Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie spokojnie jasne że odpali tylko adasko987@ zapomiał wstawić przecinek w te 35 ;) a tak na poważnie to w 28 stopni w tym roku moja 912 nawet nie miałkneła dopiero po podłączeniu grzałki na godzikę odpaliła chociaż cuda się zdażają?

Opublikowano

Co do odpalania to o C-360 nie mam dobrego zdania ;) ogólnie to bez gorącej wody w zime ani rusz....

Ten ciągnik powinien zapadać w sen zimowy jesienią i budzić się wiosną bo do zimy nie jest kompletnie przystosowany...bez obrazy dla fanów tej maszyny ale takie jest moje zdanie

Opublikowano

tak na - 35 stopni

to w pełni sprawny układ paliwowy , rozrusznik , akumulator

cycuś ropka

a gorąca woda heh

przy - 35 stopniach moment traci temperature

a tuleje jest w tej temperaturze bardzo łatwo uszkodzić

jak już to akumulator musi być trzymany w ciepłym miejscu

np w domu wtedy ma sprawność

Opublikowano

U nas c-360 stoi przez zime w garazu ale wode i tak spuszczamy. przy wiekszych mrozach na chwilke prostownik i normalna wode i git :P

z C-330 jest troszke gorzej bo stoi pod wiata ale wtedy zar z pieca pod miske olejowa i ciepla wode i pali normanie :)

pozdro

Opublikowano

my jak nie możemy zimą odpalić to kawałek szmatki troszke ropy podpalamy to i przystawiamy do rury ssącej powierze i zawsze odpali

10% za wielkie litery (już poprawione)

Opublikowano

a może regulator jak mieliśmy kiedyś ursusa 360 i jak tato chciał odpalić to tylko burczała

ojciec myślał że to rozrusznik ale jak pojechaliśmy do elektryka to okazało się że to regulator

Gość Profil usunięty
Opublikowano

ja miałem tak w 50-siące to zrobiłem remont silnika,kupiłem rozrusznik i akumulatory to w tedy działało

Opublikowano

Witam ja mam taki problem w mojej C 355 po remoncie generalnym nie da rady włączyć WOMu, z wyłączaniem nie ma problemów ale z chodzącym silnikiem włączenie jest nie możliwe muszę albo zgasić go albo tak ciągnąć aż go zmuli i zgaśnie Pomóżcie

Opublikowano

Witam jestem nowy i mam problem z ursusem c 362 otoz kupiony jakis rok temu oczywiscie sprowadzony i od jakis 3 dni wystapił problem otoz jak jest zimny ma ciezko zapalic gdy go nie przepompuje to nie zapali wogole tak jak by nie było w nim paliwa a jak przepompuje to zapali ale z wielkim trudem za 2 moze 3 razem. Natomiast gdy juz go zapale i zgasze i ponownie pale to pali na przysłowiowy dotyk ale gdy juz postoi jakis czes problem sie znow powtarza. Prosze o rade i z gory dziekuje

Opublikowano

elo nie wiem czemu mi nie che zapalic Ursusc 360 3p nie wiem co sie stało akumlator naładowany i wszystko ok ale jak przekrecam fajche do zaplanaia to tak dziwnie brzeczy trik trik czy cos

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v