Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie był podobny problem jak zimny strasznie ciężko paliła okazało się że głowice do wymiany oddam jeszcze pompę do regeneracji sprawdzę wtryski i powinno działać ,także sprawdź głowice :rolleyes:

Opublikowano (edytowane)

WITAM.Mam problem z odpaleniem C-360 już przy -1st. Wlewam gorącej wody zakręci parę razy i po akumulatorach trzeba ładować. Akumulatory kupiłem nowe w lipcu. Jak jest ciepło to kręci super. proszę o pomoc :)

Dodatkowe info: rozrusznik po regeneracji.

 

Czy mogłyby to być wadliwe akumulatory?

Edytowane przez tomdra55
Opublikowano

To , ze nowe aku. nie znaczy ze dobre. Może być uszkodzona jedna cela, przez złe użytkowanie nie maja już pełnej mocy a zimno dopełnia zniszczenia.

Pytanie co masz prądnice czy alternator?

Sprawdziłeś główne połączenia masę, klemy, przewody?

Masz jakiś podstawowy miernik elektryczny aby zmierzyć napięcie na akumulatorach?

Opublikowano (edytowane)

kupiłem nowy alternator, byłem u elektryka samochodowego pomierzył i wszystko jest ok z ładowaniem.

Wczoraj ładowałem akumulatory 8 godzin, a dzisiaj rano poszedłem odpalić i tylko 2 razy zachechłał i koniec.

Klemy i przewody nowe

Edytowane przez tomdra55
Opublikowano

No dobrze ładowanie teraz masz dobre, a jakie było jak aku. były nowe?

Teraz miarodajny był by pomiar napięcia spoczynkowego akumulatorów, bądź test pod obciążeniem.

Z tego co napisałeś wynika że twoje aku w ogóle nie trzymają, mają małą pojemność.

Opublikowano (edytowane)

Kolego napięcie 14V jak najbardziej dobre ale to napięcie ładowania. W tym momencie mniej ważne.

Teraz ważne jest napięcie spoczynkowe czyli mierzysz napięcie na aku. które nie było ruszane przez powiedzmy 8 godzin albo dłużnej. Powinno wynosić 12,6V.

Bądź napięcie podczas rozruchu, czyli odpalasz i dokonujesz pomiaru, jak napięcie będzie poniżej 11V i spadać to aku. szmelc. Nie maja pojemności i skoro je już ładowałeś i nie pomogło to nic nie pomoże.

 

Oczywiście jak masz gwarancje to próbuj, zwłaszcza że tam gdzie sprzedają przeważnie mogą je sprawdzić pod obciążeniem. Ale dobrze żebyś wiedział co im dolega, żeby sprzedawca nie wcisnął ci ciemnoty.

Edytowane przez mtracz
Opublikowano (edytowane)

kolega mi poradził żeby naładować akumulatory i odpiąć przewód od rozrusznika a jutro podłączyć przewód i próbować odpalić

Edytowane przez tomdra55
Opublikowano

Witam, mam problem z moim C-360 3P wygląda on następująco: Ciągnik nie chce zapalać trzeba długo kręcić ale gdy pokręcimy to zapali lecz silnik dziwnie pracuje (głośno chodzi i wydaje inny dźwięk niż zwykle wydawał) a z komina wydobywa się strasznie czarny dym. Na małych obrotach strasznie dymi i bez gazu gaśnie. Gdy damy mu gazu nie dymi już tak bardzo na czarno i na gazie nawet nie gaśnie. Z komina wydobywają się sadze tak wygląda (cały sufit w garażu mi na czarno wybrudził:P). Dodam że wcześniej nie małem takiego problemu z ciągnikiem, chodził normalnie, nie dymił, palił od kopa. Wymieniłem wtryski, filtr paliwa, ale nic to nie dało. Ciągnik zepsuł się po ostatniej wizycie w lesie gdy ciężko pracował (wyciągałem nim drzewo). Wiecie co mogło się zepsuć?

 

Zapomniałem dodać, że brakujem mu mocy i jest strasznie słaby.

Opublikowano

No więc tak płynu chłodzącego ani oleju nie ubywa, olej ma normalną konsystencję. Problem jest jeszcze taki, że nie chce wchodzić na obroty.

Opublikowano (edytowane)

a jak zapalasz to pewnie na jednym cylindrze zaczyna pracować i jak dasz gazu to powoli nabiera obrotów

to na pewno poszła tobie uszczelka pod głowicą

Edytowane przez adam2939
Opublikowano

również wydaje mi sie żę jest to wina uszczelki pod głowicą (mój kolega miał identycznie i u niego właśnie poszła uszczelka) pozatym pompa odpada ponieważ jak usterka obiawiła sie nagle po cieżkiej pracy a pompa nagle sie niepsuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v