Zaloguj się, aby obserwować  
agronomek

MF 6180- Jak zdjąć blokadę szybkości

Polecane posty

agronomek    0

 mam masseya 6180 i ciągnie tylko 30km/h bo na 4 biegu .nie dziala power shift- jak go odblokowac? z gory dziekuje:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agronomek    0

niewiem jaka kostke ? wie ktos moze jak to mozna zrobic zdejmowalem w nim caly ten pulpit/wyswietlacz i z tylu jest taka zaslepka gumowa a pod nia jest taka kostka z takimi przelacznikami od 1-8 i na 4 i8 jest inaczej niz na pozostalych od czego to mozer byc moze to to??pomozcie dzieki:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetor    3

może ograniczenie power shiftu?


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kizo    5

Na ppr czytałem kiedyś że w JD wystarczy wyjąć jakiś bezpiecznik. Niestety nie pamiętam dokładnie, jaki i nie jestem wogóle pewien czy to prawda zobacz sobie oznaczenia bezpieczników a jak masz ochotę to pogrzeb na ppr w dziale JD to może coś znajdziesz. Ja mam podobny problem w Fendzie tylko, że mi przełącza półbieg w dół powyżej 42,5 i jest to bardzo denerwujące na naszych dziurawych drogach bo byle kanał cię podrzuci i już bieg do dołu. Jak znajdziesz sposób to napisz koniecznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin    2

Ja niestety nie pomogę ale czy mógłbys napisać jak Ci sie sprawuje ten mf? Chodzi mi min. o jego zwrotność i zużycie paliwa przy lekkich pracach i czy uważasz że nadawałby się do opryskiwacza 2700 l i rozsiewacza nawozów 1 t. Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1rajdzik    14

chyba przy tym elektrozaworach musi być jaki bezpiecznik, tak mi sie wydaje, ale 100 % nie wiem.


all rights reserved

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
at_horses    0

w 3635 pokazywał na datatronic(zanim się spalil komputer...) max 47.8km/h... skrzynia dynashift koła tył 20,8 r38

dynashift po odblokowaniu powiniem lecieć ok 40-45 km/h.

może najlepszym rozwiązaniem będzie podpytać gości w serwisie MFa jak to zrobić żeby za bardzo sobie grzebaniem życia nie skomplikować...


mf 3635... udany sprzet:)

zts12145 z turem.... porazka... ale jeszcze sie nie rozleciał do końca....
jak sie tak dalej bedzie sypał to trzeba bedzie zaprzac szkapy-nieroby do roboty:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agronomek    0

no wloanie sie juz zagrzewbalem i niewiem gdzxie szukac a co do pracy z lekkim sprzetem to nic na ten temat ci nie powiem bo on nie chodzi u mnie przy opryskach czy rozsiewaczach ,plug i agregat o wlasnie jak sadzicie czy 4.2 metr to za malo dla niego? bo cos mi sie tak wydaje ze on nawet tego nie czuje mam go od sirpniai jak wyrabialem to smigal z agreg. agrgat z przednim walkiem,brony,ipodwojny walek jak ktos ma ten ciagnik niech cos napisze aaaa o wlasnie bo ja mam 1,2,3,4 klase ziemi to jak ktos mam podobna gospodarke to piszcie:) dzieki no jak by ktos cos sie dowiedzial przypadkiem jak zdjac mu ta blokade z tego pawer shiftu to byl bym dozgonnie wdzieczny !!!!B))) <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agronomek    0

no to wlasnie dyna shift-power shift amoze wzmacniacz momentu poje.. sie ale wiecie o co chodzi,a dodam jeszcze ze to wyglada tak ze ten dyna shift dziala na kazdym biegu i polowych iszosowych tylko na szosowysz nie dziala na 4 to czyli raczej napewno to bedzie blokada tego przyspieszacza!! ale jak to guwno odblokowac!!!!!!! <_< B) B) B) :) B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kizo    5

Oj chyba źle spojżałem bo pisałem o JD 6810 a mowa jest o MF 6180 <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rozal22    18

Żeś se walnoł posta hihi

:( :(

więcej :)

