Skocz do zawartości

C360 remont wizualny zdjęcia by @vitoma


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Krzysiek a zdejmowales mu dekielek z tej kierownicy i zagladałes pod nakretke czy mocowanie jest takze na wpuscie i srednica czopa jest identyczna ? Bo wiesz z zewnatrz to ona moze tak samo wygladac, ale mocowanie byc inne.

 

Mysle ze 3502 i 3702 maja takie samo mocowanie kierownicy (no ale to tylko moje domysly, pewnosci nie mam) wiec i ta z 3502 chyba nie bedzie pasowac. Widzialem sie wczoraj z Wojtkiem i mialem w planach sie go zapytac o ta kierownice (tzn sprawdzic to) ale w koncu zapomnialem.

 

Poki co jedzie juz do mnie taka kierownica jak byla ale nowa, w koncu na ta niska sie nie zdecydowalem, bo roznica na srednicy raptem 2cm, a moglby byc problem z wsiadaniem (kolana) bo fotel jest dosyc wysoki.

Opublikowano

No niestety ale to nie moja wina ze polskie firmy sprzedaja kompletnie niedopracowane produkty - chyba wiedza ze wiekszosc ludzi uzywa wspomagania razem z TURem to jak moga sprzedawc cos co koliduje z wspornikami turów ???!!! Przeniesienie silownika wspomagania to nie bylo moje widzi mi sie a koniecznosc. Przedluzylo mi to robote o 2 dni ale co poradzic.

 

Jutro jest plan posadzic kabine na ciagniku.

 

Dodam jeszcze ze TUR tez wymaga przerobki. Hydramet zrobił za dlugie wypory slupów.

Słupy nie stoja prosto i nie przylegaja cala stopa do ramy - trzeba przefrezowac otwory a to kolejna przerobka. Ale na jutro rano podobno ma to juz byc sfrezowane.

Opublikowano (edytowane)

Dopiero podczas Twojego remontu wiekszość ludzi dowie sie jakie lipne produkty produkuja polskei firmy. Totalna porażka z ich strony!

Widać właśnie ich "profesjonalizm" o ile można to tak nazwać!

Edytowane przez HondaMtx
Opublikowano (edytowane)

88621677.jpg

 

66676043.jpg

 

Osłona załozona.

 

69916982.jpg

 

58963388.jpg

 

Tak wlasnie przylegały slupy TURa - wypory poszly do przerobki ;[ . Zenada Panowie (i Panie), zenada -_- <_< <_< <_< ...czołowy Polski producent turow zeby cos takiego odstawiał. Tur mial byc juz dzis przykrecony ale wlasnie dlatego zostało to przełożone na jutro.

 

55173408.jpg

 

56624801.jpg

 

Wspomaganie przerobione, musze powiedziec ze teraz to mi sie podoba bo jest podobnie jak w fabrycznych rozwiazaniach. Kosztowało mnie to dodatkowe 2 dni pracy i 310 zl. ;[

 

Aha, czekam jeszcze na sruby do czopa o twardosci 10.9, bo obecnie sa wkrecone 8.8. Wtedy dopiero zaloze i pozaginam nowe blaszki zabezpieczajace.

 

200mm skoku to rzeczywiscie kapke za mało aby dobijac od ogranicznika do ogranicznika - ale mało brakuje, jest generalnie OK. Jednak te 215mm byloby chyba lepsze.

 

27564762.jpg

 

24548318.jpg

 

84066140.jpg

 

W koncu jest tu troche wiecej miejsca na weze . Opaski sluza jako "odboje" aby zabezpieczac weze przed przetarciem.

 

52374622.jpg

 

10576039.jpg

 

51674510.jpg

 

To juz czeka na rano :) .

Edytowane przez vitoma
Opublikowano

Pięknie wyszła przeróbka wspomagania :)

A to że słupki od tura tak przylegały to raczej to nie przeszkadza ;) One i tak trzymają się tylko na tych podpórkach które przerabiasz ;) A czy dolegają czy nie to już kwestia wyglądu

Opublikowano

Nie jest chyba do konca tak jak piszesz. Rozmawiałem z pracownikiem z Roltechu z Winnicy i im w ich firmowym turze 3B pekła jedna spoina wlasnie przy stopie słupa, wiec te stopy sa mocno obciazone. Z tym ze oni woza czesto całe łyżki zwiru (lyzka 180cm wiec podobno wychodzi ponad 1 tona).

Opublikowano

U mnie jak do tej pory nic nie pękło, a o ile pamiętam to też nie dolega idealnie równo. A woziłem różne rzeczy, różne bele, bardzo ciężkie, podnosiłem 2 big bagi - 1t - i skutków ubocznych nie widać :)

Opublikowano

Dobra robota, jednak było warto stracić 2 dni na przeróbkę ale teraz lepiej to wygląda :). No rzeczywiście te firmy mają ładnie najebane, przecież logiczne jest że 80% osób kupujących wspomaganie kupuje dlatego bo używa tura... a tu kompletnie nie przemyślane rozwiązania...

A powiedz jeszcze czy teraz tym wężom od wspomagania nie przeszkadza zbytnio wahanie osi ?? Mają wystarczający luz żeby sie swobodnie poddawac osi ?

