Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nic nie kombinuj z mniejszymi, zakładaj takie jak były albo ewentualnie szersze :blink:

Sąsiad kupił 914 z oponami tył 18.4-34 a z przodu miał te mniejsze (11,2x24 bodajże jak @Nikita_Bennet pisał) i jak najszybciej kupował 12.4-24 bo mu się nie zgrywały.

Opublikowano

Ja w swoim Ursusie 1014 tez walczyłem żeby przód nie był zadarty do góry. wynik jest taki że przednie koła założyłem o większym obwodzie (ale te same cale felgi), a z tyłu zmieniłem felgi na 38"(opony też:blink:) Ciągnik sie wyprostował i szybciej jeździ;p

Opublikowano

Z pewnością tak. to jest najmniejszy jaki może być a jaki np. chciał byś założyć

chciałem założyć 11,2/24 przy tylnych oponach 16.9/34

czy takie rozwiązanie będzie zdawało egzamin

??

Opublikowano

senator i tak sie nie będą zgrywały. ja mam 914 i z tyłu mam 18.4/34 i z przodu 12.4 to i tak mam nadbieg, chyba że ma jakąs inną skrzynię biegów. ja musze też wymienic z tyłu ale to będzie rozmiar 16,9

Opublikowano

w książce remontowej jest rozpisane jakie trzeba zastosować tryby do danego rozmiaru opon. Jak ktoś chce zmienić wielkość opon trzeba tylko zastosować odpowiednie przełożenie i wszystko będzie działać jak należy.

Opublikowano

Witam wszystkich agrofotowiczów,od niedawna jestem posiadaczem ursusa 904 i ma on opony polski Stamil z przodu 12.4 r24 a z tyłu 18.4 r34 i zastanawiam się aby z przodu nie zmienić na 13.6 r24 czy będą one zgrywać się z 18.4 r34 z tyłu i zastanawia mnie czym się różni opona 12.4 r 24 od 13.6 r 24.Proszę o szybką odpowiedz i z góry dzięki.

 

I wesołych świąt życzę wszystkim agrofotowiczom

Opublikowano

Kolego opony tylko takie jakie były inaczej nie będzie ci się zgrywać. 13,6 wcale nie pasują fabryka nie przewidziała trybów do takich opon możesz założyć 14,9x24 ale czeka cię wymiana trybów.

Opublikowano

Witam!

W mojej 1614 są założone opony przód-12,4-24 tył 16,9-34. na przodzie oponki nadają już się do wymiany, więc planuję zakup nowych opon. W Planach mam zakup opon 14.9-34. Jak wiadomo felga z opony 12.4-24 jest węższa od opony 14.9-24 i moje pytanie brzmi: Czy opona 14.9-24 wejdzie na felgę od opon 12.4-24?

Czy nie zrobi się jajko? W przypadku zmiany opon z 12.4 na 14.9 bym musiał zmienić tył na 18.4 ale o to się nie martwię bo mam takie oponki w garażu.

Opublikowano

wejść to na pewno wejdzie... tylko czy wtedy bedzie opona dobrze spełniała swoja funkcję...

a nie lepiej zinwestować pare groszy w felgi... poszukac po allegro i innych tego typu stronach, uzywane nie bedą drogie.. :P

Opublikowano

jeśli zmieniasz oponę tylko na szerszą to wejdzie bez problemu bo z tego co piszesz to tak wynika że obecnie masz opony 12.4 a felga ma rozmiar 24 więc nic się nie dzieje tylko przybędzie ci z przodu parę cm na szerokości opony

Opublikowano

Wydaje mi się że opona 14.9-24 nie będzie za dobrze leżeć na feldze od opony 12.4-24. Dla opon 12.4-24 przewidziano felgę W10X24 a dla 14.9-24 W12X24. W samej szerokości felgi jest już kilka cm a po między rozmiarem 12.4-24 a 14.9-24 występują jeszcze opony 13.6-24 które chyba łatwiej byłoby spasować z węższą felgą, ale takie gumy nie występują w dużych ursusach. Za to zamiast tylnich 16.9-34 na tych samych felgach idealnie będa leżeć 18.4-34. Będą minimalnie szersze i pare cm wyższe.

Opublikowano
...po między rozmiarem 12.4-24 a 14.9-24 występują jeszcze opony 13.6-24 które chyba łatwiej byłoby spasować z węższą felgą, ...

i mi ciężko było je dostać dlatego wstawiłem zamiast 12,4x24 14,9x24 i wszystko pięknie chodzi.

Opublikowano

Witam. Mam pytanie forumowicze. Przegladająć allegro można zobaczyć że nie które osiemdziesiątki maja ciut mniejsze opony z tyłu a inne troche większe i tu moje pytanie czy wielkość felg jest tak sama we wszystkich modelach z seri 912,902 i c 385??bo nie dawno kupiłem ursusa 912 i w nim sa te mniejsze oponki z tyłu rozmiar 16.9 będe wymieniał i zastanwaim się czy brać te większe czy te 16.9 i czy te wieksze będą pasować??Pozdro z góry dzięki na odpowiedzi :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v