Skocz do zawartości

Polecane posty

gomo    0

Witam

Mam ciągnik SAME Explorer 80 rok 88. Do tej pory jeździł 4 lata ne Turdiusie. Teraz wymieniałem tuleje, tłoki, panewki nie z winy oleju. Poprostu był zamęczony we Francji, w Polsce odpicowany i dałem się nabrać.

Po remoncie pomyślałem żeby zmienić olej na coś lepszego. Co myślicie o zamianie Turtus SHPD na Ultor 15W40.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamin60    1
(edytowany)

Na Ultor'u nigdy nie jeździłem ale myślę że turdus wystarczy. Ciągnik nie jest pierwszej młodości żeby lać mu wykwintne oleje, a turdus jest i tak wmiare nie najgorszym olejem w takiej cenie

Edytowano przez kamin60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ferdek07    63

a jak to cenowo wyglada pewnie z 5zł różnicy to jak chcesz to lej ultor na pewno nie zaszkodzi ale ogólnie to te oleje pewnie niczym się nie różnią lub prawie niczym tak jak i w zielonej butelce lotos 15w40 tam jest api CI i jest to olej typowy do ciągników lotos to lotos jak chcesz coś lepszego to fusch ale tam cena z 50% wyższa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gomo    0

Ultor też ma CI. Ma również rekomendację Deutz'a oraz kilku innych producentów, ale to pewnie nie kwestja jakości tylko grubości portfela orlenu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    32

Lej Turdusa , zmieniaj go co roku lub co 250mth to Cie ten ciagnik jeszcze przezyje. Dla ciagnika z tego roku to nie jakosc oleju a dbałość o regularne wymiany daje długotrwała zywotność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez tomek14
      Witam mam pytanie co się stanie gdy w skrzyni biegów i tylnym moście w zetorze 7211 będzie za dużo oleju do zetora wchodzi 32l co sie stanie jak bedzie 40 l ?
    • Przez norbi222
      Czy ktoś wie jak spuścić olej hydrauliczny z tego ciągnika?
    • Przez kamilekw1221
      witam. Jaki polecacie olej do silnika John Deere i o jakich parametrach, oraz ile go wchodzi do silnika. I jakim olejem zalać przednie zwolnice i jak to zrobić bezproblemowo oraz ile go tam wchodzi? Proszę o pomoc ;)
    • Przez Bocian1520
      Witam. Mam problem z MF 399 bardzo grzeje mi sie olej hydrauliczny. Sprawdzane były juz hamulce skrzynia most i chyba wina lezy w pompie lub jakimś zaworze dławiącym .... Moze miał ktos podobny problem??? Pozdrawniam 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.