Skocz do zawartości
patrick30

CASE 5140_jak sprawdzić czystość oleju ??

Polecane posty

patrick30    0

Witam...mam pytanie jak w temacie , chodzi o olej w hydraulice. Wymieniany był 2 lata temu wraz z filtrem , był to olej ten zalecany przez CASE ale zapomniałem nazwy, wymieniany był w związku z remontem kosza sprzęgłowego i przepracował ok. 200mth. Ostatnio "blady strach mnie obleciał" ponieważ ciągnik pracował całą jesień z pożyczonym masztem od widlaka , oczywiście stary olej z masztu został spuszczony.Jednak jak oddałem maszt to tłok jakby się przycinał i nie wiadomo z jakiego powodu . Kolego rozebrał go i mówił ,że tłok był jakby przytarty a w cylindrze od tego masztu były pozostałości takiego brudnego jakby z opiłkami oleju. Ciągnik narazie zachowuje się normalnie chociaż podczas orek pierwszy raz ,cofanie przy użyciu rewersu(bez sprzęgła) nie chciało czasami działać, natomiast przy użyciu sprzęgła działało normalnie tak jak by przycinał się elektozawór. Na drugi dzień przypadłość ta minęła, wszystko działało normalnie. W każdym bądź razie zachodzi podejżenie ,że olej się zanieczyścił i widomo powszechnie czym to grozi i w związku z tym mam do Was pytania:

- jak sprawdzić czy na dnie są jakieś opiłki j, jest jakiś odstojnik, filterek, magnez??

- czy tak czy tak lepiej wymienić znowu olej+ filtr ??

-czy wymienić sam filtr hydrauliki??

- czy jeżeli faktycznie dostały się opiłki to czy mocno skrzynia dostała w d...e robiąc ok 30mth ?? post-34947-0-81634500-1361102282_thumb.jpg

To jest fotka tej skrzyni od spodu , co robić, odkręcać ten korek?? czy ta pokrywa w której jest korek to jest odstojnik?? czy jest jeszcze coś innego do czyszczenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    34

do spuszczania oleju ze skrzyni powinien byc od spodu korek .......... jesli masz olej na hydraulike ze skrzyni to mozesz na szybkozłączach zobaczyc jaki olej wypływa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patrick30    0

.....na szybkozłączach czy to na bagnecie jest OK...czyściutki ale bardzo mnie niepokoii to co mówił kolega....oddałem mu ten maszt po trzech miesiącach i faktycznie czasmai jak by się przycinał dawałem mu ciśnienie a on jakby się przycinał...w każdym bądź razie widziałem wczoraj rozebrany ten maszt to tłoczysko jakby było zatarte tzn. bardzo ciasno miało i kumpel mówił ,że wyleciała z niego taka maź...a wcześniej było z masztem wszystko OK. więc z tąd moja panika tak przy niedzieli :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Barm03    5

Olej możesz sprawdzić poprzez filtr hydrauliki znajdujący się poprawaj stronie ciagnika pod pompą jet taka blaszka (w srodku jest jakis czujnik z kablem lub bez zależy od wersji) z dwiema srubami 17 tylko musisz uważać bo wyleci cały olej jak sciagniesz ta blaszke to pod nią jest taki filtr dlugi pochwal się czy masz jakies opilki bo ja sprawdzalem i masakra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
0980909    7

Kolego, w którym miejscu jest ten filtr ?? Chodzi Ci o ten główny filtr od hydrauliki (ten duży), czy jest tez jakiś drugi o którym nie wiem ? Czy mógłbyś zrobić zdjęcie , byłbym wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mycek5120    27

tak jest drugi filtr siatkowy znajduje sie z prawej srony ponizej głównego duzego filtra jest w okolicach pompy na dole przykrecany dwoma srubkami M10 chyba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbych85    0

hej,

Możecie wstawić jakaś fotke tego drugiego filtra gdzie dokładnie znajduje się.ja niedawno robilem pompe w swoim szrocie i teraz blyska mi kontrolka od fitlra.filtr nowy moze z 50 mth przepracował. Stary filtr chyba wieki nie wymieniany. Co dziwne na poczatku wszystko bylo ok dopiero po 2 dniach pracy zaczela blyskac kontrolka na zimnym oleju i wysokich obrotach. help:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbych85    0

Witam,

Mam problem nielada a mianowicie:

padl mi rozrusznik w moim 5150.

ale zeby bylo smieszniej to pekla odbudowa od strony wieńca sinika i wpadla do skrzyni!!!

jak to cholerstwo wyjac?? ma ktos jakiś dobry pomysl??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

Jeśli sie nie myle to tam jest przystawka do skrzyni więc chyba nie wpadł do niej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbych85    0

zamowilem kamerke wiec obejrze dokladnie co i jak. faktycznie kosz sprzęgłowy jest oddzielony od skrzyni aczkowleik nieiwem czy nie ma tam na dole elementow ktore moglby sie uszkodzic.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbych85    0

pochwale sie ze rozwiązałem swoj problem. kawalek wyjety poprzez rozpolowienie ciagnika. robota latwa i przyjemna nie ma czego sie bac:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez international856XL
      Witam wszystkich zakladam ten temat ponieważ chcialbym sie cos dowiedziec na temt ciagnika international 856XL.
      Ostatnio sobie takowy kupiłem.Czy moglibyscie sie podzielic opiniami na temat tego ciagnika..?A dodatkowo mam kilka pytan do was..
      -jaki olej stosuje sie w tych ciagnikach
      -przymierzam sie do zakupu pługa obotowego i mam dylemat jaki wybrac 3 lub 4 skibowy..tylko pytanie czy z 4 skibowym da sobie rade czy to nie bedzie zbyt duze obicazenie
      -ile pali to stworzenie :lol:
    • Przez kuba12345
      Witam... Czytam forum i zauważyłem że każdy co jakiś czas wymienia olej w pompie paliwowej ja od kąd pamiętam to chyba nigdy nie był wymieniany gdzie trzeba odkręcić żeby go spuścić gdzie jest wlew do oleju i jak sprawdzić czy jest już wystarczająco a no i oczywiście jaki olej najlepiej prosił bym o jakieś foto.
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez koda92
      Witam 
      Co może oznaczać błąd L 5 w Case MXM 140? W książce serwisowej ten błąd oznacza niby '' Próg zadziałania potencjometru przedniej osi jest niższy niż ustawiony poziom'' ale ja nie mam zawieszanej przedniej osi. Mam zwykłą mechaniczną oś. Miga już od dłuższego czasu i nie wiem co z tym zrobić. 
       
      Pozdrawiam

      Skoro nikt nie wie o co chodzi z tym błędem to może ktoś wie jaką temperaturę silnika powinien pokazywać wskaźnik ( ile kresek)? Pokazywało mi 3 kreski i bez obciążenia szybko spadało do 1. Wymieniłem termostaty i teraz pokazuje 5 kresek i tyle jest nawet bez obciążenia. Czy to jest dobra temperatura czy może czujnik temperatury jest wadliwy?
×