 

ja mam 3645

i też muszę pomysleć o tym zdjęciu tego bo mie juz .... denerwóje jazda z szarpnieciem bo przekroczyłem 31km/h :huh:

 

 

a mam tam znajomego tylko że żyła z niego i za free nie pusci pary z bęby! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agronomek    0

Żeś se walnoł posta hihi

:) :)

więcej :)

 

ja mam 3645

i też muszę pomysleć o tym zdjęciu tego bo mie juz .... denerwóje jazda z szarpnieciem bo przekroczyłem 31km/h :)

a mam tam znajomego tylko że żyła z niego i za free nie pusci pary z bęby! :)

wiesz jak by ci sie udal cos od niego wydebic to wspomnij tez o moim 6180 :huh: jak bys mogl :( :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey    0

Siema

Słuchajcie jak sie sprawuje wam skrzynia Powersfith? Bo czytalem ze MF-a lepiej nie kupowac z taka skrzynia bo sie piprzy. To prawda? Mi dokladnie chodzi o MF 8160 ale w mniejszych jest chyba taka sama.

Myslicie ze lepsza bedzie Dynashift?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1rajdzik    14

od kiedy to powershift jest w Masseyach ?! zawsze była Dynashift ...

 

agronomek - miałem się dowiedzieć jak sie zdejmuję tą blokadę, sorki jakoś ostatnio się nie wiedziałem z tym mechanikiem, ale bądź cierpliwy myślę, że w niedługim czasie się z nim spotkam.


all rights reserved

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

ogólnie to jest povershift a poszczególne nazwy to już pomysły producentów np. deltapover a właśćiwie to jest wzmacniacz momentu obrotowego 1 2 3...16 stopniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey    0

mniejsza o nazwe. wiec jak sie sprawuje skrzynia w MF-ach dokladnie to chodzi mi model 8160

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agronomek    0

siemka rajdzik ja sie dowiedzialem ze to za pomoca jakiegos programu sie da zrobic trtzeba sie podpiac do kompa pod kabina i cos tam przestawic ale moze jest inny sposob??:):) a co do tego kolesia to spoko narazie mi sie az tak nie piekli :) siemka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey    0

sluchajcie ja mam to samo w NH G190, jesli wcisne przycisk auto cignik sie rozpedzi do 31km/h i dalej juz nie ciagnie jedzie wtedy na 16 biegu a ma 18. a jesli wylacze auto moge wlaczyc 18 bieg po zdjeciu nogi z gazu i nie przekroczeniu 31km/h wtedy jedzie tyle na niskich obrotacj jesli jednak poddam gazu automatycznie zrzuci do 16 biegu zeby nie przekroczyc 30 km/h, wiecie jak sie pozbyc tego? czy to tylko przez serwis mozna zalatwic bo slyszalem ze komp tak jest ustawiony na taka predkosc i dlatego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokladnie blokada predkosci w MFie dziala bo jest tak zaprogramowany komputer pokladowy pod kabina , jak byli u mnie mechanicy z firmy POLFARMER z Borków Kosów k/ Siedlec mówili ze oni moga taa blokade zdjac :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey    0

siemka

umnie tez byl koles z serwisu i wgral inne oprogramowanie, teraz ciagnik gna 43 km/h :wacko:

wzial za to 500zl :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

Ktoś tam pisał że w DF wystarczy wyjąć bezpiecznik...a właśnie ze nie bo musowy tu będzie przyjazd serwisu z komputerkiem z odpowiednimi kabelkami + oprogramowanie ;) ja w swoim k100 wyciągałem bezpieczniki po kolei to praktycznie jakiego bym nie wyjął to ciągnik nie chciał zapalić :/


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    37
siemka

umnie tez byl koles z serwisu i wgral inne oprogramowanie, teraz ciagnik gna 43 km/h :D

wzial za to 500zl :lol:

 

