Skocz do zawartości

PRZEDNI NAPĘD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego renault 8514 mam renowke 7514 ts i chodzi mi o napęd jak go załącze to na wolnym biegu jest cicho jak wł 1 szosowe to zaczyna wyć w przystawce opony mam 13.6 r38 tył przód 11.2 r28

Opublikowano

Wątpie że to wina opon wystepowały z felgą 28 z przodu ja akurat mam 24 ale z tyłu też 13.6/38

Zobaczyć czy w filtrze szkrzyni nie ma opiłków , mozna też zdjąc przystawkę i obadać

Opublikowano

75-14 

Szybki bieg ?? ja z napędem na szybszym biegu jak 2 i III grupa nie jeżdzę

pozdr

Opublikowano

Witam mam pytanie mam renault 7514 i chodzi mi o opony tzn mam założone przód 11.2 r28 tył 13.6 r38 i chciałbym zmienić z przodu na 12.4 r 28 czy można tak i czy po zmianie opon przód z tyłem się zegara proszę o pomoc

Opublikowano

Witam mam problem z rozłaczeniem przedniego napędu w nowym nabytku Renault Temis 630 ( budowa podobna chyba jak w 133.54). Ciśnienie w układzie przy załączonym napędzie 30-35atm na wolnych obrotach a po dodaniu gazu powyżej 60atm ( nie wiem czy ktoś nie podmienił sprężyny w zaworze po prawej stronie silnika). Po wyłączeniu napędu ciśnienie spada do 15atm na wolnych obrotach i wzrasta do max 30atm od 1500obr w góre. Przy niskim ciśnieniu występuje również problem z rozłączeniem WOM przez siłownik ( przy włączonym napędzie działa normalnie). Co może być przyczyną takiego spadku ciśnienia? uszkodzone uszczelnienia w przystawce napędu czy jakaś inna możliwość? na zimnym jeszcze czasami jakoś napęd rozłącza.

Opublikowano

Kolego poszukaj na forum był temat poruszany juz wielokrotnie. a ciśnienie rozłączające to  około 23 atm.  wygląda na to ze ktos majstrował z zaworami no to przystawka napedu do przeglądu.

Opublikowano

Problem chyba rozwiązany. Wymiana kompletu uszczelnień w przystawce (pęknięty oring na tłoku) koszt 240zł z przesyłką i regulacja ciśnienia w zaworze i na razie jest OK, zobaczymy co będzie jak trochę popracuje i się dobrze olej rozgrzeje.

A czy znalazł już ktoś jak odłączyć hamowanie 4x4 przez przedni napęd?

Opublikowano

witam. posiadam ciągnik renault Celtis 436RX. Mam jeden problem. Po uruchomieniu silniku wyłączam przedni napęd guzikiem i nic nie reaguje(kontrolka cały czas się pali) podczas jazdy automat powinien wyłączyć po przekroczeniu prędkości 16km/h - też nie rozłącza. proszę o pomoc.

Opublikowano

Witam mam pytanko nie świeci się kontrolka napędu w ceresie 345x i oczywiście nie działa , czy można jakoś stwierdzić czy jest to uszkodzenie mechaniczne czy elektryczne , też nie działają światła stop czy może mieć to coś wspólnego. Prosze o pomoc .

 

Opublikowano

dokładnie należy zacząć od bezpieczników 

w jeleniu  to jest powiązane bo  jak się wysadzi bezpiecznik od stopu to przedni napęd  kręci się cały czas i nie można wyłączyć 

Opublikowano

Witam. Mam problem z Reno 155.54 Nectra. Chodzi o to że ma kiepskie ciśnienie w hydraulice, gdzieś prawdopodobnie ucieka albo coś bo zaczęło się od tego że ten tłoczek odpowiedzialny za sprzęgło walka nie ma siły się przesuwać i jest problem z włączaniem walka wtedy zaczolem sprawdzać ciśnienie manometrem z tyłu na wyjściach zegar pokazał 150 i myśleliśmy że pompa już słaba i też ten tłoczek nie ma siły się ruszac, nowa pompa założona a ciśnienie praktycznie się nie zmieniło może minimalnie podnioslo i tłoczek też bez zmian ledwo się rusza, trzeba mu pomóc breszka żeby się przestawił. Sprawdzilem też ciśnienie na przystawce napędu jest ledwo 10bar, gdzie to ciśnienie gubi? Ciągnik mam od nie dawna kupiony na uszkodzony silnik. Dodam że kieruje się w miarę ok mimo szerokich opon i kontrolka od ciśnienia skrzyni nie mruga.

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam problem z napędem. Brak ciśnienia na przystawkę. Na smarowanie skrzyni ciśnienie idzie z dzielnika. Na hamulce ciśnienie idzie dopiero po wciśnięciu pedału ? Czyściłem tłoczek w dzielniku bo był zablokowany, w cewce napędu również. Wyjałem całkowicie środek cewki z obudowy i ciśnienia dalej brak. Kierownica kręci się jednym palcem bo pompa z tamtego roku 

Edytowane przez tomislawwitow
Opublikowano (edytowane)

103-54. Stało się tak przez zimę. Robiłem od nowa elektryke na przełącznik napędu, czyli ciągnik przez zimę był sporadycznie uruchamiany cały czas na napędzie.  Czy ciśnienie na hamulce idzie dopiero po wciśnięciu pedału czy powinno być cały czas ? Jest szansa, że wleciał jakiś opiłek przy skrzyni ? Rurke na przystawce można palcem zatkać po odpaleniu podobnie jak i od hamulcy

Edytowane przez tomislawwitow
Opublikowano

ciśnienie na hamulec hydrauliczny przyczep ma iść po wciśnieciu pedału, ciśnienie do odłączania napędu jest na jednym obwodzie ze smarowaniem tarcz hamulcowych na trójniku jest dławik jak wypadnie czasem ktoś nie zauważy i nie rozłączysz napędu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v