Skocz do zawartości
bizonzo56user

Polonezy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A to jest jeszcze duży wybór w modelach? :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BukeR    9

Kolego jak celujesz w Caro Plus to tylko modele z silnikami 1.6 GSi lub 1.4 GTi (Rover) z naciskiem na ten pierwszy. Najlepsze silniki w Plusach.


Evolving agriculture - Dutz Fahr




Pomogłem? Kliknij na zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Polecam caro GLI uklad wtryskowy Abimex , rakieta, na 4 biegu odcina 6200obr/min osiagajac 165 licznikowe,na piatce dalej przyspiesza ale powoli.

GSi takze bardzo dobre silniki gdyz posiadają hydrauliczne popychacze zaworowe, hamulce Lucasa praktycznie bezawaryjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

U mnie jest Caro 1.6 GLI, zapłon Abimexu, zagazowany i przez 4 lata nie było większych awarii raz tylko spaliła się cewka, a tak to drobnostki, typu kostka w stacyjce ( wytarły się plastikowe bolczyki i nieodpowiednio się pozycje włączały) i nie mogę złego słowa powiedzieć, ociągał się przyczepki po tonę do dwóch i nic się nie działo. U kumpla jest atu plus i dobrej opinii się nie dorobił.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    1323

Caro plus sam śmigałem 3 lata, a wcześniej caro 91r i caro 93r, fajne autka sam bym kupił znowu na grzyby. Szukaj plusa z gazem i w drogę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie w domu jest Polonez Caro Plus (1998r.) z silnikiem Rovera już ponad 4 lata i na razie z części to tylko opony i czujnik położenia wału i akumulator był wymieniany. Tata nim do pracy jeździ i nie narzeka. Trzeba po prostu trafić na zadbany egzemplarz i można się cieszyć z użytkowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    142

W gażnikowych jak się otwierała druga przepustnica to była frajda, a w tych na wtrysku spokój z biegiem jałowym na skrzyżowaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Desperat z Ciebie, przy tych cenach paliwa Poloneza kupić to trzeba być prawdziwym patriotą :)http://otomoto.pl/po...-C26279415.html ten nie jest najgorszy ;)

zebys wiedział ze jestem patriotą bardzo lubie polską motoryzacje a szczególnie polonezy taki polonez caro 1993 to moje marzenie od dziecinstwa i nadszedł czas to marzenie spełnic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszcz8    40

Desperat z Ciebie, przy tych cenach paliwa Poloneza kupić to trzeba być prawdziwym patriotą :)http://otomoto.pl/po...-C26279415.html ten nie jest najgorszy ;)

 

Fajny tylko szkoda że nr boczne zamalowane :( Jakbyś takim jeździł to może chociaż by cię prawdziwi gliniarze nie zatrzymali :D

 

Mam Fiata 125p na części jeśli by ktoś coś potrzebował to pisać bo niektóre części pasują też do polonezów .


Sprzedam wycinak Fella SU 145 , sieczkarnie Mengele Mammut 5800 , przyczepkę jedno osiową , , obsypnik do ziemniaków 5 .
CZĘŚCI FIAT 125p 1,5 ME !!! Niektóre części pasują do Poloneza .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Tak właściwie, to w 100% pierwszym i zarazem ostatnim polskim samochodem była Syrena. Nie należy zapominać, że Polonez to tak na prawdę Fiat.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master20002    157

Rodzice 3 lata temu kupili Poloneza Caro Plus na aukcji policyjnej, którym gliniarze jeździli "po cywilnemu". Silnik na wielopunkcie to dosłownie rakieta. Olej od wymiany do wymiany praktycznie nie zmienia koloru. Na gazie pali ok 11-12 litrów ale w trasie pewnie dychę dałoby się osiągnąć. Nic jeszcze nie było wymieniane oprócz rozrządu po zakupie, jeśli chodzi o blacharkę to malowaliśmy go z bratem we wrześniu bo na drzwiach, dachu i pod uszczelkami szyb pokazywały się pryszcze. Obecnie ma jakieś 110 tyś przejechane. Rok 2000. Samochód wbrew obiegowym opiniom jest naprawdę świetny. Wcześniej rodzice mieli Caro z 93 roku i powiem, że jakość wykonania i funkcjonalność tego samochodu została bardzo poprawiona. Szkoda, że taki samochód nie doczekał się kontynuacji... Jeździ się nim dostojnie, bardzo pewnie i bezpiecznie. W końcu w latach 90-tych w crash testach zajął miejsce tuż za Mercedesem i Volvo. Brat z kolei ma Poloneza Kombi. Ten egzemplarz to chyba jakiś niewypał. Dosłownie wór bez dna. Mimo że rok 2001 to chyba nie było części której byśmy nie rozbierali...

Edytowano przez master20002

Jesteśmy różni, pochodzimy z różnych stron Polski, mamy różne zainteresowania, ale łączy nas jeden cel. Cel ten to Ojczyzna, dla której chcemy żyć i pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bilon    0

Ja mam poloneza caro 1.9 gld z 94r, śmiga na oranżadzie. Ma rzadko spotykane elektryczne szyby przednie i kubełkowe fotele. Wcześniej miałem caro też 94 ale 1.6 gli w gazie. Ogólnie diesel sporo lepszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Koledzy miałem Borewicza potem Caro 1,6 z 94 roku i teraz Caro Plus z 98 roku na mono wtrysku Bosza.Ogólnie idzie jak torpeda.Spalanie w trasie do 90 km/h 8 litrów gazu w koło komina nawet 13 litrów.Ale nie ma co narzekać tylko lać i jeździć. :D Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Od nowości posiadam Poloneza Caro z 94 roku 1,6 GLE. Samochód ok, chociaż przydałoby się trochę w nim pogrzebać- bardzo słabe hamulce ze względu na padające wspomaganie, układ kierowniczy ma luzy na końcówkach, trochę most zaczyna wyć (ale niestety ten model tak ma).

Z tego wszystkiego najgorzej wygląda blacharka. Jakieś 5 lat temu miał robione już zaprawki i to powoli zaczyna już wychodzić. Najgorzej wyglądają drzwi od kierowcy, będzie do wymiany płat dolny.

Spalanie jak na gaźnikowca nawet przystępne, kiedyś w tracie, 4 osoby na pokładzie, z prędk. 90-100km/h miałem spalanie na poziomie 7,5l. Kolega wyżej napisał, że przy otwarciu 2 przepustnicy robi się ciekawie :), no ciekawie to się robi przy spalaniu heh, bo pamiętam, że jak się go piłuje to spokojnie można przekroczyć 10l :), a jak nie używasz owej 2 przepustnicy, to można na spokojnie poniżej 8l spalać.

Wtrysk abimex jest na pewno lepszy, osiąga na nim większe prędkości niż gaźnikowy, bynajmniej u mnie tak było jak sprawdzaliśmy z kolegami co mieli Poldki na tym właśnie wtrysku.

O Polonezach możesz dużo dowiedzieć się na tej stronie http://www.fsoptk.pl/ . Na forum jest opisane dużo ciekawych i pomocnych porad. Ciekawe są tematy o swapie Poloneza, np. swap silnika rover-a 1,6 lub 1,8 vvc :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    511

