Skocz do zawartości
majes

naprawa lewarka

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
majes    4

Witam

Jak rozebrać lewarek hydrauliczny ze zdjęcia (skamet 16T)? Odkręciłem 6 śrub od odołu ale podstawa nie chce zejść coś ją jeszcze trzyma.

post-13082-0-12613000-1365403590_thumb.jpg

post-13082-0-12613000-1365403590_thumb.jpg


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Po odkręceniu tych śrub ten dekiel powinien odejść mam identyczny. Co prawda ciężko było go oderwać bo nie rozbierany był od nowości czyli ponad 20 lat, tak się to dno przylepiło że chyba około 40 min obstukiwałem go młotkiem aż w końcu puścił.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

W ten sam sposób co opuszczasz. Pompujesz odkręcasz śrubę i wciskasz.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    4

Wisz co ale ta podstawa u mnie się rusza tylko coś ją blokuje. Mogę nią swobodnie poruszyć na boki po jakieś 5mm i jak ją ruszam to czuję że ta dźwignia od podnoszenia się rusza. Tak jakby coś tam jednak trzymało, boje sie to na siłe ciągnąć.


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    613

trzyma ja tloczek, a od gory cylinder

przy rozbieraniu uwazaj na srut, bo napewno wypadnie, powinien byc w tej nakretce, jak zlozysz bez niego to nie bedzie podnosil,


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    4

to jak trzyma tłoczek i cylinder to jak to rozebrać? coś trzeba jeszcze odkręcić czy na siłe wyciągać?


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

stukaj, pukaj itp. spróbuj troszkę dźwignią poruszać może się troszkę zluzuje. Zupełnie na chama nie ściągaj ale troszkę w wyczuciem


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    785

Na samej górze pomiędzy tłokiem a obudową aluminiową jest oring. Przykleił się lub tłok skorodował i trochę zwiększył średnicę. Dla tego nie chce zejść. Uważaj na kulki jak Kolega wspomniał.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zzk    2

@majes Kolego porób zdjęcia jeśli będziesz miał możliwość jak to wygląda w środku, bo też mam taki lewarek, z tym że dostałem go jako niedziałający i już przez kogoś rozebrany to może jest źle złożony czy coś. Najbardziej interesuje mnie ten "śrut" bo podejrzewam właśnie że go tam nie ma :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    4

No dobra czyli podstawa razem z tłoczyskiem powinna wysunąć się z górnej obudowy. OK porobie zdj.


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    4

Udało mi się rozebrać podnosnik. Niestety nieużywany przez kilka lat i czas zrobił swoje. Mnustwo czyszczenia mnie czeka. Ale w lewarku nie było żadnych kulek.

I teraz pytanie gdzie one powinny byc i jakie oraz czy w ogóle powinny być bo przyznam że nie widzę na nie miejsca nigdzie.

post-13082-0-94466800-1365663550_thumb.jpg

post-13082-0-79571600-1365663562_thumb.jpg

post-13082-0-34867600-1365663579_thumb.jpg

post-13082-0-28271800-1365663591_thumb.jpg

post-13082-0-82903400-1365663599_thumb.jpg

post-13082-0-74568200-1365663611_thumb.jpg

post-13082-0-21360800-1365663621_thumb.jpg


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    613

jedna powinna byc w podstawie, zdj. 2, tam gdzie wkrecasz nakretke ze zdj. 4, ona chyba jest dociskana na sprezynie

droga w tej nakretce, zdj. 4

maja one zapobiegac cofaniu sie oleju

kulki jakies zwykle z lozyska, byle by pasowaly


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    785

Dokładnie. Jedna jest pod cylinderkiem pompki. Dociska ją sprężynka. A druga jest wewnątrz cylinderka pompki w skośnym kanaliku nawierconym w ściance. Trzecia w pod korkiem którym opuszcza się podnośnik.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    4

nie masz zdj jak to powinno wyglądać? Można gdzieś to dokupić? kulki musza mieć odpowiednią wielkośc i sprężyna tez musi być odpowiedniej średnicy i sile.

Edytowano przez majes

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    520

Możesz wlać płyn hamulcowy, lub olej hydrauliczny (w zimę może gorzej podnosić), wlać trzeba tyle aby podniósł do oporu.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    785

A oryginalnie był nalany płyn Amortyzol do amortyzatorów. jeszcze dwa lata temu dało się go kupić.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    613

ja lalem zwykly mineralny ile sie zmiescilo :P


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid199303    14

Cześć znalazłem taki 16 tonowy u mnie w garażu stary od kilku lat nieużywany, ten lewarek ma dwa czy jeden tłok hydrauliczny? i wlałem do niego olej hydrauliczny i podnosiłem to tłok mi wyszedł górą :/ nie przytrzymała go blokada bo jest troche wygięta, da się taką kupić i jakie uszczelki do niego dać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zestawy naprawcze do lewarków można kupić w sklepach z hydrauliką siłową

wcześniej Seweryn napisał napisał gdzie mają być śruty:

Dokładnie. Jedna jest pod cylinderkiem pompki. Dociska ją sprężynka. A druga jest wewnątrz cylinderka pompki w skośnym kanaliku nawierconym w ściance. Trzecia w pod korkiem którym opuszcza się podnośnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy2    0

Witam wszystkich. Mam taki podnośnik. Co może być problemem że podnosi na sucho ale jak mu się da obciążenie to już nie chce podnosić. Ewentualnie jest ktos w świętokrzyskiem kto mógłby mi pomóc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez farmer74
      Witam.
      Mam problem ze skrzynią biegów w MF 3655.Rozebrałem skrzynie i mam teraz pytanie do fachowców bo jedynym uszkodzeniem które widać jest w takiej jakby przekładni w której są dwie małe tarczki z ząbkami wewnątrz i właśnie one są w kawałkach.W instrukcji jest to opisane(po angielsku) że to jest spedshift.Czy to możliwe że te tarczki przekazują napęd na skrzynię?Dodam że biegi mogę niby wrzucić ale ciągnik stoi.
      Wcześniej był problem z półbiegiem tzn. po wciśnięciu guzika coś zaczynało piszczeć w skrzyni i jakby sie sprzegło ślizgało, więc go nie używałem bo robota czekała a teraz stanął całkiem i muszę go zrobić.Reszta skrzyni jest ok. Myślałem że to rewers poszedł bo wcześniej podobnie się skończyła jazda ale to naprawiłem i to wygląda dobrze. Pozdrawiam i licze na jakieś podpowiedzi co jeszcze sprawdzić.
    • Przez 235Ferguson
      Witam,
      Pilnie potrzebna pomoc. Jaką polecacie uszczelkę pod głowicę do Masseya 235? Kolejny raz po 2 latach od naprawy "przedmuchło" mi uszczelkę. Zastanawiam się czy miedzianą czy jakąś inną? Proszę o rozsądne odpowiedzi. Z góry dzięki.
      Pozdrawiam
    • Przez silas1977
      Szukam kogoś do naprawy mojej Reni 120.54 z półbiegami i rewersem elektrohydraulicznym.  Po dłuższym postoju przestała jeźdźć. Sterownik od skrzyni był w naprawie,  i dalej nie jeździ.  Szukam kogoś kto ma sprzęt do kalibracji i ogarnia temat. Mój numer 695317111 woj lubelskie ok, Kraśnika 
    • Przez proxima100
      Witam
      Posiadam Zetora Proxima 100 i mam problem ze zgrzytającym rewersem.  Chciałbym się dowiedzieć co trzeba zrobić żeby go wymienić. Chodzi mi o konkrety od osób które to przerabiały. 
      Dziękuję 
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.