Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
matijas67    0

Witam !

Mam problem z radiem 

http://allegro.pl/r17-radio-samochodowe-fm-mp3-usb-sd-aux-pilot-i5853098105.html

Dziś dostałem nowe radio, najpierw podłączam do akumulatora, aby sprawdzić

 

Po podłączeniu zadziałało i zaraz zgasło ( jakby jakis kabelek nie lączył - ale kostki nowe)

Później patrzyłem wszystko : łączyłem na krótko - bezpośrednio bez kostek i NIC

 

Proszę o Waszą pomoc.

 

 

Edytowano przez matijas67

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Objaw pasuje do odwrotnego podłączenia zasilania. Jak radio na gwarancji to do reklamacji, ale jeżeli faktycznie zasilanie było błędne to i tak to stwierdzą i nie uznają reklamacji. Jeżeli nie ma gwarancji to do naprawy, bo sam i tak nic nie zrobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matijas67    0

mówie że podłączyłem do akumulatora.

 

A po drugie podłączałem tak jak pisali: żółty to plus(+) do plusa a czarny masa czyli do minusa.

Inaczej być nie może

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1102

Podłącz przez iso żółty plus czerwony do plusa a czarny do masy, sam żółty to tylko "podtrzymanie"


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    181

Może kolego może :D to jest właśnie tanie radio i kiedyś sam przerabiałem ten temat. Jak dobrze pamiętam to trzeba zmostkować żółty z czerwonym i wpiąć do plusa (czyli do zasilania) czarny to masa.


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1102

A o żółtym pisało? nie wierzę, żółty nie jest potrzebny żeby radio działało, żółty jest tylko podtrzymaniem pamięci radia, które i tak nie sprawdzi się w ciągniku w którym masz wyłącznik prądu.


Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez artur04c
      Witam, mam taki problem, otóż nie działa mi blokada napędu. Czasami się włączy, ale jest to zjawisko bardzo rzadkie, ostatnio udało mi się włączyć blokadę potem przytrzymałem przycisk 2 sek i włączyła się blokada auto, ale częściej jest że tylko kontrolka na tablicy mrugnie lub w ogole brak reakcji na wciskanie przycisku, wiem że musi być spuszczony hamulec, że nie można trzymać wciśniętego pedały hamulca i że nie można mieć mocno skręconych kół, ale na prosto brak reakcji tak jak wyżej wspominałem, mam też błąd hamulca wysokociśnieniowego (Id: 7622) Co może być nie tak? włącznik sprawdzałem multimetrem i jest przejście prądu, wiec włącznik odpada...
    • Przez arion650
      Witam.Mam pytanie odnośnie wymiany radia oryginalnego w Pronarze 1025 ponieważ nie wiem jak je wyjąć i nie wiem czy nie trzeba zdejmować do tego podsufitki.Prosze o szybką odpowiedz jeżeli ktoś to robił.
       
      PS.Z góry dziękuje,pozdrawiam
    • Przez PrzemysawMatus
      Witam.
      Otóż mam problem, od pewnego czasu radio w zetorze zaczęło tracić zasięg pojawiały sie szumy, brak sygnału. Do rzeczy, w jaki sposób to radio zdemontować? Za żadne skarby nie moge go wyjąć z panelu, nie wiem w jakim miejscu jest zamocowane próbowałem przez otwór głośnika, ale nie ma dostępu. Mam nadzieję, ze sa osoby, które miały doczynienia z tym problemem. Pozdrawiam
    • Przez mateuszs1993
      Witam,
       
      Mam problem z mechanizmem różnicowym wygląda to tak jakby cały czas była włączona blokada nie można skręcać na miejscu.
      Pedał blokady ogólnie nie jest w tym samym położeniu można nim ruszać do tyłu do przodu i ogólnie jest wyżej niż był dotychczas.
      Po wciśnięciu pedału i ruszeniu pedał tak jakby wskakuję niżej tak jak to było dotychczas podczas włączania blokady ale nawet gdy cofnę i pedał wyskoczy nadal coś jest nie tak podczas skręcania.
       
      Jakieś sugestie ?
      Miał ktoś podobną zagadkę?
       
      Pozdrawiam wszystkich.
    • Przez marekw1980
      Witam. Posiadam mtz od niedawna i do tej pory nie rozszyfrowalem jak uruchom. blokadę tylnego mostu. Dodam że przedniego napędu nie posiada. Szukałem ale żaden opis nie pasuje do mojego mtz. Czy może być ta blokada zalaczana pneumatycznie? W zal zdjęcia wyłącznika którego nie wiem od czego może być i wejścia powietrza tam gdzie powinno być niby oleju. Jak twierdzą niektórzy? 
      Proszę o jakieś podpowiedzi 


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.