Zaloguj się, aby obserwować  
minor15

pełny odstojnik wody ? JD 6930 P

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
minor15    26

cześć. Na komputerze wyskoczył mi komunikat w stylu fuel separation water. Rozumiem że to właśnei info o pełnym odstojniku. Pytanie głupie ale jak w nim to opróżnić żeby wszystko było ok ?:P

I druga sprawa, może ktoś miał z tym problem. Tylny zaczep ma luzy, obraca się do okoła, wystarczy leko ruszyć a obkręca się na dół.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

odstojnik z woda jest przy filtrze paliwowym pod filtrem przykrecony tak jak by przezroczysty kubek hehe a co do zaczepu to nic sie nie stanie jak sie obraca u mnie tak jest i jest git a jezeli chcesz to miedzy ta czescia od zeczepu co siedzi w sownicy a ta czescia co sie zaczepia przyczepe jest imbusik trzeba go docisnac i powinno byc ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Wystarczy kropelka wody na czujniku i będzie wariować i pokazywać wodę bynajmniej u mnie w ładowarce JCB tak był, do póki nie rozebrałem i nie umyłem wszystkiego. Od półtora roku się nic nie zapaliło a wody też nie widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Dawidg2 , w odniesieniu do twojego zapytania, dam ci dobrą radę ,po pierwsze staraj się kupować paliwo z pewnego żródła , nigdy nie tankuj do ciągnika na stacji CPN prosto do baku ciągnika, przechowuj paliwo w zbiornikach do tego przystosowanych w zacienionym suchym miejscu , staraj się aby te zbiorniki były w miarę pełne , a poziom z jakiego czerpiesz paliwo nigdy nie sięgał dna zbiornika tam zawsze odstanie się najgorszy syf ,a unikniesz problemów z wodą , to jedna rada , druga rada , zbiornik paliwa w ciągniku posiada od spodu korek spustowy , co jakiś czas zwłaszcza w okresie jesienno zimowym , popuść go o jeden, dwa obroty i spuść zanieczyszczenia ze zbiornika , to samo uczyń przy separatorze , odepnij czujnik i odkręć ze dwa obroty spuszczając zanieczyszczenia z odstojnika .

Tak w ogóle to zawsze jakiś ułamek , wody w paliwie będzie i tego się nie da uniknąć , różnice temperatur powodują że , na ściankach zbiornika skrapla się woda zwłaszcza, kiedy zbiornik jest prawie pusty lub często tylko w połowie pełny .

Jak już czujnik daje znać o wodzie w paliwie to koniecznie wykonaj te czynności o których tu pisałem, a następnie wymień filtry paliwa , myślę że , warto o tych czynnościach pamiętać .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Ja mam pewne paliwo, jak pisałem od 1,5 roku się kropelka wody w odstojniku nie pojawiła. A już przeleciało przez niego chyba ze 3 tys litrów. Albo i więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John6930    45

to samo miałem u siebie wystarczy że odkręcisz korek pod filtrem i woda powoli spłynie bo mój jd ma już ponad 3000 mth i ani razu nie czyszczony bak był

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Omniq
      Witam,
      Posiadam instrukcję serwisową do JD 7430 i 7530 Premium. Instrukcja w języku angielskim w formacie PDF, nie skan książek tylko porządny pdf. Mogę się podzielić gdyby ktoś potrzebował
       

    • Przez Johny7430
      Witam, mam problem z ciągnikiem JD 7430 po wyskoczeniu komunikatu ecu 84.31 "ograniczona prędkość drogowa" traktor przestaje jechać po usunięciu komunikatu traktor pracuje dalej lecz po kilku minutach jest to samo. Proszę o pomoc.
    • Przez ejczbio
      Witam, mam pytanie chyba bardziej do serwisantów, ale może i nie tylko. Chciałbym wyłączyć włączanie przedniego napędu przy wciskaniu hamulca, ponieważ uważam to za najbardziej debilny patent w moim ciągniku (6230) Wg. mnie to powinno działać dopiero przy prędkościach większych niż 10km/h W sumie nie mam pojęcia jak to rozwiązać, czy wpiąć się gdzieś w układ elektryczny, np. za czujnikiem który jest odpowiedzialny za włączenie napędu po wciśnięciu hamulca i zastosować włącznik ON/OFF?
      Jak myślicie, da się coś z tym zrobić?
    • Przez dawwro03
      Wita mam problem z tls-em w john deere 6430. Dokładnie chodzi  o to że po odpaleniu traktora gdy oś chce wrócić do swojej wysokości nie podnosi płynnie tylko szarpie ( jest ustawione na auto), ale da się sterować wszystkimi jej funkcjami ( auto, max, manual). Jednak po jakimś czasie wyskoczy błąd- TSC 523976.04 i wtedy nie da się ustawiać między tymi funkcjami. Gdy traktor się zgasi i odpali na nowo wszystko jest znowu ok ( oprócz szarpania tlsem) ale błąd za chwilę znów wyskoczy i nic nie da się ustawić. Traktor mam od niedawna więc nie za bardzo wiem od czego mam zacząć szukać dla tego piszę tu. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi.


    • Przez dawwro03
      Witam mam problem w ciągniku john deere 6430 premium z tlsem. Dokładnie chodzi o to że zaraz po odpaleniu ciągniku gdy oś ustawia się do swojego poziomu( jest ustawione na auto) nie podnosi płynnie ale mocno szarpie ale da się przełączać między funkcjami( auto, max, manual) i na wszystko reaguje ale zawsze szarpie. po jakimś czasie wyskakuje błąd ( TSC 523976.04) i już nie da się nic zrobić to znaczy przełączać miedzy tymi funkcjami. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu traktora wszystko jest ok oprócz szarpania, ale po jakimś czasie znów to samo. Traktor mam od nie dawna więc nie za bardzo wiem co by mogło być problemem. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi. 

      20240308_170545[1].heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj