Krzysiek12345

Zblokowana skrzynia biegów MTZ Belarus 920

Polecane posty

Witam, mam dość poważny kłopot, wczoraj po zakończeniu pracy wracałem z pola i wyłączyłem przedni napęd a potem zmieniłem na szosowe. Następnie stała się dziwna rzecz - bieg wyskoczył a potem nie mogłem żadnego wbić. Są teraz tylko dwa -najwolniejszy terenowy do przodu i wsteczny - obojętnie czy chcę wrzucić 1,2,3 to i tak wchodzi ten sam. Nie było przy tym żadnych zgrzytów ani chrobotów. Nie mogę też ustawić dźwigni w położenie N któro umożliwia zapłon. Sam drążek lata luźno nawet gdy bieg jest wrzucony. Co to może być? Już sobie umówiłem się z mechaniorem. Miał tak ktoś kiedyś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    317

maleńki wodzik w kształcie litery H.

Robili mi to na gwarancji, zdjąć prawe koło i jazda.

 

Jak potrzebujesz go uruchomi to na krótko wkładając rozgięty spinacz w gniazdko przy skrzyni od "czujnika luzu".


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    317

a jak dobrze poszukasz to już coś o tym pisałem wcześniej.

A i kup od razu dobre gumki na ten wałek co tam idzie, bo mi ich nie wymienili i trochę się to poci teraz a nie chce mi się rozbierać całości.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

u mnie znajomy ma ciezka ręke do slusarz mu z resora dorabiał tą H ja niewiem szczerze jak to mozna polamac....trzeba delikatnosci dla tej zsynchronizowanej 14 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie za szybką odpowiedź! Było tak jak mówicie. jedno ramię z tego wodzika się ułamało i trzeba było spawać bo niestety nigdzie tego nie można dokupić i przy okazji te zasuwki poustawiać i wszystko cacy! W końcu można się spokojnie udać na odpoczynek :D Jeszcze raz dzięki! ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik995    9

Witam panowie nie znalazłem innego tematu na temat skrzyni biegów 14/4 belarusie 920 . 

A mianowicie od jakiegoś czasu ciągnik zaczął mi dziwnie szarpać od obrotów silnika 1100/1600 nie słychać żadnych stuków czy innych dźwięków nie wiem co się dzieje . Ściągałem dekiel skrzyni biegów i nie zauważyłem żadnych rozwalonych łożysk czy opiłków na dni . Może to być wina reduktora co znajduje się pod kierownicą a może cos się wydarzyło w tylnim mostem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sdcrisis
      czesc mam do was pytanie bo chcialbym wymienic ogumienie w 1614 ursusie i teraz mam do was pytanie poniewaz chcialbym szersze bo do tej pory mam przod 14,9. R24 i tył 18,9 R38 i teraz nie wiem jakie;/ ale czy jabym szersze zalozyl to czy felge tez musze zmienic na szersza??
    • Przez Dinek94
      Witam a mianowicie rozchodzi o to że jak wczoraj wywoziłem gnojówkę to przy 30 spod korka od chłodnicy wydobywała para tak jakby się zagotowała woda.
      A przez całe żniwa było dobrze dodam ze pompa wody jest nowa i głowica
    • Przez Jarekb20
      Witam kolegów.
      Problem jest następujący, od jakiegoś czasu zaczęło mi przybywać oleju w silniku (2 miesiące temu). Okazało się, że to była wina pompki paliwowej ( pęknięta membrana). Pompę zmieniłem miesiąc temu na nową. I wszystko było ok. Aż do dzisiaj. Dodam jeszcze że przed wczoraj zmieniałem olej hydrauliczny w ciągniku (wymiana na HL-46 był wlany wcześniej GL-4) , wczoraj natomiast cały dzień pracowałem z ładowaczem czołowym i dzisiaj jak się okazało przybyło 1 centymetr oleju na bagnecie. Pompkę paliwową dzisiaj sprawdzałem i jest ok. Czy możliwe że olej przedostał się do silnika od strony pompy olejowej od hydrauliki (jest ona umieszczona tuż przy wlewie oleju do silnika), Czy mógł się tam jakiś simering rozszczelnić. Czy może wymiana oleju coś spowodowała. Chciałem dzisiaj rozebrać pompę hydrauliczną, ale wiąże się to ze zdjęciem chłodnicy żeby tam się dostać (bo są dwie pompy jedna przy drugiej) i pomyślałem że może ktoś z was miał podobny przypadek.
      Proszę o pomoc i jakieś sensowne rozwiązanie.
    • Przez milosz1713
      Witam tak jak w temacie prosze was koledzy o pomoc w wyborze konrketnie chce kupić ciągnik i nie wiem jaki mam okazje kupić Ursus 1634 98r i Landini 2002 r Landini jest troche droższy od ursusa ale mniejsza z tym Ursus ma ponad 6000tys mtg Landini dokladnie 7500tys mtg proszę o pomoc w wyborze
    • Przez Jarekb20
      Witam kolegów mam Fendta 714 z 2001 roku. Wszystko chodziło ok do wczoraj.
      Podczas pracy w polu nagle zaczęło ciągnikowi przybywać obrotów najpierw do 2600 obr/min. Chciałem go zgasić ale nie reagował, a obroty wzrastały do 3000 a następnie do 3800obr/nim i tak pozostały. ciągnik w ogóle nie reagował na kluczyk. Dopiero udało mi się go zgasić odcinając przewód paliwowy od zbiornika. Po 5 godzinach jak już był zimny spróbowałem go znowu zapalić i gdy odpalił znów obroty zaczęły wzrastać. Jaka może być tego przyczyna i jak można to naprawić. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj