Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
rafallle

Roznice miedzy C-385 a C-902

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
c-385
rafallle    0

Chcialbym spytac szanownych agrofotowiczow o roznice pomiedzy tymi dwoma ciagnikami. Chcialbym kupic instrukcje napraw do mojego c-902 ale prakycznie jest ona nie do kupienia. Pytanie jest nastepujace-czy miedzy 385 a 902 sa na tyle male roznice, ze instrukcja napraw od c-385 moze sluzyc przy naprawach c-902?

Edytowano przez rafallle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Człowieku po to zakładałeś nowy temat ??? Wiadomo że

Różnic nie ma praktycznie żadnych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

To jest praktycznie to samo.Tylko 902 były unowocześnione, nie ma różnic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ursus55    11

Jedyną największą różnicą były pochwy na wał koła, ale i jedne i drugie pasowały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

Inny blok silnika, pompa olejowa, wodna i wtryskowa,zwolnice tylne mocniejsze i inne, trochę inna kabina, detale,plecak podnośnika może zaczepy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Moc silnika i pompy to tylko inne ustawienie.

902- 73,7 KM

385 - 76 KM

Podnośnik to 902 ma może trochę mocniejszy. Chyba ma cztery szybkozłącza hydrauliczne, ale nie jestem pewien...

 

Jeszcze siłą uciągu 902 to 3000 kg a 385 2700 kg

Edytowano przez locke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

C385 mogła mieć pompę paliwową starego typu a w 902 widziałem tylko nowego typu (podobne do wersji z turbiną). Tak więc ustawienia pompy to nie wszystko.

 

Obecnie w zwiazku z tym że wiele z tych ciągników przechodziło remonty w zewnętrzych firmach to pozamieniano podzespoły i tak w 902 można znaleźć silnik starego typu a w c385 nowego typu. Chodzi o sytuację - silnik na wymianę czyli zdanie swego silnika a wzięcie wyremontowanego z gwarancją tego samego dnia.

 

Zaczepy - tylny górny do przyczep jest inny w C385 niż w nowszych.

 

Poza tym gdzieś na tym forum jest opisane że śruby na skrzyni lub tylnym moście są o większej średnicy ale to już musiałby ktoś dobrze poszukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafallle    0

Bo motyw w sumie byl taki, ze znalazlem instrukcje napraw do c-902 ale koles chce za nia 100 zl plus przesylka, na pytanie czemu tak drogo, sprzedawca odpowiada-bo wszyscy tego szukaja a mam tylko ja, wiec skad ta cena. Nie powiem-troche mnie zdenerwowalo takie podejscie. A skoro nie ma wiekszych roznic to po co przeplacac.

 

PS. A gdzie mozna zrobic taki remont silnika, ze bierzemy wyremontowany a oddajemy stary w rozliczeniu?

Edytowano przez rafallle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

powinienem mieć instrukcje napraw do 385 w pdf, bo jest wiele przyjemniejszych rzeczy "za stówę", jak coś to priv. Poza tym jeżeli masz na tyle zdolności że bierzesz sie sam za grzebanie to na wiele ci sie ona nie przyda, nic ciekawego w niej nie ma

Edytowano przez Marcin91
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Dorzuć trochę smaru żeby było gęściejsze to nie jest nowy sprzęt żeby przypadkiem później przecieki sie nie robiły u mnie po takim zabiegu juz 10 lat lata ;)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

z tym smarem to głupi pomysł. My przez takiego tępaka co dorzucił smaru przednie zwolnice robiliśmy.

Jeżeli chcesz coś gęstszego niż GL-4 (choć jeżeli nie cieknie to po co lać inny) możesz obejrzeć takie coś jak: Smar półpłynny Veco Agri 1500 - tutaj masz linka: http://www.sklep-gre...ducts_id/21388.

Trochę to gęstsze niż gl-4. My wlaliśmy 10L tego + 10 hipolu do skrzyni w bizonie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ksawery    26

no wlasnie cieknie i ten smar co dales to moze byl by lepszy a cena taka sama jak za hipol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus1991    8

A jaki fabrycznie był zakładany silnik do 902, taki jak w c-385 czy nowego typu czyli jak 912, no i jakie powinno byc sprzęgło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    69

raczej chyba stary typ ale nie jestem pewien a w ktorym miejscu ma chłodniczkę oleju taką małą z boku po prawej stronie czy taką dużą pod miską ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus1991    8

Ja mam zamiar dpiero kupic taki ciągnik i chciałem sie coś dokładniej o nim dowiedzieć. Patrzyłem na allegro to widziałem ze starym i z nowym silnikiem, a nie wiem jaki powinien byc fabrycznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

W 902 będzie silnik nowego typu a sprzęgło takie samo ja w 385.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kojot629    227

silnik w 902ma cechy jednego i drugiego. ma zalepki w bloku jak w 912, a w c385 sa przykrecane dekle. olej chlodzony jest plaszczem wodnym tak jak w 385. 912 ma juz chlodnice oleju.

do tego silnik w 902 jest juz przystosowany do turbo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×