Chota

Różne generacje Ursusa 360 3p?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
rożne
Chota    1

witam mam pytanie bo sa 3 generacje c360 3p ja posiadam 2 genracje

a wiec czy wiecie w jakich latach byly robione??? i napiszczie wszystko czym sie roznial i co o nich wiecie


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PongO    1
witam mam pytanie bo sa 3 generacje c360 3p ja posiadam 2 genracje
ja tez mam 3p i niewiem jak ty wiesz z ktorej jest generacj powiedz mi. moj 3p jet z roku 1990

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PongO    1
Ja jeżdziłem dwoma 3p to miały inne włączniki odpalania.
to pewnie mial taki przycisk jak od klakson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Z tego co ja wiem to C-360 3p różni sie tylko silnikiem i takim tam szczególami, a nigdy nie slyszłaem o generacjach C-360 3p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

w ostatnich wypustach 3p był tylko 1 akumulator z przodu nad ciężarami (których było chyba tylko 4) i górny zaczep jak w mf i jeszcze światła awaryjne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    38
w ostatnich wypustach 3p był tylko 1 akumulator z przodu nad ciężarami (których było chyba tylko 4) i górny zaczep jak w mf i jeszcze światła awaryjne

co do swiateł awaryjnych to niewiem, moj tata miał 3p z 85r i juz wtedy miał awaryjne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

w moim z 88r awaryjnych nie było nie wiem może były za dopłatą w wersji "de lux" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2
w ostatnich wypustach 3p był tylko 1 akumulator z przodu nad ciężarami (których było chyba tylko 4) i górny zaczep jak w mf i jeszcze światła awaryjne

Ja sie z takim nigdy nie spotkałem, a jak sie niektóre różniły drobiazgami to typu włącznik czy przełącznik to sie raczej nie liczy tego jako następna generacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

To podobno było tak, że pierwsze modele 3p miały silniki sprowadzane w całości z Anglii, później całość była już u nas składana a od '89 roku dawali właśnie jeden akumulator z przodu i inny zaczep.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

wielce prawdopodobne z tym montowaniem silników sprowadzanych z UK. u nas jak był remont w 3p to gościu od szlifowania wału pytał sie o rocznik bo nowsze modele miały tylko powierzchniowo utwardzane wały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid12    10

[/size]

od '89 roku dawali właśnie jeden akumulator z przodu i inny zaczep.

 

i tu sie z toba niezgodze poniewaz u dziadka jest 3P z 1989r i ma 2 akumulatory


Kierownicę ujął w dłoń, przeżegnał się, beret na skroń
W stacyjce klucz i raz i dwa, spalin kłąb i silnik gra
Już na polu za łanem łan, wykonany za planem plan
A w duszy radość albo gniew, słoneczko mu gdzieś zza drzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59
[/size]

 

i tu sie z toba niezgodze poniewaz u dziadka jest 3P z 1989r i ma 2 akumulatory

prawdopodobnie zależy jeszcze w jakiej fabryce były składane i z jakiej części roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8
[/size]

 

i tu sie z toba niezgodze poniewaz u dziadka jest 3P z 1989r i ma 2 akumulatory

Rok to szerokie pojęcie ;) Może Twojego dziadka jest z początku roku, a 1 aku dawali np. od połowy '89? Nie wiem, tak tylko przypuszczam. Ktoś wie coś więcej o tych 3P z oryginalnymi Perkinsami?