Jak przesiądzieice się kiedyś do innego samochodu to wielu zmieni zdanie. Polonez może i byl dobry ale w latach 80 tych. Pisanie o rakiecie to chyba tylko tak dla żartu. Może był nią kiedyś ale i tak lepszy był duży fiat ze względu na mniejszą masę. Tak jak ktoś pisał ostatnim polskim samochodem była syrena. Polonez to projekt nadwozia kupiony za granicą za gierkowskie kredyty. Nałożony na starą płyte podłogową z fiata i wyposażony w taki sam stary silnik. Jak ktoś chciał tym szybko jeździć wkładał fiatowskiego twin cama 1,8 lub 2,0. I wtedy to była rakieta jak na lata 80 oczywiście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Rakietą na pewno nie był, ale w tamtych czasach był najtańszy w zakupie. Za swojego w 94r zapłaciłem 135tys, na wyposażeniu miał alufelgi, autoalarm, siedzenia welurowe inter groclin, lakier metalik. Z innych aut były jeszcze wtedy do wyboru Skoda Favorit i Fiat Uno (silniki odpowiednio 1,3 oraz 1,0). W przypadku Favorit osiągi byłt porównywalne, ale Uno 1,0 był o wiele słabszy od Poloneza. A cenowo wychodziły oba auta dużo drożej bo w granicach 170-180tys. Pamiętam, że rok później znajomy kupił sobie nowego VW Polo 50, gdzie jeśli mówimy o osiągach to też nie odbiegał od przestarzałej konstrukcji Poloneza :), a cena... dokładnie nie pamiętam, ale chyba coś koło 300-330tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    164

Ktoś tu coś pisał o Volvo-jako że mam Volvo 460 to mam ciekawe zadanie-postawcie obok siebie właśnie to Volvo i Poloneza Atu (Atu plus ?-nie znam się za bardzo) -ciekawe kto tu z kogo zrzynał :D .

Z tego co pamiętam to nasz Polonez ( a co też miałem :D ) z silnikiem 1.6 na gaźniku palił ok.10 l-ciut więcej niż Audi z napędem na 4 koła z wagą 1600 kg i z silnikiem 2.8...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    511

Przyczyną paliwożerności poloneza było cięzkie nadwozie i słaby wywodzący się z lat 50 tych silnik. Lżejszy duży fiat palił litr mniej na 100 km. Dla aparatu bezpieczeństwa produkowano wersje wzmocniona + 7 KM o kodzie silnika AB z lepszym zabezpieczeniem antykorozyjnym. Ta wersja tez mniej paliła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    264

Kiedyś jeździłem Fiatem 125p, właściwie było to FSO 1500 z tajemniczym skrótem ML dokładnie oznaczało to tyle że był to duży Fiat z silnikiem i z skrzynią 5-biegową od Poloneza. Jakoś nie mam złych wspomnień z tym samochodem wbrew obiegowej opinii o tandetności naszej motoryzacji. Jedynie co źle wspominam to zużycie paliwa, zimą na ręcznym ssaniu i krótkich odcinkach potrafił chlapnąć 12 litrów. Później miałem Forda, Citroena i teraz Seata i żaden nie miał tak dużych, miękkich i wygodnych siedzeń jak stare fiacisko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    164

No to po prostu w końcu powinieneś kupić prawdziwe auto :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mirek0829
      witam
      czy ktoś z was sieje zboże zaprawiane na mokro siewnikiem unia polonez, jeżeli tak to czy ziarno jest normalnie podawane, nie zapych i jakoś inaczej trzeba ustawia siewnik?
    • Przez kamcio15
      Tak jak w temacie jaki siewnik byście polecili do c-360 ? Tak do 7k rok nie starszy niż '95 3m w zamian za konny liczę na wasze wypowiedzi być może niedługo coś zawita :rolleyes:
    • Przez SZWAGIER1999
      Witam mam do sprzedania zestaw uprawowo-siewny http://olx.pl/oferta/zestaw-uprawowo-siewny-rolmako-siewni-unia-polonez-3-550-3-metry-CID757-ID9C7jN.html#c5130cb2e8
    • Przez dawidursus323
      http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/galeria/491295,1,nowy-polonez-2015-pierwszy-model-3d.html
      Co o tym myślicie? Ten pomysł wypali? Mi osobiście bardziej ten samochód przypadł do gustu niż nowa syrena. 
    • Przez mateuszsoja1
      Witam chciałem zasiać trawę siewnikiem zbożowym lecz nie wiem jakgo ustawić do takiego wysiewu, w tabali niestety nie ma podanych danych do wysiewu trawy. Z góry dziękuje za odpowiedzi
×