Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Korbowe koło 100Nm

Główne 160-200Nm

Jest to gdzieś w instrukcji napraw i wartości są mniejsze bo korby chyba 80Nm a główne chyba 120 Nm :mellow:

Ale ja z reguły tak dokręcam. :) Na głównych jak będziesz czuł że idą dalej to nie ciągnij tak mocno. :unsure: No i radził

bym nowe śruby pozakładać. :P Zrobiłem parę tych silników i na razie żadna kopyta nie pokazała. :P

Edytowane przez balcerek1
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Kolego skąd wziąłeś takie wartości???

 

W zwykłej instrukcji podane są takie dla silnika S 4003

łożyska główne 88-93 Nm

łożyska korbowodowe 78-83 Nm

głowica 137 - 147Nm ( na gorąco)

Edytowane przez KRISTOFORn
Opublikowano

Głowicę w S-4003 ( C360 ) wg. ZM Chełmno dokręca się momentem 137-147 Nm ( podziel na 3 etapy ).

Wtryskiwacze: Podstawa to dobra podkładka, jeżeli jest twarda należy ją rozhartować. Dokręca się momentem ok 20-25 Nm ale jak nie masz profesjonalnego klucza to dokręć na wyczucie zwykłym ponieważ te tanie mocno przekłamują przy małych momentach. Pamiętaj - podstawa to podkładka.

 

Opublikowano

Głowicę w S-4003 ( C360 ) wg. ZM Chełmno dokręca się momentem 137-147 Nm ( podziel na 3 etapy ).

Wtryskiwacze: Podstawa to dobra podkładka, jeżeli jest twarda należy ją rozhartować. Dokręca się momentem ok 20-25 Nm ale jak nie masz profesjonalnego klucza to dokręć na wyczucie zwykłym ponieważ te tanie mocno przekłamują przy małych momentach. Pamiętaj - podstawa to podkładka.

klucz mam profesionalny firmy stanley ,tylko w zakresie od 40 Nm do 340 Nm. 

Opublikowano

W c360 nie powinno się dawać podkładek pod wtryski. Wtryskiwacz powinien uszczelnić na stożku. 

 

Są specjalne podkładki pod wtryski do C360. Karbowane i bardzo cienkie, po tylu latach rzadko które gniazdo trzyma parametry.

Opublikowano

Są specjalne podkładki pod wtryski do C360. Karbowane i bardzo cienkie, po tylu latach rzadko które gniazdo trzyma parametry.

 

To już bardziej współczesny pomysł. Jednak masz rację że po tyle latach i gniazda i wtryski są już zniszczone więc różnie z tym jest.  Najpierw bym próbował bez podkładek, jeśli się uda to super jak nie to podkładki. 

Opublikowano (edytowane)

Witam dokrecalem dzisiaj glowice bo sączylo olejem spod glowic . Dałem glowice do wyrównania nowe uszczelki i dokrecilem na 162 na zimno oczywiście. Pjeździć trochę i odkręcić ? Jak tak to na ile?

Edytowane przez farmtraczek
Opublikowano

witam, a ma ktoś dane książkowe z jaka siłą przykręcić korpus podnośnika? śruby 12, to standardowo kręce do 100Nm, tylko czy aby z taka siła nie przekręci sie gwint w obudowie mostu? w książce jest demontaż i montaż w odwrotnej kolejności, ale o momencie nie znalazłem śladu... :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v