No i czekamy na fotki jak sie 60-tka reprezentuje w koj :)

Opublikowano

Przeczytałem temat od początku (zaczytałem się co tłumaczy pora pisania posta) , podziwiam całym sercem za wytrwałość w dążeniu do ideału :)

 

 

tylko jednego osobiście nie mogę darowac , tak pięknie zrobiony ciągnik a zamiast fabrycznych "natryskanych" napisów te naklejki ...

 

... no ale to tylko moje odczucie ;) generalnie podziwiam i będę sledził temat do końca :)

Opublikowano

Mi akurat namalowane napisy z szablonow nie podobaja sie gdyz nigdy nie wyjdzie to idealnie - nawet fabrycznie. I dziwi mnie to ze w Ursusie malowali te napisy zamiast je po prostu naklejac, tak jak teraz sie to robi podczas remontów.

Opublikowano

Szybkie pytanie do osob posiadajacych zalozona kabine KOJA na C-360 - gdzie montuje sie te oslony ?

 

Tak jak je połozylem tzn te blachy na dole kabiny z lewej i prawej strony, a te blaszki z fartuchami gumowymi na pionowe slupki przed pedały ? ktora idzie z ktorej strony i w jakie pozycji - tak jak na zdjeciu czy na odwrot ?

 

Nie moge cos tego dopasowac ....

 

Z gory dziekuje za pomoc.

 

img9230z.jpg

Opublikowano (edytowane)

ja mam kabine Koja tylko starszy typ i powinno być to chyba tak, ale nie jestem pewny

http://www.abload.de/image.php?img=img9230zzmd5a.jpg

Edytowane przez kamilc360
Opublikowano

Dzieki Kamilc360 :)

 

14898914.jpg

 

Przefrezowane otwory w wyporach TURa - po tym zabiegu wszystko pasuje i dobrze przylega.

 

70189783.jpg

 

KOJA czekajaca by wskoczyc na C-360 oraz zadowolony najczestszy kierowca ciagnika (Ojciec ;) ).

 

57686782.jpg

 

68729770.jpg

 

No i juz siedzi.

 

74587566.jpg

 

57398576.jpg

 

Poniewaz tablicy rej. u nas nie ma to i miejsce na nia nie jest potrzebne- a tylko galezie by sie o nie zaczepiały. Wiec zaslepiłem nie potrzebne otwory.

 

41542293.jpg

 

To nam poki co nie bedzie potrzebne.

 

91333934.jpg

 

Rozpoczeły sie prace montazowe hydrauliki tura.

 

99023191.jpg

 

Rodzielacz bedzie zamontowany poziomo (chyba tak tez moze byc, prawda ???) pod przednia szyba kabiny - trzeba wiec było stworzyc odpowiedni wspornik dla rozdzielacza. Blacha 10mm, akurat takiej odpowiednie kawałki były.

 

20995234.jpg

 

Instalacja do tylnych swiatel zrobiona - lecz poki co nie swieci nic - cos sie pomieszało w elektryce tyłu. Ale to pozniej sie dojdzie.

 

48770042.jpg

 

Udało sie założyc zbiornik pneumatyczny co wcale nie jest takie oczywiste przy turze 3B i na dodatek kabinie- zadna obejma nie jest oczywiscie w orginalnym miejscu. Przedni waz gumowy był w zestawie z turem, tylny metalowy udało sie z duzym trudem dogiac. Rurka do wskaznika tez wymaga przerobki - bo jest za krotka.

 

I tak ze wszystkim - jesli sie chce zeby było wszystko zamontowane na miejscu tak jak Bóg przykazał to trzeba sie niezle nakombinowac i dopracowac wiele "fabrycznych" rozwiazan. Bo one w wiekszosci wogole nie sa dopracowane.

 

71959657.jpg

 

Ta obejme trzeba było dla przykładu dorobić z podstawy kabiny - bo dystrybutor Hydrametu nie dał nam jej . Dobrze ze tylko tego brakowało (mam nadzieje).

 

56613132.jpg

 

Okazało sie ze TUR korzysta z 2 gniazd hydraulicznych . Tego nie wiedzielismy. Poniewaz chociaz 1 gniazdo ma byc wolne a jak wiadomo c360 ma tylko 2 gniazda to jest plan na podlaczenie TURa w tym miejscu - ktos wie gdzie mozna kupić odpowiednie trojniki lub inne adaptery aby w tym miejscu wpiac sie z dodatkowymi przewodami ?

Opublikowano

Trójniki to nie wiem czy dostaniesz gdzieś . Trzeba dłuższą śrubę przelotową i 2 przewody jeden na drugim skręcasz. A powrót jak pokazał kolega Ursus. Tylko że ciśnienie będzie na tych wyjściach jak zasterujesz rozdzielaczem więc nie wiem po co to rozgałęzienie? podłącz jak pisze kolega Ursus i zablokuj dzwignię rozdzielacza żeby mieć ciśnienie

  • Like 1
Opublikowano

Miałem na myśli trójnik zakładany na śrubę przelotową [w sensie że nie wim czy dostanie]. a przy takich jak w tym linku to miejsca pod siedzeniem zabraknie żeby to połączyć a nic to i tak nie da...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v