Polecane posty

Witam. Mam ursusa 1012 i chce założyć mu z przodu opony na balonie, tzn. małe a szerokie takie jak przy rozrzutniku przykładowo.

 

Jeśłi ktoś robi taką zamianke niech napisze jaki koszt i co potrzebne do zrobienia tego.

 

 

 

Druga sprawa, jest taka iż chce zalożyć bliźniaki z tyłu, same opony przykręcane odpowiednimi uchwytami do felgi. Zakładał ktoś samą opone czy z felgami tylko?

 

 

 

 

Pozdrawiam.


Technika Rolnicza! (.pl)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

U mnie SKR przy C-360 miały samą oponę jako bliźniak, ale wg. mnie to dawało tyle że ciągnik nie zapadał się tak szybko jak coś ciągnął.

Komplet bliźniaków [nowych, przód i tył + nowe opony] do 1014 kosztuje ok. 15 tys., więc nowy kompel na tył z oponami to coś ok. 6-8tys. zł

 

A co do przodu to wychodziły nawet fabrycznie Ursusy z takimi kołami ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    3
Witam. Mam ursusa 1012 i chce założyć mu z przodu opony na balonie, tzn. małe a szerokie takie jak przy rozrzutniku przykładowo.

 

Jeśłi ktoś robi taką zamianke niech napisze jaki koszt i co potrzebne do zrobienia tego.

 

 

 

 

 

 

Druga sprawa, jest taka iż chce zalożyć bliźniaki z tyłu, same opony przykręcane odpowiednimi uchwytami do felgi. Zakładał ktoś samą opone czy z felgami tylko?

 

 

 

 

 

 

 

Pozdrawiam.

 

 

 

ja zrobiłem przystawki jak miałem 912 i kładłem balony właśnie od jednoosiowego rozrzutnika a na tył koła z zo56 szkoda ze nie zrobiłem fot wygladał ;) jak stałem w kolejce to nikt nie przeszedł obojetnie mam jeszcze te dystanse jak chcesz to pstrykne foto

 

ps taniej wychodzi i gumy wykorzystane


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    261

No mój kumpel ma przy Zetorze 12145 [Tył przecież tej samej budowy co 1012/14 i inne ciężkie ursusy] koła od Kiroviets'a i one dopiero robią wrażenie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tą opcje rozpatrzyłem już, i myśle ze lepiej będzie śrubami skręcic do felg. Chciałem zalozyc same opony na kant felgi i dobić powietrza w pierwotne opony.

 

 

Niech wypowie się ktoś kto zakładał u siebie balonówki, jakie przeróbki trzeba zrobic! ;)


Technika Rolnicza! (.pl)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Jeżeli już to mogę się wypowiedzieć jedynie w temacie balonówek z przodu-w moim Zetorku uskuteczniałem coś takiego-tyle że nie wiem jakie piasty masz w swoim ciągniku-u mnie było tak że praktycznie bez przeróbek (tylko nawiercenie lekkiego stożka z drugiej strony) pasowały felgi od Ostrówka z oponami 11,5/80-15,3.Ale jak wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia i teraz na przedzie zagościły oponki 400/60-15,5 no ale to już wymagało sporej interwencji w konstrukcję-no i trochę kosztowało-jak coś to służę fotkami .Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    10

Możesz kupić od ostrówka felgi i bez przeróbek bedą pasowały albo oryginalne ursusowskie 9x15.

Z tym że te pierwsze są tańsze. Nie trzeba do nich żadnych przeróbek, poprostu zdejmujesz stare koła

i przykręcasz nowe. Możesz dać na te ursusowskie opony 11,5/80 - 15,3 lub 12,5/80 - 15,3. Te drugie

są troche wyższe. Na tył polecam koła od rekorda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

jakie byly poprzednie opony i jakie masz z tyłu???


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szyszka    6
jakie byly poprzednie opony i jakie masz z tyłu???

przedninaped 12.4/24 ma tylko lyse .. ciagnik aktualnie to 1002 gumy tyl 18,4/34 tylko sie zastanawiam bo opony o\i tak bede kupywal i przelozenia takze ,,, pytanie jakie wybrac

bo standardem jest 12,4 .24 . czy te 14.9 /24 nmiebeda za duze ogolnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    129

jak bedziesz kupował przełożenia to nie ma problemu z założeniem większych opon. ostanie wersje 1014 seryjnie wychodziły z 14,9/24. większe i szersze opony to zawsze troche lepszy uciąg tyle, że w tym przypadku przód ciągnika będzie troche bardziej w górę spoglądał. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

tylko, ze w 14,9 jest pewnie spora róznica w balonie.nie powinny być jakieś na profilu 70???


