Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Posiadam kombajn jd 1075, chcę naprawić sygnał zapchania wytrząsacz. Poprzedni własciciel trochę grzebał w instalacji, więc mam kilka pytań. Na pierwszym zdjęciu widać trzy przewody od góry jest to chyba + (żółto czarny w białe paski), niżej jest to przewód który podaję sygnał zapchania wytrząsaczy, przez przekaźnik. Niżej jest też przewód żółto czarny w białe paski, nie wiem od czego jest. Ale znalazłem go obok pompki hamulców był uciety(drugie zdjęcie) , to nie jest stop więc od czego? 

Moje pytanie to jak podpiąć te przewody pod klakson, ma ktoś schemat instalacji elektrycznej do tego modelu lub pochodnych. 

1582709462865299192215921348818.jpg

15827124169893954324758805831046.jpg

Edytowane przez oppawel
Opublikowano (edytowane)

Zdzichu, również jestem zadowolony z tego kombajnu. Peugeot, zrobiłem tak jak napisałeś po przekręceniu stacyjki na zapłon jest krótkie trąbniecie, jak jest zapłon Żółto czarny to + a brązowo czarny to- po zmierzeniu miernikiem jest ok 1v. Po włączeniu młocarni i zbliżeniu blaszki trąbi. Problem jest z klaksonem podłączenie brązowo czarnego do przycisku, brak reakcji dopiero po zetknięciu z masą działa, czy gdzieś powinien być przekaźnik oprócz tego w skrzynce, dałem przekaźnik pod przyciskiem i działa. 

Edytowane przez oppawel
Opublikowano

Ok, poszukam w instrukcji to o co prosisz i wstawię tutaj fotkę , może komuś się też przyda. Jutro po południu wstawię


A jeśli chodzi o ustawienia to niestety te z tabeli niewiele mają do rzeczywistości, trzeba ustawiać po swojemu dostosowując się do warunków na polu. Na początku też myślałem że to czarna magia ale po 3 sezonach już intuicyjnie wiadomo co i jak

Opublikowano

Witam. Kombajn JD 1075. Dzisiaj pojawił się problem z przyspieszaczem, podczas jazdy przestał działać. Działa tylko gdy chce przyspieszyć, w drugą stronę nie działa. Wszystkie przewody są dobre, dźwignie też ładnie pracują. Koło wariatora jest dobre, ponieważ gdy odkręce wąż hydrauliczny, wariator scisne ręcznie i się zamyka. Ktoś wie gdzie mam szukać problemu?

Opublikowano

Miałem tak kiedyś w fahrze, z czasem nawet luzowanie węża nie pomagało, rozebrałem tłok i tam jest coś w rodzaju dławika, rozkręciłem to i podłożyłem pierścień pod jakąś podkładkę bo cofając się zatykała kanał olejowy 

Opublikowano

W tamtym sezonie zaczął mi sie grzać silnik. Wyjełem teraz termostaty i sie troche przycinają. Mam juz kupione nowe. Tylko pytanie czy może wogóle nie zakładac termostatów? Myślałem tez o dodatkowej chłodnicy płynu wpiętej w przewody od chłodniczki oleju pod filtrem oleju. Jak myślicie? Co bedzie lepsze?

Opublikowano

W 1085 już dwa sezony koszę bez termostatów. Jak masz kupione nowe to zakładaj, jeśli coś dalej będzie nie tak to zawsze możesz spróbować bez. Sprawdź też pompę wody, czy dużego luzu nie ma, bo może z wirnika już mało co zostało.

Opublikowano

Koledzy w 1075 puka mi kosz sitowy , tak jakby górne sito pukało o dolne , wymieniłem wszystkie gumy , łożyska na tych wykorbieniach co napędzają kosz i dzisiaj odpaliłem pierwszy raz po wymianie gum u nadal puka , co może być ? Jak mierzyłem to tak jakby z prawej strony Górny kosz był o 1cm niżej niż z lewej strony

Opublikowano

U nie w 1065 puka juz 10 lat. Też kiedyś wszystko rozbierałem wymieniałem gumy. Nie doszedłem o co chodzi i odpuściłem. Puka tyle lat i nic sie nie dzieje.

Opublikowano

Mam go 4 sezon , nigdy nie pukało , zaczęło pod koniec żniw 2019 i przez to rozleciały mi się sita , powypadały lamelki i pękła rama sit, więc nie mogę tak jechać , musze dojść gdzie jest ten punkt styku i może tam coś zrobić więcej miejsca

Opublikowano

Gumy na wałku tylnym podsiewacza też wymienione? U mnie kiedyś fartuch pod podsiewaczem klepał chyba o obudowę wentylatora, nie pamiętam dokładnie. Sita górne czy dolne pękły?

Opublikowano

Tak, wałek wyciągnięty był , gumy na walku wymienione. W górnym sicie pękła ramka w narożniku a dolne wypluło 3 pióra. Tak myślę czy na tylnych wieszakach tych co są na zewnątrz i mają po 4 gumy na stronę te podwójne , czy tam się jakoś reguluje ? Żeby podnieść górny kosz lekko na tych wieszakach ? Brak mi już pomysłów a żniwa za chwilę. W twoim przypadku co pomogło ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v