Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Dzięki wielkie wezmę 16mm2 może kiedyś zamiast a124 wpadnie a125 Się przyda.

Opublikowano (edytowane)

Ale że Polak pisze przecież przez SZ i nie stawia przecinka przed "że "to jest jeszcze gorsza tragedia. Ponadto nie tylko ciecze mają gęstość. Ciała stałe oraz gazy także. Napisał tak żeby każdy zrozumiał i każdy zrozumiał tak jak miał zrozumieć.

Edytowane przez Gość
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Napisałem tak, bo tak się nazywa ten parametr. W każdym przewodzie elektrycznym mamy do czynienia z gęstością prądu. Na tej podstawie oblicza się przekrój przewodu.

Opublikowano

Czy jak na A124 czyli alternatorze od poloneza gaśnie mi kontrolka przy 500 obrotach, a z powrotem zapala się przy 400, a napięcie ładowania przy 800 obrotach to równe 14 V  to dobrze wszystko jest ? I jeszcze pytanie czy taka końcówka 150_0_productGfx_7cd6e0f8b7980851e0fe72bzakładając, że jest idealnie zarobiona uciągnie te 55 A ? 

Opublikowano

Czy jak na A124 czyli alternatorze od poloneza gaśnie mi kontrolka przy 500 obrotach, a z powrotem zapala się przy 400, a napięcie ładowania przy 800 obrotach to równe 14 V  to dobrze wszystko jest ? I jeszcze pytanie czy taka końcówka 150_0_productGfx_7cd6e0f8b7980851e0fe72bzakładając, że jest idealnie zarobiona uciągnie te 55 A ? 

Ta końcówka nawet przylutowana nadaje się co najwyżej do połączenie plastikowego kierunkowskazu z masą. Załóż porządną miedzianą jak kolega post wcześniej zapodał, przylutuj. Nie uleci przy samym oku od drgań jak ta blaszanka.

Opublikowano

Ale na m5 ciężko takie kupić :) A jeszcze zapytam z ciekawości, jak je zaciskałeś ?

Opublikowano

Jak ścisnąłeś to jak potem to lutowałeś ? Chyba najpierw lutowałeś ?

Opublikowano (edytowane)

@luki530 Chyba wiem co robiłem. Nie wiem czy to jest do końca profesjonalne ale zamontowałem końcówkę na kablu, zacisnąłem w imadle i miejsce jej styku z kablem zalutowałem. Tyle.

Edytowane przez michal1993
Opublikowano

Seweryn ma jeszcze pytanie, czy jak będę grzał palnikiem w tą końcówkę to nagrzeje się odpowiednio by roztopić cynę ? Bo nie chcę spalić gumowej powłoki na przewodzie.

Opublikowano

Można i palnikiem grzać od strony oczka na śrubkę a w otwór w który wchodzi podajesz cynę. jak osiągnie odp. temp roztopi się i wpłynie. Jeśli przygrzejesz trochę izolacje założysz koszulkę. 

 

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ale na m5 ciężko takie kupić :) A jeszcze zapytam z ciekawości, jak je zaciskałeś ?

Przecież wyjście alternatora jest na M6...I bez problemu można je kupić. I tak jak napisałem wcześniej nie zaciskaj tego tylko zalutuj. Tylko pamiętaj, temperatura lutu nie może przekroczyć 350°C bo połączenie nie będzie dobre.

Opublikowano

A jak inaczej chcesz to rozgrzać ? Skoro ma być zalutowane wewnątrz?

Opublikowano

Ja rozgrzewam lutownicą "kolbą" o mocy 200W i nie ma problemu z rozgrzaniem (nie trwa to kilka sekund ale jest wykonalne), jest jeszcze pytanie jaki kolega ma palnik na myśli?

Opublikowano

He he he. Jak nie ma mocnej kolby to inaczej jak płomieniem nie rozgrzeje. W tym samym czasie będzie podawał cynę jak zacznie się topić to płomień odsunie. Temperatura będzie taka sama jak rozgrzane lutownicą którą też da się izolacje stopić.

Opublikowano

Przeczytałem na innym forum że można sprawdzić czy alternator jest sprawny a pomocą akumulatora i tak też zrobiłem. Pod tą śrubke z 30 podpiąlem minus a pod zacisk co widać pod zielonym kablem plus z akumulatora, i żarówke pod to co jest z lewej strony(widać wsuwke bez opisu). I jeśli po podłączeniu tego żarówka będzie świecić to znaczy że alternator zepsuty i mi niestety ale świeciła. Może mi ktoś powiedzieć czy dobrze to podpiąłem i czy jeśli żarówka świeci to alternator zepsuty ? 

<a href=http://zapodaj.net/c4344166ba71d.jpg.html>WP_20150427_005[1].jpg</a>

Opublikowano

Ja nie wiem jak się podłącza ten alternator ale na pewno ten pod śrubę to plus główny od akumulatora a minus pod obudowę a ten z prawej kontrolka i nie wiem czy ten alternator potrzebuje plus od stacyjki może ktoś posłowie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ROLNIK7
      Tak jak w tytule, chciałbym usłyszeć opinie na ich temat. Są one zamiennikami Magnetona, a produkuje je jakaś litewska firma. Pojawiły sie one niedawno na Allego, a ich cena jest kusząca ponieważ taki rozrusznik kosztuje w granicach 350zł, jak wiadomo nowego Magnetona za taką kasę sie nie kupi. Piszcie co o tym myślicie!
    • Przez nec
      Witam zakupiłem swiatla bezprzewodowe led do ciagnika  c330 i mam problem bo nie działają w przeczepce z samochodem nue ma problemu a gdy wpinam co c330 to nic nie działa gdzie może być przyczyną  dodam że jak przyxzepke podepnę do ciagnika to wszystkie swiatla w przyczepce działają. 


    • Przez Damianek00
      Mam ursusa c360 i alternator elmot 2pin od ładowania i wzburzenia 9diodowy.I mam regulator napięcia 15RAa jak mam podłączyć przewody żółty i zielony do alternatora i do kontrolki.. Mam obecnie podłączony regulator z zetora na 4pin ale on ładuje ponad 17v


    • Przez miturskir
      Szukam elektroniką do ciągnika lubelskie...... 
    • Przez Kacgier
      Witam, mam problem z komputerem od rozsiewacza vicon rs-edw otóż niedziała mi wysuw silownikow elektrycznych od zasuw co moze byc przyczyną? Prosze o pomoc 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v