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    10
jak bedziesz kupował przełożenia to nie ma problemu z założeniem większych opon. ostanie wersje 1014 seryjnie wychodziły z 14,9/24. większe i szersze opony to zawsze troche lepszy uciąg tyle, że w tym przypadku przód ciągnika będzie troche bardziej w górę spoglądał. pozdrawiam

 

O ile się nie myle to ostatnie wersje miały także montowane sprzęgła takie jak w 1224.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    129

miały. ale sprzęgło chyba powinno ciągnąć.?

tylko, ze w 14,9 jest pewnie spora róznica w balonie.nie powinny być jakieś na profilu 70???

różnica w balonie jest spora ale skoro kolega ma kupować odpowiednie przełożenie to może założyć na zwykłym profilu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Lub też zastosować opony niskoprofilowe :rolleyes:

dla 14.9 to odpowiednikiem będzie coś ok. 380mm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

14,9 to w niskim profilu jest odpowiednikiem 420/70, ale zakup najlepiej jakies radialne 14,9x24, pozatym @turbina ma w 1014 swojej takie opony bo tez przód zakładal do 1012

ile za przedni naped zapłaciłes??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

znajomy kupił w zwszłym tyg sprowadzony napęd z irlandii :rolleyes: za 10 tyś ale na łysych oponach.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    10

@katator w 1014 to szybko się zużywało. 1002 ma jeszcze starszą konstrukcję sprzęgła identyczne jak w 1214 więc nie powinno być problemów z kołami 14,9 R 24.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szyszka    6
Lub też zastosować opony niskoprofilowe :rolleyes:

dla 14.9 to odpowiednikiem będzie coś ok. 380mm.

po pieniadach na okazji z bieszczadzkiego bylego PGR-u 6,5tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Czy ktoś na forum orientuje się ile mogą kosztować nowe felgi np.z Pronaru do Ursusa dla kół 420/70R24 (14.9-24 ) i 520/70R38 ( 18.4-38 ) :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez kubatedi
      Żyto Dańkowskie Diament
      Co dac na pierwsze skracanie?
      1.Moduss start
      2.Medax max
      Co będzie bardziej skutneczne ?
    • Przez bartunio95
      Witam posiadam ursusa 4514 mam problem znim niedawno kupiłem pierwsza sprawa że niema siły na 4 biegu ciężko pod większe górki z przyczepą gdzie 60 pod te same górki z tą samą przyczepą na 5 niema problemu ciągnik nie puści nawet dymka tylko co zauważyłem że z wlewu oleju dosyć mocno wieje druga sprawa to podnośnik jak mam coś podniesionego żężoli jak sie olej troche zagrzeje na zimnym cisza i jak na ciepłym opuszcze to cisza jak ktoś coś wie z góry dzięki
    • Przez W1tcher
      Witam mam problem z moją 6 turbo  
      Ciągnik został zakupiony jakieś 2 tygodnie temu , po remoncie silnika blacharce itp 
      I otóż sprzedający zapewnił że ciągnik ma założony nowy wał , pierścienie itp wiadomo mówił że po remoncie nie dotarty  to pochodził trochę na sucho na niskich obrotach później  na troszkę wyższych , pojeździłem nim na sucho i teraz przyszła chwila ogarniałem sobie tereny koło pryzymy agregatem 3 m bomet żeby nie miał ciężko  i teraz sprawa wygląda tak  na zimnym silniku na małych obrotach ciśnienie oleju wskazuje 6  a na temp ok 70-80c przy obciążeniu wiadomo nie katuje go 4,5-5  przy czym z odmy wali biały jakiś dym i ciągnik ogólnie strasznie kopci  jak myślicie kwestia dotarcia? może turbina ? chętnie  czekam na opinie i uwagi użytkowników 1614  
      pozdrawiam
    • Przez Kobra66
      Witajcie koledzy! Podpowiedźcie czy aby wyjąć zwolnicę tylną trzeba spuścić olej z tylnego mostu czy tylko ze zwolnicy ?
    • Przez eeliasz14
      Witam mógł by mi ktos zwymiarowac dźwignię zwrotnicy od śrub do oczka tak jak zaznaczone jest to na zdjęciu? Bo zrobiłem wspomaganie łącznie ze wspornikami tylko ma coś zbyt mały skręt. Możliwe że jest jest a długi uchwyt, za dużo wystaje względem zwrotnicy i jest zbyt duże przełożenie. Silownik mam od c385 o skoku 20 cm (450-650).  Nie chciał bym też kupować tego wspornika tylko delikatnie przerobic instniejacy

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.