 

@Chota

Twój 3P to który rocznik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid12    10

mirasek masz racje mój jest kupiony na wiosne:) te co były produkowane potem to moze miały 1 akumulator:)


Kierownicę ujął w dłoń, przeżegnał się, beret na skroń
W stacyjce klucz i raz i dwa, spalin kłąb i silnik gra
Już na polu za łanem łan, wykonany za planem plan
A w duszy radość albo gniew, słoneczko mu gdzieś zza drzew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    120

ja mam c-360 3P z 1985 roku mam ten angielski silnik. śruby są calowe a nie 8 mm. silnik bez zadnej awarii przez 5300 mth tylko skrzynia sie j......e


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcincho    96

No i to jest różnica między perkinsem oryginalnym a tym klepanym u nas, z tego co wiem większość śrub zostało przerobionych na układ metryczny ;) co ciekawe podobno wraz z silnikami perkinsa przywędrowały do naszego kraju imbusy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Adammmmm
      Zaczynamy nowe życie. Będę potrzebował trochę porad od was panowie 
       



    • Przez gospodarz1997
      Witam. Mam Ursusa 4011 skrzynia i silnik 355. W silniku lub skrzyni tak na środku łączenia skrzyni z silnikiem słychać szum dość głośny... Jak by śrutownik haha. Po wciśnięciu sprzęgła nic się nie zmienia. Biegi chodzą elegancko nawet nie zgrzytaja. Po włączeniu pompy hydraulicznej tak samo szumi nawet bardziej. Po wyłączeniu silnika wał odbija w druga stronę tak jak powinien ale silnik staje wraz. Tak jak by się ocieral o coś i go to zahamowało. Co to może być. W silniku jest do roboty pompa i wtryski. Był dzisiaj mechanik za 3tyg go weznie na warsztat. Chciałbym wiedzieć mniej więcej na co się przygotować  czy ktoś tak miał? Mam tez Ursus 360 i s porównaniu na siedzeniu słychać silnik a w tym praktycznie tylko ten szum... 
    • Przez Adammmmm
      Witam
      Mam taki problem w perkinsie a mianowicie jechał i zgasł po wymianie filtra i pompki odpowietrzenie że zapalił ale nie mial takiej mocy jak powinien mieć  . Po odpowietrzenie jak chodzil przez śrubki odpowietrzającego chodzi lepiej ale nadal nie ma takiej mocy jak powinien mieć słychać że przerywa . Może ktoś coś podpowie ( w tej chwili pale go na butelce z ropa bo miałem troszkę zatkany kranik. ) 
    • Przez Mateusz_6340
      Witam mam problem w ursusie c362. Chodzi o to, że od pewnego czasu przy włączaniu wom był zgrzyt, z czasem coraz większy. Aż w końcu ledwo udało się włączyć wiem, bo był okropny zgrzyt i teraz jest włączony od kilku miesięcy, bo nie dało się włączyć. Czy to może być wina sprzęgła? Bo pod ciężarem przy delikatnym ruszaniu ciągnik poszarpuje i przy zmianie biegu z 4 na 5 sprzęgło się lekko ślizga. Dziękuję za pomoc.
    • Przez Lesieks
      Witam Mam problem posiadam ursusa c360 przeszedł kapitalny remont silnika ponieważ stał 10 lat nie ruszany i wkońcu się za niego wzieliśmy wszystko ładnie chodzi tylko problem sprawia podnośnik mianowicie mówiąc podnosi on tylko do połowy myślałem że to przez to że mało oleju więc postanowiłem dolać i stan zgadza się z miarką i nie wiem czego to przyczyna że podnosi do połowy i dobrze trzyma ale dlaczego nie do końca ? Jeszcze jak biore wajche na całkowite opuszczanie to on zaczyna pomału bez niczego uczepionego podnoscić do samej góry i to jak wajcha jest na obniżaniu z maszyną tak nie podniesie ale na pusto i z wajchą na pozycji opuszczania podnosi do końca. Dziadek ma też c360 i kiedyś mu się zacioł podnośnik i podnosił do połowy wtedy odkręcił rozdzielacz i gdzieś wcisnoł śrubokręt że coś przeskoczyło po czym działał normlanie. Ja jeszcze nie odkręcałem podnośnika nie wiem jaka jest przyczyna dlatego proszę państwa o pomoc. Powtarzam ciągnik stał 10 lat zrobiony cały silnik ale do pompy nie było zaglądane 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.