Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Regulator ciśnienia stosowany w zetorach i serii ciężkiej. Działa lepiej niż ten 60 bo po ustaleniu ciśnienia w butli, otwiera się zupełnie i sprężarka działa  bez obciążenia. 

Opublikowano

Tylko jak wywali ten odolejacz co ma wtedy juz nie podepnie przewodu do pompowania koła w tym miejscu tylko będzie w razie potrzeby podpinał się do wyjścia tylnego przyczepy no chyba że ten regulator posiada podejście pod tym czarnym korkiem na przewód bo się nie orientuję :P 

Opublikowano

Jest wyjście pod czarnym korkiem i dodatkowy zawór bezpieczeństwa na to wyjście ustawiony bodaj na 10bar. Więc jeśli chcesz dobić sobie koła w przyczepie z kołami od ciężarówki to dobijesz co jest nie możliwe dla klasycznego regulatora w 60. Można też przybajeżyć i zastosować podstawę osuszacza: 

https://allegro.pl/oferta/kamaz-tatra-man-podstawa-osuszacza-powietrz-lublin-7908872197

Tylko trzeba przestawić zawór i tyle. 

Opublikowano

Na fabrycznym zaworze też można pompować koło do oporu ile sprężarka wyciągnie. Tak jest wewnętrznie skonstruowany że wyjście do pompowania jest bezpośrednio ze sprężarki.

Opublikowano
Dnia 8.05.2020 o 15:05, Mikua napisał:

Usuń odolejacz i regulator i załóż od 385 

j3BUq56GT7egGog2ZzV8IOcrq45MlRFyC6GnUF5Z

Co to to za ustrojstwo? 😃

Sory że mnie nie było, między czasie jeszcze dobierałem się do uszczelniacza wom. Bo cieknie. Ok. No już mi się podoba to urządzenie od zetora. Puki co chyba naprawiłem ten regulator a może wyczyszczenie odolejacza pomogło bo w transporcie pneumatyka działała. Jednak po przeczytaniu to faktycznie tego od zetora to inna technologia działania bo sprężarka tak po d*pie nie dostaje. Może trzeba będzie pomyśleć i zainwestować. Choć aż tak często to pneumatyki nie używam, kilka razy do roku do przyczepy w żniwa i jak się zboże na handel wiezie😃. Wielkie dzięki za rade.

Opublikowano

Witam mam problem z regulatorem powietrza w c355 a dokładnie chodzi o to że nie kicha on tylko leci z niego powietrze po jakimś nabiciu do butli. Czy może sie cos stac przez takie coś? Czy da sie to jakoś naprawic? 

Opublikowano

Koledzy co to może być za cholera że jak traktor pochodzi i sie przejedzie z kilometr to sprężarka przestaje pąpować? Po odpaleniu pracuje a później już nie bije powietrza. Co to może być?

Opublikowano
17 godzin temu, bernijol napisał:

Koledzy co to może być za cholera że jak traktor pochodzi i sie przejedzie z kilometr to sprężarka przestaje pąpować? Po odpaleniu pracuje a później już nie bije powietrza. Co to może być?

W sensie że póki zimny bije czy że raz nabije a potem nie ? 

Opublikowano

U mnie tak działa, że jak nabije i psiknie, to też cały czas ucieka powietrze. Jeśli masz dobre ciśnienie i cały czas ucieka zaworem to luz. Gorzej, gdyby w ogóle nie puszczał. 

Opublikowano (edytowane)

Witam. Koledzy mam problem ze sprężarką w c360. Mianowicie gdy podłącze przyczepe i załącze sprężarke to przez jakiś czas bije ciśnienie ale z czasem (po około 15minutach) sprężarka przestaje pracować. Co za fokusy? Czy to głowiczka może być? Odolejacz wyczyszczony jak i zawór. Ewidętnie to sprężarka bo po tych 15minutach nawet nie słychać żeby pracowała. Co mogło się stać?

Edytowane przez bernijol
Opublikowano
11 godzin temu, traktorserwisolx napisał:

Witam ! Wyłącza się sprężarka pod wpływem ciśnienia sprawdzić wodzik sprężarki i zabezpieczenie . 🕵️👍

Kurcze ale sprężarka jest załączona a nie daje ciśnienia. Troche chyba źle się wyraziłem. 

Opublikowano
7 godzin temu, koloas napisał:

mógł się zawiesić zawór ściągnij przewód ssący i zobacz czy ci ni pulsoje powietrze

Ten co idzie do filtra powietrza? No zobacze, ale dziwi mnie to że po odpaleniu ciągnika sprężarka bije ciśnienie a po jakimś czasie przestaje. Dziwne to.

Opublikowano

hej mam pytanie gdy na bije mi w butle  jak wcisne hamulec bez podpietej przyczepy wcisne grzybka wyjscia pnełmatycznego ale jak puszcze hamulec to juz nie ma powietrza w przewodzie nie powruci gdzie szukac porzyczyny 

Opublikowano

Z tego co widzę to węże do pompowania kół c-330, c360 nie mają żadnych nanometrów? Czy można zastosować wąż z pistoletem do pompowania, jak będzie obwód zamknięty to w tedy otworzy się zawór bezpieczeństwa w odolejaczu? Bo jak pompować koła nie mając żadnych wskaźników w oryginalnych wężach, na oko czy na czas? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v