Skocz do zawartości

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie zdjęłem w mojej 60 maske i kabine bo będzie nowe to chcę pomalować cały silnik wszystko na czarno to muszę jakies filtry paliwa zdjąć? Instalacja elektryczna mi nie potrzebna bo będzie nowa, chłodnica, rozrusznik filtry itp co można kupic to będzie nowe ;) nic się nie stanie jak wszystko pomaluję? Jestem w tym zielony

Opublikowano

Z technicznego punktu widzenia jak pomalujesz filtry paliwa to nic im nie będzie tylko pytanie jak to będzie wyglądać. Ogólnie moje zdanie jest takie czym więcej rozbierzesz do malowania tym lepiej.

Opublikowano

Mam pewne watpliwosci czy ty wogole wiesz o czym piszesz ? Przeciez filtry paliwa w c330/c360 sa ukryte w stalowych "kubkach" a te kubki nawet orginalnie sa pomalowane pod kolor bloku - wiec w czym problem ?

Opublikowano

Zdjęłem chłodnice (nowa będzie), filtry paliwa (nowe będą), tłumnik (nowy będzie), kolanko tłumnika (będzie nowe) instalacje elektryczną (nowa będzie), rozrusznik (nowy będzie), siedzenie(nowe będzie), maska(nowa będzie), błotniki (nowe będą z kabiną), kabina (nowe będą z błotnikami, koła zdjęte (felgi stare, opony nowe), altelnator (nowy), filtr powietrza (nowe będzie) i mozna malować? Najpierw prysne podkładem a zaś czarnym agtechem

Opublikowano

Siemka wszystkim fajny ten ciągnik po remoncie wygląda można powiedzieć piekny .

Ja sobie tak myśle żeby zrobić tur na podnośnik z tyłu co wy na to a otwieranie i zamykanie łyżki siłownikiem z ładowacza z ciężarówki ?

Opublikowano

@Piotr1216 to nie maska 362, tylko nowe maski do 60

osobiscie nie podobaja mi sie one, jak i te z tworzywa, najlepiej wyglada w starej ori masce

pod ladowacz moze taka maska byla by praktyczna, bedziesz mial dobry dostep do silnika, a moze pomysl nad tworzywem do oborowej

osobisice przy tak pracujacym ciagniku nawet nie montowalbym maski, a napewno nie nowej, ale Twoj ciagnik zrobisz jak uwazasz

Opublikowano

izydor6280,też uważam,że orginalna maska jest najładniejsza i najlepiej z nią ten ciagnik wygląda,ale co kto lubi i nikomu nie mozna zabronić.Kłębi mi się w głowie pewnien pomysł na przerobienie tej maski na podnoszona do góry jak w nowych ciągnikach,ale żeby jednocześnie wizualnie pozostała bez zmian,ale czy się zdecyduję,to czas pokaże.Jakoś szkoda mi cokolwiek psuć,bo jak nie wyjdzie,to albo trzeba będzie szukać drugiej,albo pospawać :unsure:

denis667 zarówno przyciski do klaksonu,jak i do rozrusznika podłaczane są tak samo,czyli plus po kluczyku,a drugi kabel do odbiornika (klakson lub rozrusznik).Jedyna różnica to taka,że do rozrusznika daje się zasilanie bezposrednio ze stacyjki z pominięciem bezpiecznika.

Opublikowano

Nie kombinuj tylko jak chcesz założyć to załóż jakiś oryginalny, a jak nie masz to nowy ale uważaj żeby woda na niego nie leciała bo się może włączyć sam podczas jazdy i ci zacznie kręcić.Tak jak mi...I się klakson spalił <_<

Teraz te nowe są 24V 25A także nie ma różnicy.

Opublikowano

Zaklada się takie coś i po sprawie.

http://www.moto-trans.koszalin.pl/product/STACYJKA-WLACZNIK-ZAPLONU-ZUK-zwykla-s-t/?id=1756

Ja mam tak zrobione i już parę lat chodzi bezproblemowo.Te orginalne stacyjki szybko się wypalają,bo to teraz sam badziew.Tą stacyjką włączam "zapłon" czyli prąd na odbiorniki i drugi stopień normalnie rozrusznik.Przycisk mam jako awaryjne rozwiązanie.Do swiateł mam osobny przełącznik i wszystko na przekaźnikach,ponadto całą instalacje przerobiłem i jest spinana na kostkach jak w samochodach,sobno całe zegary itd.Bardzo wygodne rozwiązanie.A na upartego mogę jeszcze zrobić gaszenie z kluczyka,jak w niektórych ciągnikach.Wystarczy zamontować elektromagnes przy pompie,np. z lublina.

http://koszalin.krajoweogloszenia.pl/75-415/cz%C4%99%C5%9Bci-samochodowe/siownik-elektromagnetyczny-gaszenia-silnika_138383.html

Dodatkową dżwignię mam do gaszenia,ale póki co to gaszone jest "na linkę" jak w 3P.

Opublikowano

Widziałem to rozwiązanie,ale to jest troszkę z d*py strony,bo i tak nie zabezpiecza silnika np. w przypadku rozpięcia się listwy zębatej w pompie od regulatora obrotów (tam jest takie ciegno) i bywały przypadki,że ciągnik wtedy wchodzi na obroty odrzutowe,ja tak miałem kilka razy.Ja mam dodatkową dźwignię,którą sam sobie zamontowałem na wzór tej w pompie od Stara,chciałem nawet dorwać gdzieś orginalną obudowę regulatora,ale w końcu zrobiłem sam.Wolne obroty mam ustalone górną śrubą na regulatorze,a gaszony jest tą dźwignią,która popycha bezpośrednio listwę zębatą w kierunku "stop".Ja już to mam dobre kilkanaście lat.Widziałem tu u kogos coś takiego,ale on miał przełozoną obudowę regulatora od Stara i tam jest orginał,ja musiałem sam zrobić,bo nie miałem takiego czegoś pod ręką.Podobne gaszenie mozna znaleźć np. w silniku 6CT107 czyli SW400 turbo,tylko tam dźwignia jest inaczej skonstruowana,bo znajduje się w deklu z tyłu regulatora obrotów.Nie wiem,czy tak jest w każdym,ale silnik który ja widziałem pochodził z sieczkarni samobieżnej,czy czegoś takiego.Takie gaszenie stosuje teraz zetor,tylko nie wiedzieć czemu,w ciagniku za taką kasę gaszenie jest na linkę jak w 3P :) A wystarczyło zamontować prosty silowniczek powietrzny,jak w Starach,bo zetory i tak potrzebują powietrza do hamulców,blokad itd.więc co za róznica.A jak nie,to elektromagnes jak w lublinach,ale to gorsze rozwiazanie,bo taki elektrozawór od powietrza zeżre napewno mniej prądu,a te elektromagnesy się psuły często podobno.Tu macie pompę z lublina,produkcji nomen omen,Motorpal,to samo co w zetorach.Widać tą dźwignię do gaszenia.

http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-daewoo-lublin-i3233383554.html

Opublikowano

Podkład NIGDZIE nie odpada. Na dolnym zaczepie w c360 odszedł mi tylko po drugim myciu fragment lakieru od podkładu - dlaczego - nie wiem, bo cała reszta tez sie trzyma idealnie ;). Ale i tak wogole tego nie widac, bo lakier ma w zasadzie identyczny kolor co podkład .

 

Może u Asha cos nie było odtłuszczone ? Wg mnie jak przy przygotowaniu elementu do malowania novolem 360 nic sie nie spiepszy, dokładnie wszystko odtłuści i odpyli to przyczepnosc tego podkładu jest niesamowicie dobra.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v