JarosawPolok

Members
  • Ilość treści

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O JarosawPolok

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Tu tabela do druku oraz ciekawe artykuły grzybach Fusarium : http://www.progress.plantprotection.pl/download.php?ma_id=417 http://www.zppnr.sggw.pl/531.pdf Wpływ wybranych fungicydów na wzrost grzybni izolatów fosarium w 2018.xlsx Wpływ wybranych fungicydów na wzrost grzybni izolatów fosarium w 2018.xlsx
  2. Co to za kabiny: http://allegro.pl/kabina-kabiny-ursus-c-360-nowosc-wersja-2016-r-i6651665528.html http://allegro.pl/kabina-c360-tworzywo-model-2015-typ-m-polecam-raty-i5782678721.html http://www.galerieallegro.pl/zdjecia2/kabina-do-ciagnikow-ursus-c-360-tworzywo--nowy-wzor-2015/6329043/4 ? Jakieś opinie o nich porównanie do naglaka najnowszego?
  3. Czy w oryginalny siłownik można zamienić, aby był dwustronny-miał możliwość dociskania w dół - podniesienie ciągnika?
  4. Piątka to chyba bezpośrednie zazębienie? Czy nie lepiej dać dorobić talerz i trybo atakujące w różnicowym lub w reduktorze zamienić tryba od skrzyni i od tryba atakującego mechanizmu różnicowego oraz na wałku pośrednim tam? oczywiście mamy wtedy 4,28 raza większą prędkość niż na szosowych oczywiście nie wiem czy się to tam zmieści? po przełożeniu kolejności. Dodatkowo wtedy ludzie korzystając z 4x4 z wałka pośredniego musieli by albo zrezygnować albo inne przełożenie sobie zrobić.
  5. właśnie o to mi chodzi - najtańszy sposób bo tylko max dwie zębatki przerabiasz w wykolejnicach musisz 2x dwie zębatki.
  6. Jakby zamienić tryby w układzie różnicowym?
  7. Dokładnie czerwony plus czarny minus i ten osobny pin z malutkiej kosteczki na plusik przez stacyjkę - wkładasz kluczyk układ zaczyna działać. Aha masa na układzie kierowniczym nie jest połączona z minusem (czarnym przewodem) musisz dwa przewody mocy prowadzić +, - oraz sterowanie plusik (cienki przewodzik) najlepiej przez stacyję
  8. Do c330 pasuje os senica 3 trzeba tylko usunąć pochylanie i obrócić go oraz z krzyżaka jeden cardan tylko wejdzie oryginalne gniazdo do wspomagania dodatkowo uciąć odpowiednio pospawać oraz śrubkami mocno skręcić i najlepiej jeszcze blaszkę dać pod korek oleju dla wzmocnienia. Lekko trzeba przesunąć bezpieczniki najlepiej na prawą stronę oraz bak do przodu o 2 cm, gaz ręczny sobie trzeba dospawać odpowiednio. Z c340 jest problem z bakiem bo nie wejdzie żadne trzeba go zmienić albo z c360 albo przespawać. Teściu już zrobił do c330 i chodzi super - mój syn 3 letni kieruje nim siedząc u teściach na nogach wiec jest dobrze. Teraz teściu robi c340 swoje i skraca bak itd jak się uda to będziemy robić u mnie c360. Tu chcemy ze wszystkimi bajerami - pochyleniem zrobić jak w samochodzie.
  9. Pierwsza rzecz to blokada jak wspomniał kolega, możesz to sprawdzić np kluczem żabką lub francuzem itd kręcisz i jeśli można to blokada usunięta lub odblokowana oczywiście jest pewien opór przez przekładnie silnika. Aby sprawdzić czy sprawny elektrycznie podłączasz tak jak mówiłeś +, - i a następnie osobny pin z kosteczki jeśli cyknie to znaczy ze układ elektroniczny zadziałał i steruje aby sprawdzić czy działa mechanicznie można ale bardzo niebezpiecznie bo można ręce wykręcić. dwa klucze np francuzy żabki itd jeden od strony kierownicy a drugi od strony krzyżaka - krzyżak zdejmij bo mozesz nim dostac. Chwytasz np układ w imadło po czym jedną ręka kręcisz od strony kierownicy a druga dajesz opór ( uważaj może szarpnąć itd) . Układ działa tylko wtedy jeśli ma opór od strony krzyżaka tak jak każde serwo.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj