korki ? (na klucz 19) oraz  płytki przykręcane na 4-ry wkręty na każdym elektrozaworze.

 

Dorzucam zdjęcie: http://zapisz.net/images/401_blok_elektroz_952_3_komp.jpg

 

Czy ktoś ma jakieś szkice/rysunki przekroju tego bloku?  Proszę o pomoc / wskazówki osób które znają/przerabiały ten temat. 

 

Pozdrawiam serdecznie.

Edytowane przez polszu
Opublikowano

Szukałem schematu czy rysunku  bloku pod elektrozaworem ale nie znalazłem. Musisz sprawdzić czy sam elektrozawór zamyka jak należy i czy zawór ustalający max ciśnienie w bloku działa jak należy i czy można nim regulować ciśnienie.

Opublikowano

Koledzy, czy nikt nie ma żadnych dodatkowych sugestii - porad co to może być..?

Przypomnę ciśnienie na wężu blokady: małe obroty 2 bar, max 3,8 bara (co wskazuje na upływ) i jest to bardzo mało. Na siłowniku WOM 9,5/9,6 bar (czyli w porządku).  Co najważniejsze, odwrócenie dolnego elektrozaworu (blokada mechanizmu), ani zamiana elektrozaworów miejscami nie przynoszą efektu - ciśnienie na wężu blokady nadal takie  same.  Ktoś ma jakieś pomysły? Pozdrawiam

Opublikowano

witam panowie znów prosze o pomoc a mianowicie chodzi mi o załączenie ostrej blokady w mtz 82 z małą kabiną kupiłem go i nie ma w nim linki założyłem linke i nic to nie dało dalej żadnej reakcji. wspomadanie mam normalne na serwo i brakuje ,

tego bo ciągnie tylko na dwa koła POMÓŻCIE

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez agronomek
      mam masseya 6180 i ciągnie tylko 30km/h bo na 4 biegu .nie dziala power shift- jak go odblokowac? z gory dziekuje:)))
    • Przez piotrek007
      witam mam MF 8110 i przestał mi dziłac podnośnik, blokada mostów ,WOM ale działa mi przedni naped a pól biegi te A B C D moge jedynie znieniać po wyciśnieciu sprzegła przewody i kostki spryskałem WD40 i bezpiecznik ok i nie wiem cio mogło sie stać pomocy dziekuje za odp
    • Gość BestZetor
      Przez Gość BestZetor
      Witam ! W ostatnim czasie blokada załączała się samoczynnie, więc rozkręciłem pochwę ze zwolnicą i problem polegał na tym, że kamyki od widełek blokady się pourywały (wiadomość dla tych, którzy mają podobny problem z blokadą). Jednak mam jedną wątpliwość, a mianowicie nie jestem pewny, co do jednego miejsca i moje pytanie brzmi : Czy w zaznaczonym miejscu brakuję jakiegoś elementu/części :
      http://pokazywarka.pl/p6liiw/
      Proszę o szybką odpowiedź, bo jutro jadę po części.
    • Przez matijas67
      Witam !
      Mam problem z radiem 
      http://allegro.pl/r17-radio-samochodowe-fm-mp3-usb-sd-aux-pilot-i5853098105.html Dziś dostałem nowe radio, najpierw podłączam do akumulatora, aby sprawdzić
       
      Po podłączeniu zadziałało i zaraz zgasło ( jakby jakis kabelek nie lączył - ale kostki nowe)
      Później patrzyłem wszystko : łączyłem na krótko - bezpośrednio bez kostek i NIC
       
      Proszę o Waszą pomoc.
       
       
    • Przez michalkowalski115
      Witam. Mam zablokowany podnośnik w Renault Ares 620 rz, świeci sie czerwona lampa i taka kłódka na wyświetlaczu, z błotników normalnie mogę sterować, czy ktoś wie jak to odblokować ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v