Skocz do zawartości

[Ursus C-360] Nowe kabiny, maski- jakie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jesli chodzi o kabine od goli to zdecydowanie odradzam kupiłem tą d lux i nie jestem zadowolony  MAM JUŻ ROK CZASU JA I KOROZJA WYCHODZI  PRZEDNIA WYCIERACZKA W MOMECIE PIERWSZEGO URUCHOMIENIA SIE ROZLECIAŁA NA TYLNICH BŁOTNIKACH WIDOCZNE WGNIOTY JUZ BYŁY HALOGENY PRZEDNIE DACHOWE ODBIJAJĄ SWIATŁO O DACH I W KAGINIE JEST TAK JASNO ŻE PRZEZ SZYBE NIC NIE WIDAC  NAWED ŚRUB I PODLŁADEK DO JEJ MONTAŻU BRAKOWAŁO W OPCI Z NAGRZEWNICA TO NAWET JEJ NIE UMOCUJĄ TYLKO DADZA ZAPAKOWANĄ I TRZEBA POTEM KOMBINOWAC Z JEJ UMOCOWANIEM A SZYBERDACH NIC NIE DAJE BO POWINIEN SIĘ OTWIERAC W DRUGĄ STRONE ŻEBY WIATR ZAWIEWAŁ DO ŚRODKA WIELE BY JESZCZE PISAC ALE MOIM ZDANIEM TO JEST LIPA ROBIĄ JE NA AKORD I TA JAKOS WYKONANIA JEST SŁABA MAM NA MYSLI SPAWY TAKIE NIE DOPRACOWANE A FARBA KIEPSKIEJ JAKOSCI ŁATWO BLAKNIE I SIĘ WYCIERA A MAM PYTANKO CZY KTOŚ WIE COS O JAKIES LEPSZEJ KABINIE INNEJ FIRMY ?

Opublikowano

Polecam kabiny naglak.' Sami nie dawno rozgladalismy się za kabina do C 330. Po różnych opiniach i po jazdsch po skladnicach, decyzja padła na naglaka z blotnikami.
Szczerze polecam., co prawda koja też nie mogę powiedzieć złego zdania ale na trzydziestce pardziej pasuje naglak. Nigdy żadnych goli rejkow tylko dołożyć więcej i mieć coś pozadnego. :) jakość wykonania zadowalająca. Pozdro. .!

Opublikowano (edytowane)

Ja się mogę wypowiedzieć na temat kabiny Naglak do C360, błotniki z tworzywa, drzwi otwierane na koło.

 

Taka jak na foto.

 

DSC_4122.jpg

 

Stosunek jakości do ceny mizerny. Za wydaną kwotę powinniśmy otrzymać produkt lepszej jakości i lepiej dopracowany.

 

A teraz konkrety.

 

Jakość wykonania spawów taka sobie, na razie nic nie pękło.

 

Tworzywowa pokrywa dachu przykręcona do ramy kabiny na blachowkręty "farmery". Z racji tego że dach jest nieco większy niż ramy kabiny to dolega do nich tylko w miejscu wkrętów, pomiędzy nimi robi się "falbanka".

 

Tylna szyba zamówiona nie na siłownikach, a teleskopach blokowanych "śrubą". Zostało to zrobione z myślą o pracy z opryskiwaczem, gdzie nie można całkowicie otworzyć szyby. Okazuje się jednak, że blokada otwarcia nie działa, nie ma możliwości uchylenia szyby, a jedynie całkowite otwarcie. Wymagana przeróbka we własnym zakresie.

 

Spryskiwacz przedniej szyby. Czyli XXI wiek i bidon + pompka podciśnieniowa z pierwszego wydania malucha (ciekawostka że nadal ktoś to produkuje). Umiejscowienie dyszy spryskiwacza jest takie, że nie ma możliwości aby płyn był w stanie dostać się na przednia szybę. Oczywiście przeróbka. Dysza odsunięta od kabiny na kątowniku i elektryczna pompka ze zbiorniczkiem.

 

Wycieraczka tylnej szyby na korbkę.

 

Umiejscowienie fabrycznych reflektorów roboczych powoduje odbijanie światła w szybie przedniej i tylnej. Oczywiście wymagana przeróbka w postaci odsunięcia reflektorów "od kabiny".

 

 

Otwieranie szyberdachu to też porażka. Mechanizm wygląda jak zapożyczony z jakiejś zabawki. Nie sprawia wrażenia solidnego i trwałego.

 

 

Podsumowując. Gdyby ta kabina kosztowała ok 2500-3000zł jak "niefirmowe" byłoby OK. Ale kosztowała z tego co pamiętam 4700zł. Nie warto dopłacać, bo i tak trzeba robić poprawki. 

 

 

Edytowane przez utek
Opublikowano (edytowane)

jesli chodzi o kabine od goli to zdecydowanie odradzam kupiłem tą d lux i nie jestem zadowolony  MAM JUŻ ROK CZASU JA I KOROZJA WYCHODZI  PRZEDNIA WYCIERACZKA W MOMECIE PIERWSZEGO URUCHOMIENIA SIE ROZLECIAŁA NA TYLNICH BŁOTNIKACH WIDOCZNE WGNIOTY JUZ BYŁY HALOGENY PRZEDNIE DACHOWE ODBIJAJĄ SWIATŁO O DACH I W KAGINIE JEST TAK JASNO ŻE PRZEZ SZYBE NIC NIE WIDAC  NAWED ŚRUB I PODLŁADEK DO JEJ MONTAŻU BRAKOWAŁO W OPCI Z NAGRZEWNICA TO NAWET JEJ NIE UMOCUJĄ TYLKO DADZA ZAPAKOWANĄ I TRZEBA POTEM KOMBINOWAC Z JEJ UMOCOWANIEM A SZYBERDACH NIC NIE DAJE BO POWINIEN SIĘ OTWIERAC W DRUGĄ STRONE ŻEBY WIATR ZAWIEWAŁ DO ŚRODKA WIELE BY JESZCZE PISAC ALE MOIM ZDANIEM TO JEST LIPA ROBIĄ JE NA AKORD I TA JAKOS WYKONANIA JEST SŁABA MAM NA MYSLI SPAWY TAKIE NIE DOPRACOWANE A FARBA KIEPSKIEJ JAKOSCI ŁATWO BLAKNIE I SIĘ WYCIERA A MAM PYTANKO CZY KTOŚ WIE COS O JAKIES LEPSZEJ KABINIE INNEJ FIRMY ?

 

potwierdzam to co napisał wojciech, odradzam, wczoraj robiłem przymiarkę kabiny z tworzywa i tylne blotniki pokrywają połowę opon są za wąskie i fatalnie to wygląda w poniedziałek dzwonie czy jest możliwość wymiany na inną albo zwrócenie całej...

Edytowane przez marekhagiel
Opublikowano

Jest to zamontowane na śrubki ale jak kolega wyżej powiedział nie bedzie pasować ponieważ w atrapie od c-360 nie ma otworów na śruby jak przewiercisz to wtedy będa a od c-330 niczym się nie różniła to samo 

Opublikowano (edytowane)

W 30-stkach ta nakładka była o 2 cm dłuższa niż ta co w 55-tkach.Jak założysz od 30-tki to będzie prawie zakrywać cały środkowy pas.

 

Na zdjęciu widać nakładkę z 30-stki na atrapie 55-tki 

post-74741-0-16205600-1472221334_thumb.jpg

Edytowane przez Rafallll360
Opublikowano

 

witam

z miła chęcią prosił bym o zdjęcia a w szczególności  zdjęcie gdzie kończy się kabina a zaczyna maska   ponieważ miedzy kabina a maska ma byc przerwa z 2 -3 cm tak?

prosił bym zdjęcia na e maila podaje e-maila  ziolko06@o2.pl 

 

 

Opublikowano

Pierwsza to kabina produkowana przez firmę Bartesko z Kozmin Wielkopolski. Mam taką już zakupioną, na wiosnę zakładam po remoncie ciągnika. Wykona dość dobrze ale za tą cenę to powinna być podłoga w niej a którą będę robił sam. Jeśli miałbym ją porównać do Naglaka nowego to wizualnie Bartesko o wiele lepiej wygląda ale cena prawie jeszcze raz taka :o Miałem nadzieję że Naglak wypuści nową kabinę do C 360 konkurecyjną do tej a ma z czego zrobić bo produkuje kabiny innych ciągników też....

Opublikowano

Witam dostałem propozycję kupna kabiny od escorta podobno pasuje do C-360 ale mam pewne wątpliwości i chciałbym się dowiedzieć czy ktoś już może próbował montować taką kabinę i czy jest dużo roboty przy tym i czy nie ma jakiś komplikacji w stylu ramion podnośnika które za wysoko się podnosząc zbiją szybkę lub coś takiego... Może miał już ktoś takie pomysły.. Kabina jakby co jest używana i tania chciałem ją wyczyścić odmalować pod remontować i założyć dokładnie na C-4011

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez wojtekw
      Czy przy wymianie poduszek pod kabiną, a konkretnie lewej poduszki muszę wyciągać zbiornik paliwa w Vario 818? Ktoś może to robił w innym modelu z tej serii. Proszę o podpowiedz jak prawidłowo zamontować poduszki i jak się dostać do lewej strony(z prawej jest dobry dostęp). Wiem, że był podobny temat, ale nikt nie odpowiada... 
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Bonex157
      Cześć,
      Chcialbym sie zapytać Was ile waży kabina puszka/orzeszek z szybami i bez
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez klamka4
      Witam pisze w imieniu kolegi bo ma taki problem. 
      C360 jak jest zimny to odpala a jak ciepły to mie odpala i nie można wałem przekręcić. A jak odpali gdy jest zimny to strasz nie kopci i kontrolki się świeca. Pomoże ktoś z góry dzięki 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v