Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Teraz mam w Ursusie koła 12.4-R24 i 18.4-R34, za jakiś czas będzie zmiana ogumienia i chciałbym założyć mu opony 420/70-R24 i 520/70-R38 wraz z nowymi felgami i chciałem się zorientować ile taki interes będzie mnie kosztował :D

Gość Profil usunięty
Opublikowano

@LowRider jakiej firmy masz teraz oponki tylne w Usrusie?

Opublikowano

Ceny brutto. Felga W16L x 38 tarcza spawana. 14,9R24 wejdzie na felgę W12x24 bez problemu bo taka kompletacja jest stosowana w ciągnikach 6 garowych :D

Opublikowano

chodzi mi o to czy jak zmienię kółka lewe na prawe to czy da mi to coś ? czy poprawi się komfort jazdy ? może się zmieni coś innego ? wiele ludzi ma tak zmienione koła B)

Opublikowano
nie chodzi mi o takie coś :

 

 

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery-image43379.html

Aaa, teraz rozumiem. Jeśli na szerszym rozstawie nie będziesz miał kłopotów z większymi gabarytami (bo ja bym miał) to przekładaj, ciągnik będzie stabilniejszy, mniej będzie bujało na boki. Tylko zawczasu sprawdź czy da rade przestawić pług wystarczająco w prawo do bruzdy ale chyba nie powinno być z tym problemu.

 

W ciągniku pracującym z turem warto wykonać taką przekładke, ja swoim 912 już raz jechałem na dwóch kołach...

Opublikowano

my mamy we wszystkich ciągnikach tak szeroko nawet w c 355 żeby mieściły się w ścieżki na polu a po za tym na zwężonych kołach jak się założyło maszynę o szerokiej listwie to często obdzierało opony a tak w ogóle we wszystkich nowych ciągnikach po wyżej 100 koni koła są ustawione szeroko nawet siewniki do zboża mają zamykanie ścieżek na takiej szerokości

Opublikowano
chodzi mi o to czy jak zmienię kółka lewe na prawe to czy da mi to coś ? czy poprawi się komfort jazdy ? może się zmieni coś innego ? wiele ludzi ma tak zmienione koła ;)

Może to nie dkońca w temacie ale przełożyłem koła w c330 tak że zamiast 1250 fabrycznie nastawiłem 1400mm rozstaw i różnica w komforcie jest duza bo nie buja tak ciągnika na boki, czy to w transporcie czy to w polu, myśle że warto poszerzyc na tyle na ile maszyny współpracujące pozwalają, przy tym przodu nie poszerzałem i jest fajnie,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v