Levis

651S opinia?

Polecane posty

Levis    10

Hej.

Noszę się z zamiarem zakupienia czegoś w miejsce C360. Wymagania: max 60-65KM, wspomaganie, napęd tylko na tył i max długość nie więcej niż 370cm.

Większy ciągnik 4x4 mam i potrzebuję zbliżonego do C360.

 

Od dłuższego czasu śledzę 651S ale nigdy nie mogłem trafić żadnego w okolicy. Dziś znalazłem taką ofertę:

http://allegro.pl/sprzedam-ciagnik-renault-651s-i2162074111.html

 

Jak widać pracowała z kosiarką więc raczej za lekko nie miała aczkolwiek...

Ciągniki z drogówki są zazwyczaj w dobrym stanie czy raczej nikt o nie nie dba i byle jeździł i tak nowy będzie z budżetu miasta?

 

Mógłby ktoś kto ma taką lub podobną powiedzieć coś o niej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FajnyMarcus    1

Sąsiad ma 651.4 to jest takie czerwone z napędem. Od tego z linku różni się inną kabiną, taką kwadratową, i kolorem. Reszta w 99% pewnie ta sama. Ciągnik ładnie chodzi, w nim widać tą ukrytą moc, w pługu 3x35cm nic sobie nie robił z 25cm oraz z tego że ta ziemia nigdy na taką głębokość orana nie była no i była susza. Właściciel myśli o dołożeniu 4 skiby, ale myślę że i przy tym ciągnik nie będzie się przemęczał, a z resztą jak będzie za ciężko to tam jest 12/12 więc bez problemu pójdzie na niższych biegach. No bez napędu to inna sprawa. Bo reno są dość lekkie i jeszcze mają lekki tył. No ale dorabiane obciążniki na koła poprawią uciąg. Zależy ile masz kasy, bo ja bardziej bym się kierował do wersji ciągników XX.12 bo tak już nie masz biegów pod kierownicą tylko z boku jak w nowych ciągnikach. No i tam jest lepszy komfort i wygoda pracy. Zależy czy przeszkadza ci tak ten 4x4, musi być niedaleko? Przecież co to są wycieczki po ciągnik z 300km z 4h i jesteś na miejscu. Ile masz na ten ciągnik przeznaczonych pieniędzy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Powiem tak: duży ciągnik z napędem mam i drugiego z napędem nie potrzebuję chyba, że będzie to ciągnik, który nie przekroczy 370cm długości - wtedy może być i 4x4. Ciągnik ma zastąpić gabarytowo obecnego C360 który na dniach ma się sprzedać. Będzie te jedynie ciągnik do lżejszych prac, mam jeszcze C328 do całkiem kosmetycznych zadań. W zupełności wystarczyłoby mi coś o mocy do 55KM i 3 cylindry.

Kwota max 20kzł nic więcej, a chętnie mniej. Nie potrzebuję jakiegoś komfortowego ciągnika czy zbędnych bajerów typu EHR czy półbiegi, ma być prosty i niezawodny.

Myślę jeszcze o starszych International serii XL.

 

Ten z linku konkretnie mnie interesuje ze względu na fakt że pochodzi z "drogówki", kwestia tego czy traktować to jako zaletę czy jednak wadę...

 

Wyjazdy w dalsze miejsca są trochę uciążliwe ze względu na koszt dowiezienia takiego ciągnika do miejsca docelowego, tym bardziej że kwota dowozu w stosunku do wartości ciągnika będzie znaczna...

Edytowano przez Levis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FajnyMarcus    1

no kpina z tym dowozem, u mnie 500km przywiózł za 1200zł. No zależy z kim się dogadasz, jakiś spedytor, kolega czy nawet właściciel maszyny może coś załatwić. Później napiszę jakie ciągniki znalazłem bo teraz nie mam czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Hmm fajnie skoro tak masz, mój ostatni zakup 150km od miejsca docelowego koszt dowozu 750zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Traktor wygląda bardzo dobrze. Na pewno będzie lepszy od C360. Ale kupno takiego traktora to jednak zawsze ryzyko. Żeby je zmniejszyć musisz go porządnie przetestować, a zimą to może być jednak nieco utrudnione. Po drugie opny i tylne i chyba przednie też prawie zupełnie łyse. Trzeba się liczyć z wydatkiem no i na przglądzie może być problem. Nie mówiąc już, że nie ma przednich błotników co też może być problemem na przeglądzie. Poza tym są już osłony przed kamieniami więc z koszeniem nie będzie strachu, że szyba wyleci :). Skąd jesteś, bo chyba blisko mnie skoro szukasz traktora w Łomży ;)? Ogólnie traktor mi się podoba, ale sprawdzić i rozgrzać musisz. Musisz zobaczyć jak chodzi wspomaganie i podnośnik na zimnym i na rozgrzanym oleju. A transport to miałeś coś bardzo drogi. Jak chcesz mogę kogoś polecić z Białegotoku z tańszym transportem. Napisz na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akowicz111    159

Znajomy oglądał ten ciągnik,ponoć silnik elegancki ,opony liche.Wstępnie bez nacisku za 19000 nie chciał oddać.Ponoć rok temu sprowadzony tylko z papierami coś nie halo(stary mówi co innego a młody co innego).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiekxyz    0

Dzień dobry.

Zamierzam kupić ciągnik Renault 651 S. Chciałem zapytać czy ma on dwie prędkości wałka WOM? Drugie pytanie odnośnie użytkowania ciągnika, prosił bym o opis poszczególnych dźwigni , do czego są, co załączają? W załączniku dodaję zdjęcie. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj