Skocz do zawartości
tomb2

[Ursus C-360] Nowe kabiny, maski- jakie?

Polecane posty

tomb2    0

A więc szukam jakiejś nowej kabiny do mojej 60-tki teraz mam takie zerdzewiałe blaszane starocie :D więc czas na nowe blachy. Nie będę pakował w c-360 niewiadomo jakiej kasy ale może macie jakieś spostrzeżenia na temat rzemieślniczych kabin, na co zwrócić uwage jakich unikać ? :)

 

Lekko zejde z tematu jaki kolor C-360 preferujecie :D ? Bo nowe blachy muszą być pomalowane oczywiście :D żółty czy czerwony :D

 

Temat dotyczący starszych kabin:

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31223-stare-kabiny-wygluszanie-starszych-kabin/

Edytowano przez Matey

Ciesz się każdą chwilą życia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

wiesz w okolicach kożmina jest duzo producentów kabin. ja słyszałem o firmir NAGLAK oni nawet maski i błotniki robia ale jak nie masz zamiaru pakowac duzej kasy to musisz poszukac. ja mam rzemieslinicza z okolic kozmina ta kabina ma ponad 13 lat i neiktóre balchy nad błotnikami sa do wymiany. ale robia coraz lepsze


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wilku    2

Przy zakupie sprawdź grubosć blach, że by się wginały jak w nie pukniesz ręką, na jakość i odległość spawów, na szpary między drzwiami a rama kabiny, żeby nie było widać dziur, przez które będzie się dostawać kusz. I na pewno na mocowanie szyb i jak są poodcinane uszczelki żeby nie było dziur, palcami weź odegni uszczelkę to zobaczysz jak sztywno się trzyma (żeby nie wyleciała jak pchniesz ręką!!!). Ja raz taką oglądałem i aż się dziwiłem, że ktoś takie badziewię kupuje! Przy jednej szyba wyleciała podczas transportu!

Jeśli będziesz malować to tylko na żółto, bo gdzie nie spojrzeć to na czerwono a w żółtym to jak oryginał. Żółty (piaskowy)maska i błotniki, felgi na kremowo (koś słoniowa) silnik na Jasno niebieski (lub szary) Ja zamieszam tak pomalować c-330.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

coolman111    55

Za lepsze kabiny niestety trzeba płacić i to niezłe sumki (rzędu 2-2,5tys zł :(). Moim zdaniem to lekka przesada, ale jeśli ciągnik ma służyć długo to wydaje mi się, że to jest najlepsze rozwiązanie niż brać niedorobioną nieorginalną (rzemieślniczą) kabinę.

Mój znajomy niedawno kupił C-360 i remontował na dłuższy czas. Kupił ładną kabinę (z błotnikami) za 2100 zł. Wiem, że to dużo (w jego przypadku to 20% wartości ciągnika), ale kabina jest naprawdę super :). Ma wytapicerowany dach, błotniki oraz przód na maskę. W standardzie były 2 lampy robocze z przodu i jedna z tyłu (na błotniku), duże lusterka, wycieraczka przód (ze spryskiwaczem) i tył, szyberdach, uchylna tylna szyba na siłownikach gazowych. W standardzie zamki samochodowe (lekko i ładnie sie zamyka :)).

Co do tanich wyrobów to ja mam taką kabinę przy moim C-4011 (trochę ją przerabialiśmy). Ceny niestety nie podam, bo zakładaliśmy ją na początku lat 90tych i już nie pamiętam. Na pewno jest o wiele lepsza od tej starej blaszanej, bo jest większa i tak nie hałasuje :P. Ale na tym kończą się jej zalety :(. Kabina ma dach wykonany z żywicy, która od 2 lat zaczęła przeciekać. Jedne drzwi zamykają się lekko (mała szpara jest między drzwiami a kabiną :P), a drugie trzeba nieźle walnąć aby się domkły. Kabina była goła- nie miała lusterek, wycieraczki- totalnie nic!

Na koniec chciałbym napisać, że przy wyborze kabiny zwracać tylko uwagę na te z błotnikami wykonanymi z blachy. Plastikowe błotniki- niby żywotniejsze bo nie rdzewieją :P, ale lubią hałasować i trzeszczeć na nierównościach ;).

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassoo    0

ja bym brał kabinke od naglaka na wystawach oglądałem i duzo ludzie je ma uz w naszych stronach i nawet dibre i fajne sa fajt ze te stare naglaka z 90 lat to był alipa troche ale te co teraz są to podobają mi sie . ja sam mam kabine na c360sokółke kupawaliśmy ją 6 lat temu chyba w tedy tu u nas to nawet nie wiedomo było co to naglak i kupilismy sokółke jak bym wiedział o naglaku to by sie kupiło naglaka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abuk14    1

Wujek kupił od ,,Naglaka". Mówi, że robota jest całkiem inna.(chociaż wcześniej miał blaszankę i każdy by tak mówił.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EREM111    0

Mam w c360 kabine KOJA i jednak wolal bym stara kabine bez okien itd.. Po 4 godzinach bronowania bylem gluchy caly dzien... dobrze ze kamien wybyl jedna szybe wiec jest teraz troche ciszej ale ogolnie kabina jest glosna, nie przypadla mi do gustu i juz rdzewieje ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pejton    0

LUDZIE!!!! arassoo piszcie po polsku!!!!  Bo potem ciężko to czytać.  >:(


parę ha i para rąk do pracy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1

tomb2 > Przy naszej c 360 mamy od 1,5r kabinke od naglika dalem 2,5tys. ale jest supcio. mam 2 halogeny z przodu. Jeden na dachu z tylu drugi na prawym blotniku elek spryskiwacz, wycieraczka przednia,elektryczna nagrzewnica/dmuchawa- to jest najlepsz w tej kabinie. i oswietlenie drogowe lusterka, blotniki oczywiscie w tej cenie. moja rada nie zmieniaj maski na inna niz ta orginalna od c 360 - z inna wyglada na o wiele mniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom31    11

witam wszyskich!!co do kabin zajrzyj na stronkę [www.karoseria.com]tam maja fajne kabinki do 360 mozna je kupic w grene badz u producenta.pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom31    11

za kabiny ktore produkuje warszawska firma karoseria troche sobie cenia bo az 3700zl pelna opcja ale z maska to przesadzili za takie cos chca az 1700zl ja kabine kupilem a maske bede zamawial od szyszki z kozmina.pozdro dla wszystkich :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pol    0
A może ma ktoś cennik tych kabin od Naglaka??

 

 

ul. Borecka 33a, 63-720 Koźmin Wlkp.

tel./fax. (0-62) 721-68-64, 0-667 NAGLAK czyli 0-667 624 525

www.naglak.pl e-mail: naglak@naglak.pl

 

Cennik kabin

Brutto

Kabina do ciągnika URSUS C-330 2050

Kabina do ciągnika URSUS C-330(z błotnikami) 2590

Kabina do ciągnika URSUS C-360 2070

Kabina do ciągnika URSUS C-360(szeroka) 2170

Kabina do ciągnika URSUS C-360(wąska z błotnikami) 2590

Kabina do ciągnika URSUS C-360(szeroka z błotnikami) 2690

Kabina do ciągnika URSUS 2812(MF235) i 3512(MF255) 2190

Kabina do ciągnika URSUS 2812(MF235) i 3512(MF255)szerokie 2290

Kabina do ciągnika URSUS 2812(MF235) i 3512(MF255) (z błotnikami)

Ř zwykła 2790

Ř szeroka 2890

 

Cennik wyposażenia dodatkowego

 

Siłowniki gazowe do tylniej ramki 90

Siłowniki gazowe w drzwiach 90

Drzwi otwierane „na koło” 50

Uchylne szyby boczne 130

Halogeny(3szt.) 130

Lampy na błotnikach 90

Błotniki przednie(1kpl.) 70

 

Dach do Ciągnika „URSUS”912, 1024 itp.

 

Ř standard 470

Ř z dwoma halogenami H4 590

Ř z czterema halogenami H4 700

 

Kabina do kombajnu „BIZON”

 

Ř zwykłe szyby (standard) 3790

Ř zwykłe szyby (lux) 3990

Ř przyciemniane szyby (standard) 3990

Ř przyciemniane szyby (lux) 4190

 

Niniejszy cennik nie jest ofertą w rozumieniu art.66 KC

 

NOWOŚĆ!!!

 

KABINA do C-360

z błotnikami i dachem z tworzywa

 

Kabina KO360/1 BTW 3200

 

Halogeny (4szt. instalacja zbudowana na przekaźnikach) 190

Drzwi otwierane „na koło” 50

 

Siłowniki gazowe w drzwiach 90

 

Siłowniki gazowe w tylnej ramce 90

 

Uchylne szyby boczne 130

 

MASKA (pomalowana, z oświetleniem i kompletem mocowań) 930

 

Wyroby posiadają Certyfikat Zgodności z normą PN-ISO 5700:1996 oraz Znak Bezpieczeństwa „B”

wydane przez IBMER w Warszawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

z tego co tu piszecie zawiele nie mozna wywnioskowac najlepszą kabiną jest kabiną według was jest kabina naglaka a moze mi ktos powiedziec czym rózni sie kabina szyszki od naglaka bo szyszka tez jest fajna i chyba tansza (jak ktos zna cennik niech napisze). Ostatnio znalazłewm w necie jeszcze cos takiego niewiem moze ktos ma ten typ i moze napisac jego zalety oto link:

http://zaklad.artrolnicze.nazwa.pl/index.p...a0b39e764c86bc9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krynio    2
tomb2 > Jeden na dachu z tylu drugi na prawym blotniku elek spryskiwacz, wycieraczka przednia,elektryczna nagrzewnica/dmuchawa- to jest najlepsz w tej kabinie.

