Zaloguj się, aby obserwować  
Tomek12

MF 255 nie moge go odpalic gdy jest zimno

Polecane posty

Tomek12    42

Mam masseya fergusona 255 zalozylem nowy akumulator ladnie szybko kreci ale gdy jest zimno lub przymrozek ciezko go odpalic wydostaje sie tylko duzo z kominka Pomozcie! Co jest usterka???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wodzu    5

A świecę żarową sprawdzałeś(strzela)? ..może zaworek przy filtrze paliwa się od niej zaciął..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wodzu    5

Na początku weź odkręć przewód od świecy i zakręć rozrusznikiem i zobaczy czy tryska paliwo z niego.. a zawór jest przy filtrze paliwa. po przewodzie znajdziesz go ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6

A w jakim stanie jest silnik? bo może być słabe sprężanie i też będzie kiepsko palił


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

Wiadomo że w przymrozek jest ciężko zapalić mój 3512 to trzeba ze dwa razy zakręcić żeby zapalił ile razy musisz kręcić żeby zapalił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wg mnie to nie świeca. Jak silnik jest w dobrym stanie to zapala bez grzania nawet na mrozie. Może wtryski leją, wtedy gorzej pali. No i sprężanie, jak nie ma kompresji to nawet ze świecą nie zapali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
riki    1

dmuchnij suszarką do włosów do kolektora powietrza ciepłym powietrzem napewno odpali za pierwszym razem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

Właśnie kiedy ostatnio robiłeś remont rozrusznika mój wytrzymał 10lat i za wymianę szczotek łożyska dałem 80zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toniekmf255    6

już napisał że ładnie i szybko kręci


Mój avatar-mój ulubiony pies którego już ze mną nie ma :(

Są ludzie, którzy nie popełniają błędów. To ci, za których myślą inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek12    42

ale po odpaleniu jak jest zimny tosilnik nierowno pracuje jakby na jeden cylinder nie palil co jest tego przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamyk514    2

Może chodzi na dwóch cylindrach mój też po odpaleniu nierówno pracuje ale to jest chwila i się obroty wyrównują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PiotereK    0

Sorki ;) Już się poprawiam @Kamyk514, coś mi się z netem pochrzaniło, bo mam radiówkę i musiał wysłać dwa razy.

Jeszcze raz sorki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2262

Skoro szybko kręci to raczej nie jest to rozrusznik. ;) U mnie w 330 jak wydostawał się dym to było to zapłon.Po jego ustawieniu nawet nie trzeba dużo kręcić z rana.

 

Mirasek nie pisz już tego posta bo jest zrobiony porządek ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

No ja mam podobny problem w moim 4514 (kostrukcja przecież niemalże ta sama ;) ), no i wczoraj jak było -3, to zapalił bez większych problemów, ale dzisiaj jak w nocy było -10 a z rana jak próbowałem go odpalić -5 to nie chce wcale zapalić.

-Rozrusznik kręci jak zawsze [nie za szybko, ale zawsze przy tej prędkości zapalił]

-Paliwo dostaje się do świecy bez problemu

-Z tłumika wydostaje się siwy dym

-Nawet po podgrzaniu święcą, czy też ciepłym powietrzem z suszarki to nie chce zapalić, ciągle kręci i tak dymi [nie zależnie od dawki paliwa na pompie]

 

Czy coś może być z paliwem? Czy pompa do robienia? Bardzo mnie to zaskoczyło bo dzień wcześniej b. ładnie palił ;) .

Proszę o pomoc...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Kerson
      Witam MF jak w tytule sytuacja tego typu że jadę wszystko git działa wrzucam 4 bieg ostatni półbieg (D) i po przejechaniu może 2km 3km zaczyna migać i pikac 1 ciągnik jedzie normalnie połówki redukuje normalnie wrzucę na 3 bieg przejadę 100m problem znika wrzucam 4 i znowu to samo ostatnio po zredukowaniu na 3 nie chciał wrzucić 4 i przestał jechać musiałem zgasić odpalić i było dobrze na chwilę jak wyżej
      Dodam że mam problem z odkręceniem obudowy od filtra oleju hydraulicznego który jest za kołem ktoś nie wiem czy na klej czy co zrobił ale nie ma jak ruszyć tego czy może być przyczyną tych objawów np zatkany przytkany filtr?
    • Przez Bartek931
      Witam wszystkich, dopiero dołączyłem i szukam porady mianowicie czy ktoś z użytkowników MF 135 ma schematy instalacji elektrycznej lub wie jak ją zdobyć. Potrzebuje do całkowitej odbudowy.
    • Przez Mf7480
      Siemka ma ktoś znaczenie kodów błędów mf 7480
    • Przez 6465
      Witam. Mam problem z masseyem 6465,a mianowicie podczas wyłączenia przedniego napędu szarpie kołami. Podczas włączania działa płynnie prawie nieodczuwalnie a jak wyłączam to szarpnie,  dodam że stało się to nagle. 
    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj