Skocz do zawartości
verbea

Luz układu kierowniczego John Deere 2130

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
verbea    0

Witam. Zauważyłem że podczas szybszej jazdy po drodzę asfaltowej ze sprzętem zawieszanym przednie koła zaczynają "tańczyć" i traktor myszkuje po drodze. Na końcówkach nie ma luzu. Widocznie coś się dzieje na orbitrolu. Podpowiedźcie jak skasować luż na orbitrolu? Czy trzeba rozbierać kolumnę kierowniczą i wszelkie inne wskazówki mile widziane. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
verbea    0

Sprawdziłem jest ok. Luz ewidentnie w kierownicy. Można go wyczuć w kole kierownicy. Czyli napewno coś z kolumną. Tylko jak się za to zabrać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

verbea    0

Witam. Luz napewno pochodzi z przekładni. Czy ktoś rozbierał kolumnę kierowniczą? Czy jest tam jak to tradycyjnie ślimak na wałku? Czekam na podpowiedzi. Pozdrawiam

Panowie czy nitk nie rozbierał kolumny kierowniczej?

Proszę o jakieś porady.

Pozdrawiam

Edytowano przez verbea

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowalcity    0

Witam 

Chciałbym ponowić pytanie. czy ktoś zna się na regeneracji kolumny kierownicy do john deere 2130 itp. ?

 

a może ktoś przerabiał kolumne kierownicy na orbitrol  (kiedyś widziałem taki ciągnik na aukcji internetowej)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowalcity    0

Okazało się, że przyczyną luzu nie jest kolumna kierownicza, tylko trzeba dostać się z boku ciągnika do śrub które się poluzowały. należy odkręcić blaszkę z boku ciągnika i tam pod tą blaszką dokręcić śruby.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lesiak2344
      Witam mam problem ze swoim jelonkiem a mianowicie nie wiem gdzie podłączyć dodatkowy rozdzielacz do tura, gdy zasilanie wpiołem za regulatorem ciśnienia a powrót na zasilanie fabrycznego rozdzielacza to tur do góry podnosił świetnie(bo było cisnienie przed rozdzielaczem) tylko nie chciał opaść i podnosnik przestał chodzić,a gdy podłączyłem zasilacnie na trójnik przy regulatorze ciśnienia a powrót na powrocie głównego rozdzielacza działa z pewnym opóźnieniem i gdy działa słabnie reszta hydrauliki. Wiec gdzie go podłączyć zasilanie a gdzie powrót aby wszystko chodziło plynnie( było ciśnienie na rozdzielaczu)???
    • Przez jnjnjn
      Witam 
      Mam pytanie do posiadaczy jd 2140 i podobnych. Mam od niedawna mojego 2140 rok 86 kabina sg2. Czy we wszystkich 2140 były półbiegi? Bo nie wiem czy u mnie nie działają czy po prostu ich nie ma. Gdy na wbitym biegu próbuję dać wajchę w bok to nie ma żadnego luzu ani nic. Czy wie ktoś może pod kabiną gdzie powinno być jakieś cięgiełko albo coś po czym mogę sprawdzić czy mój jd ma półbiegi czy nie? Obok lewarka mam zieloną kontrolkę z żółwiem. Nie ukrywam że przydałyby się mi półbiegi.
      Pozdrawiam i z góry dziękuję za każdą odpowiedź.
    • Przez radekjohn1640
      Witam forumowiczów, zastanawiam się nad zakupem agregatu z hydropakiem 2 siłowniki -1 wąż, do tej pory nie miałem maszyn na 1 wąż, jaka różnica? Czy nie będzie problemów? Mam 2 pary szybko złączy i do każdej pary jedna dżwignie? Z góry dziękuję za odpowiedź
    • Przez benefit
      Gdzie znaleść nr. podwozia w JD 1640 ? Zalazłem na ramie od strony rozrusznika. Czy to będzie ten nr. gdzie indziej można go szukać ?
    • Przez jaco512
      zamierzam kupić coś z JD od 2140 do 3350. jakie macie opinie o tych modelach? na co zwracać uwagę przy kupnie poza ceną (stan tecniczny)? jakie usterki występują najczęściej?
×