Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ustawiłeś początek konta tłoczenia? Samo włożenie pompy to nie wszystko.

Przed odpaleniem ustawiasz w pompie dawkę rozruchową?

Przy wyjmowaniu co poszło nie tak?

Pompa całkiem nowa czy po regeneracji?

Opublikowano

NIe wiem czy cos poszło nie tak bo mnie przy tym nie bylo ale ojciec nic nie wspominał, pompa jest po regeneracji, a oni tego wszystkiego nie ustawiaja? Bo ja nic nie ustawiałem bo i sie na tym nie znam :D

Opublikowano

Początek konta tłoczenia ustawiasz położeniem pompy przy jej montażu. Przeczytaj w instrukcji.

Dawkę rozruchową włączasz dźwignią gazu przed odpaleniem cofając ją maksymalnie do tyłu, w pompie będzie słychać cykniecie. Potem normalnie dodajesz przy odpalaniu.

 

Pozostaje jeszcze możliwość źle zregenerowanej pompy.

Opublikowano

Panowie prosze o pomoc. Wymienilem pompe i wtryski, rozrusznik kreci dym leci ale nie chce zapalic;/ czy mogłem cos przestawic przy montazu pompy?

 

Mogłeś przestawić pierścień frezowany (napęd pompy od rozrządu) pomimo tego że ma jeden frez szeroki łatwo o pomyłkę.Pompa daje się przykręcić do obudowy silnika z tym błędem,dla ciebie będzie to niezauważalne,przy montażu musisz być bardzo ostrożny

Opublikowano

wtryski mogą się przywiesić ale to mało prawdopodobne żeby wszystkie ale spróbuj go rozpalić na zaciąg to może przewali to wszystko i będzie chodził, my mieliśmy taki samy problem z c330 znajomego bo po szlifie głowicy nie chciał zapalić a potem jak już go zapaliliśmy na zaciąg to palił, silnik dostaje większych obrotów to prędzej zapali

Opublikowano

Wymontuj pompę i sprawdz czy na pierścieniu frezowanym,(szeroki frez) nie ma nacięć,jak są to znaczy że pompa zle złożona.Wtryski zostaw,choćby lały to by zapalił.Przemompowałeś układ paliwowy?zawór zwrotny dobry? przy dobrym odpowietrzeniu ręczna pompka ma stwiać lekki opór,jak tego nie ma to nie odpali.

Opublikowano

Odpowietrzylem dobrze, czuc opor i slychac paliwo przy wtryskach. Sprawdzalem poczatek konta tłoczenia no i kreska na obodowie wogloe nie pokrywa sie ze znakami na kole zamachowym:/ wogule jeszcze tych znakow nie widac...wiec mysle ze to tego wina, wiem ze reguluje sie to krecac pompa ale jak to robic:D?

Opublikowano

Luzujesz pompę na kołnierzu którym jest przykręcona i przestawiasz - przekręcasz, obracasz nią. Zbliżając górę pompy do bloku zwiększasz, a oddalając zmniejszasz kąt. Odsyłam do instrukcji obsługi.

Jeśli regulując nadal nie zgraja się znaki na kole zamachowym wykręć całkiem pompę i sprawdź czy jest właściwie włożona.

  • Like 1
Opublikowano

możesz zalać ciepłą wodą ..... garażować w szczelnym pomiesczeniu ..... naładować pożadnie akumulator który jest najważniejszy przy czym sprawdzając elektrolit i wode .... ........ możesz grzałkę zamontować , swiecę , użyć starteru do odpalania to jest taki gaz który się wpuszcza do otworu zaciągającego powietrze do filtra , ten gaz jest bardzo skutenczy sam stosuję :) warto mięc też dobrze wyregulowane zawory ..... zapłon i pompę :) to chyba wszystko:) pozdro .... :) wszystkie moje inne ciągniki maja większy problem z odpaleniem a C-360 pali zawsze bez problemu :)

Opublikowano

Pompa ma ruch koło 10 stopni czyli wedle konta koło 20 stopni.Odsuń pompę górą od silnika na maksa.odkręć pierwszy przewód na pompie od wtrysku załóż kapilarę o ile posiadasz a jak nie przezroczysty wężyk naciśnij na króciec i drugi w niego aby był jak najmniejszy przekrój.Ustaw gaz do oporu i pokręć parę razy silnikiem aby pojawiła się ropa w wężyku i ustaw na 1 znak na kole.Dobrze by było odkręcić pierwszy dekiel od klawiatury żeby sprawdzić czy zawory na 1 tłoku są zamknięte wtedy pomalutku przesuwasz pompę górą do silnika do momentu aż ropa drgnie.Cofasz delikatnie do tyłu (ciut) dokręcasz pompę obracasz 2 razy wałem do znaku i kontrolujesz czy ropa drgnie ciut za znakiem.Jak drgnie to zakładaj przewód i musi zagadać.Daj jej może kopciucha to może lepiej załapie.

  • Like 1
Opublikowano

Przydało by się wyjaśnić w czym jest problem przy zapalaniu.

Czy słabo kręci? Przez co nie może zaskoczyć.

Czy kręci dobrze, ale silnik nie może zaskoczyć?

Czasem pomaga remont.

Opublikowano

Przed chwila tak zrobiłem, ustawiłem na pierwszy znak, ropa sie nie ruszyła...przesunelem do silnika ile sie dało i tez nic..Znaki sa u mnie takie: || odstep pare centymetrow i 0|| - pierwszy znak to ta pierwsza kreska? Pierwszy przewod w pompie to jest tezn pierwszy od strony chlodnicy? Upewniema sie bo nie wiem czy dobrze robie :(

Opublikowano (edytowane)

A odpowietrzyłeś dobrze pompę .Przekręć parę obrotów rozrusznikiem żeby ropa się pojawiła w przewodzie tylko gaz do oporu i dopiero próbuj tylko sprawdź czy zawory na pierwszym od chłodnicy są zamknięte czyli dźwignie luźne bo znak nakole zgrywa się na 1 i 3 garze.Jak nic to nie pomoże to odkręć pompę i sprawdź czy dobrze fa frez weszła.

Edytowane przez balcerek1
  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v