 

a z kąd byli u ciebie bo tez to mam w 6160 i mnie to wkurza


FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    23

A wie ktoś, jak przełączyć wskazania prędkościomierza z mil na kilometry? U mnie chyba pokazuje w milach, bo leci maks. 24,7.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez MarcinSp10
      Zaczelo mi sie cos dziac ze skrzynią biegow ,dziwne stukanie na 5 i 6 ale pod większym obciazeniem z gurkii nie i podzas zjezdzania z obciążeniem potrafi wywalic mi rewers. Czy te stuki maja zwiazek z rewersem bo dzwignia rewersu jest strasznie luzna z lewej dotyka juz 
      pedal  sprzegla. 
    • Przez DawidBaran
      Witam przymierzam się do kupna ciągnika w przedziale mocy 70-95. Ciągnik chce kupić nowy używany nie wchodzi w grę. W gospodarstwie pracuje ursus 3512 Zetor forterra 115 i MTZ(który został sprzedany i szukam coś na jego miejsce). Podzielcie się swoimi opiniami na temat ciągników w tym przedziale mocy. Posiadacie takie?
    • Przez jaszczur2008
      Witam.
      Posiada case international 844s 81rok 4x4 (nie xl)
      Problem taki ze na polowych cos wali w skrzyni.
      Na szosowych i wstecznym jest okej.
      Gdy jade na polowych potrafi wybic na luz.
      Obstawiam na synchronizator.
      Moje pytanie to pod ktorym deklem sa tryby od polowych? Pod podnosnikiem, czy pod tym z przodu gdzie jest orbitrol?
      I drugie pytanie czy przedni dekiel zejdzie? Bo orbitrol jest jakby pod deklem iczy to tak wyjdzie? Lub co odkrecic by wyciagnac dekiel?
      Prosze jakies wskazowki
    • Przez djjanik
      Witam.  Mam problem z moim mf 4255. migają te kontrolki od rewersu?? Ta jedna miga 6 przerwa 2. Z tego co doczytałem to jakis błąd z czujnikiem obrotów?

      Ponadto nie da sie wrzucić nawet biegu i ten rewers strasznie dziwnie się zachowuje tzn:
      Przykład nr 1 ( sprzęgło wciśnięte) 
      - rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      - rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      - rewers do TYŁU - analogicznie jak wyżej,
       
      Przykład nr 2 ( sprzęgło do góry)
      -rewers na "0" - nie da się wrzucić biegu ( ale jak sie dociśnie dźwignie biegów to ciągnik powoli toczy sie do przodu) 
      -rewers do przodu - analogicznie jak wyżej,
      -rewers do TYŁU - nie da sie wrzucić biegu ( ale jak się dociśnie dźwignie to ciągnik powoli toczy się do TYŁU)
       
      Przykład nr 3 ( silnik wyłączony) - wchodzą wszystkie biegi 
       
      Przykład nr 4 ( bez wciśniętego sprzęgła, dźwignia biegów na luzie) 
      Przełączenie rewersu z "0" do przodu - zero reakcji,
      Przełączenie rewersu z "0" do tyłu -  o dziwo widać reakcje na silniku ( dźwięk choćby był wrzucony bieg i traktor zaczynał ruszać ale stoi w miejscu) Jakieś pomysły co to może być, co sprawdzić, jak sprawdzić i co wymienić lub wyczyścić? 
    • Przez Michał6180
      witam mam problem z ciągnikiem 6180 polega on na tym ze traktor nie chce jezdzic po rozgrzaniu ostatnio prasowałem słome ok 8ha po przepracowaniu 4 hektarów traktor ustał na polu nie chciał jeździć biegi bez sprzegła wchodziły po jakimś czasie traktor zaczął jezdzić cały czas sie to działo wymieniłem pompkę sprzęgła był jakiś czas spokój a później przyszedł czas na kukurydzę woziłem nim jakiś czas był spokój po paru godzinach traktor na pusto nie dawał rady podjeżdżać pod z górkę na drodze silnik nie tracił obrotów tylko było czuć jak traktor spowalniał a wjazd na pryzmę nie było mowy zebym wjechał szosowymi biegami traktor stawał w miejscu i nie chciał jechać z terenowymi miał nawet problemy wjezdzać zdecydowałem wymienić pompę w skrzyni wymieniłem ale okazało sie ze nadal ciężko podjeżdża pod górę i teraz stoi na podwórku i nie chce jezdzić biegi wchodzą bez sprzęgła i nie wiem co robić więc prosze was o pomoc co z tym robić za wszelkie odpowiedzi Bardzo Dziękuję :)
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.