 

A czy ktoś wie gdzie mozna dostać taką nagrzewnicę i jaką ona ma wydajność ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nitram92    1

Witam , jako ze na naszej 60 masaka powoli się sypie wypadałoby pomyślec nad nowa i zastanawiamy się czy nie dać tej plastikowej nie wiecie ile taka impreza kosztuje? i gdzie taką maske moge nabć? prosze o wszelkie info na ten temat , zdjęcia czy linki mile widziane pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hanter150    2

A mam pytanie z ciekawości ile może kosztować taka nowa 60 w plastiku?


KUBOTA ME8200, ZETOR 9641 + TUR, URSUS 3512, URSUS C360 + TUR --- Pracują na prawie 30ha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kubatedi
      Cześc wam !
      Mam pytanie czy dobrze na tym wyjdę
      Mam pole 1.12h posiane tam jest teraz żyto dankowskie diament i mam pytanie czy po tym życie można posiać pszenżyto ozime Meloman oczywiscie z centrali   Jest to pole klasy V  piaseczek O jarym zbożu  tu nie ma mowy   A żyto hybrydowe nie zbyt mnie interesuje I teraz chciałbym zrobić tak ściernisko po życie opryskać agrosarem na perz następnie przed orką siewną dać 2t/h agrosulca i do tego 1t/h wapna nordkalk  nastepnie przedsiewnie 300-400 kg polifoski 6 i posiać  to pszenżyto
      Za wszelkie oponie "kulturalne" bardzo dziękuję
    • Przez xlooney
      Witam. W ostatnim czasie oddałem pompę i wtryski do regeneracji bo ciągnik nierówno pracował, lekko kopcił i zaczynał być odczuwalny spadek mocy, ale pomimo nierównej pracy chodził "zdrowo". W międzyczasie wymieniłem też uszczelki pod głowicami, bo na dwóch zaczęły pojawiać się przecieki. Problemy zaczęły się po złożeniu. Ciągnik nadal nierówno pracował, jednak okazało się że nalałem zbyt dużo oleju do pompy. Nadal lekko kopcił, ale przed zakładaniem głowic smarowałem olejem tuleje, nie żałowałem więc podejrzewałem że przez to kopci i sprawdziło się. Ciągnik pochodził, zagrzał się i już tak nie kopci. Pozostaje jednak jeszcze jeden mankament - ciągnik nie chce wkręcać się na obroty. Po dodaniu mu gazu wręcz chodzi jak 30-stka i długo wchodzi na obroty, ale do pewnej granicy wyższych obrotów i nagle przy końcówce jakby lekkiego kopa dostaje(coś jak turbodziura hehe). Przy gazowaniu kopci na lekko szaro. Zawory wyregulowane, kąt wtrysku ustawiony na środkową kreskę(są 3). Co może być przyczyną? Z góry dzięki
    • Przez Ckj
      Witam  wszystkich.
      mam problem z napędem w c360 a właściwie w ostrowku ale to  prawie to samo. Nagle na wstecznym przestał jechać. Biegi wchodzą i zazębia skrzynie ale nie jedzie. Rusza dopiero po wciśnięciu piętą blokady dyferencjału.
      czy ktoś sie z tym spotkał i wie co padło? Wyglada jakby  półoś  ale chce sie skonsultować zanim zacznę rozbierać. Proszę o sugestie.
    • Przez ROLNICZEK001
      Witam! C360-3p
      1. Jakie jest prawidłowe ciśnienie na wtrysku, bo u mnie na wtryskiwaczu było 150 i gość powiedział że trochę mało i ustawił na 180, czy to czasami nie jest zbyt dużo ? (sąsiad mówi że powinno być 160) jak to jest ?
       
      2. czy jest jakaś śrubka czy coś od obrotów przy pompie ?
    • Przez Aktis
      Witam, Niedawno co silnik w moim C360 przeszedł kapitalny remont (nowe zestawy naprawcze, nowy wał korbowego, nowa pompa oleju, nowa pompa wody, regenerowane pompa wtryskowe, szlif bloku, regeneracja głowic i inne drobniejsze rzeczy). Oprócz silnika robiony był jeszcze przodek, podnośnik, hamulce, uszczelnienia skrzyni, regeneracja tylnych osi, sprzęgło, itp. Remont robił warsztat, który ma sprzedasz i serwis Ursusa (taki dealer i aso w jednym). Silnik po remoncie miał przechodzić dzień w warsztacie i u mnie zrobił już ok. 20 mth (jeszcze docierany). Poniżej kilka zdjęć wycieków po tym okresie (przepraszam za kurz). Jak sądzicie czy tak powinien wyglądać ten silnik po remoncie? Co zostało źle zrobione, że taki jest tego efekt?





×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.