Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przekręć trochę za pasek i będziesz widział czy wtedy wskakuje

Opublikowano
13 godzin temu, G_Siegien napisał:

- rozrusznik po wymianie bendiksu, zębnika oraz szczotek, brak przebicia,

Ale panie zapomniałeś o tulejkach bo mogą być zbyt wyrobione albo zbyt ciasno siedzą i dokładają dodatkowy opór na wirniku. 

Opublikowano

Też tak może być że nie wypycha do końca, bo nie słychać żeby haczył o zęby wieńca..

Opublikowano

Ciekawe czy widełki od automatu (elektromagnesu) są prawidłowo założone?

Opublikowano (edytowane)

Robisz rozrusznik  .wkladasz w imadlo podłączasz prąd .kawałek dechy w zęby - jak gryzie i nie przepuszcza to ok można montowac prosty sposób.

Bendix czy zębnik to to samo

Edytowane przez jacek3773
Opublikowano (edytowane)
40 minut temu, PRIMO napisał:

Ale panie zapomniałeś o tulejkach bo mogą być zbyt wyrobione albo zbyt ciasno siedzą i dokładają dodatkowy opór na wirniku. 

Tulejki są nowe.

39 minut temu, stempos1980 napisał:

Najlepiej jak byś miał na chwilę na podmianie inny rozrusznik to byś wiedział co i jak.

Rozrusznik nie wypycha zębatki do końca i nie łapie wieńca

Na inny rozrusznik było wymieniane - wtedy problem nie występował.

33 minuty temu, PRIMO napisał:

Ciekawe czy widełki od automatu (elektromagnesu) są prawidłowo założone?

Są założone prawidłowo, były podginane żeby dalej wypychał.

14 minut temu, jacek3773 napisał:

Robisz rozrusznik  .wkladasz w imadlo podłączasz prąd .kawałek dechy w zęby - jak gryzie i nie przepuszcza to ok można montowac prosty sposób.

Bendix czy zębnik to to samo

Dzięki za pomysł! Spróbuję w najbliższym czasie sprawdzić.

 

Koledzy, a czy może być tak, że cienkie uzwojenie rozrusznika ma przebicie i to jest powodem występowania problemu? Takie podejrzenie też wpadło do głowy.

Edytowane przez G_Siegien
Opublikowano

Do wladek99 nie przedstawiaj pompy tylko wałek zaworowy o 1 ząbek do przodu, żeby zawór ssący otwierał się 6° przed górnym punktem.

Opublikowano

Perkins jest po remoncie głowicy i niemal od samego remontu ciężko zapala, rozrusznikiem wystarczy pokręcić z 3 sekundy ale wolno wchodzi na obroty takie jakie powinien mieć podczas postoju i podczas zapalania daje dużo białego dymu, gdy obroty się unormują i mu przygazuje biały dym znika i nie pojawia się do następnego zapalania, gdy silnik jest rozgrzany pracuje równo i nic się z nim nie dzieje.

 Czego to może być wina? Może pompy paliwa lub wtryskiwaczy?

Opublikowano

Witam. Czy jest możliwe aby paliwo zamarzło w pompie paliwowej ? Pacjent 4011. głowice po regeneracji pompa tak samo. nowe filtry pompka paliwowa itd. Po złożeniu zapalił bez problemu, równo chodził itd. Po postoju 2 tyg ani drgnie. Kręci ładnie a nie łapie tak jakby nie dostawał paliwo. Mogło przyłapać paliwo w te mrozy czy szukać przyczyny w układnie paliwowym ?

Opublikowano

Jak podczas kręcenia nie wydobywa się biały dym to coś właśnie z układem paliwowym trzeba sprawdzić bo to że filtry były nowe to o niczym nie świadczy bo wystarczy że letnie paliwo czy słabej jakości mróz i zawaliło parafiną 

Opublikowano

To jak paliwo wypływa to dochodzi więc powinien załapać może przyczyna tkwi gdzie indziej. Początek wtrysku właściwie ustawiony skoro pompa po remoncie bywa tak że gdy jest za późny to ciężko odpala tylko kręcisz i dymi

Opublikowano

No zapalił ale możliwe że było wtedy ciepłej teraz zimno postał i jest problem. Możesz zacząć od odpowietrzenia po kolei jak nie pomoże ja bym sprawdził początek wtrysku jeszcze raz kapilara i znaki czy się zgadza gdy to nic nie da wtryski do sprawdzenia

Opublikowano
wladek99 napisał:

Paliwo letnie bo od jesieni nie tankowany. Mróz był prawie -30 . A dym biały leci jak kręci.

zciągnij to letnie paliwo i zalej dobrym zimowym filtry i pompkę ogrzej czymś możesz polać gorącą wodą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez WorguleFarm
      Witam, mam pytanie a mianowicie gdzie są kalamitki do smarowania w Ursusie C-360 
      Znalazłem ich 8 ale może wiecie gdzie są jeszcze ?
       
      Znalazłem:
      -przy przednich kołach po 2 na każde koło = 4
      -na "przodzie ciągnika pod spodem"           = 2
      -na pompie wodnej                                      = 1
      -na pedale sprzęgła                                     =1
       
      Gdzie jeszcze mogą być ?
    • Przez PiotrSadło
      Witam  najpierw mam po zerwaniu sie nitów(chyba) zaczął się psuć 4 bieg i klinuje się 
      podobno wyrwane nity w skrzyni biegów od czego mam zacząć ? 
      Jak zabrać się za to i jaki był by koszt ?
    • Przez brodzik2207
      witam, po zimie mam problem z odpalaniem mojego jd mianowicie ciagnik kreci i nie moze załapac  tak jakby nie dostawal paliwa ale pompka paliwowa podaje, sciagam filtr powietrza psikne troszke samostartu i ciagnik pali od strzała nastepnie gdy sie zgasi odpala bez zarzutu ale gdy postoi z poł dnia znow nie chce zlapac moze ktos cos podpowie ?
      moge dodac tylko ze zima wymieniłem filtr paliwa oczywiscie na orginalny no i nie wiem co jest wygladało by na to ze paliwo schodzi no ale pompka przeciez podaje po przekreceniu stacyjki a i ostatnio zauwazyłem ze ta pompka zasilajoca zaczeła sie lekko pocic.... 
      z gory dzieki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v