Skocz do zawartości

Polecane posty

ziomal89    0

Jeżeli masz problem z odpaleniem ciągnika napisz a znajdziemy rozwiązanie posiadam grzałki do claas, mf, case, jd, iveco, new holland, zetor, fendt. valtra. valmet. perkins jeżeli chcesz dowiedziec sie czy u ciebie w maszynie moża zamontować grzałke płynu podaj mi typ ciągnika/model marke/ typ silnika i rok gg 11670879

Edytowano przez ziomal89

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez radzikus
      Szanowni,
      nie działa wom w aresie. Niby wszystko działa od strony mechaniki a przy próbie właczenia wou coś tam nawet słychać w moście ale mimo wszystko wom nie uruchamia się.
      Pojawia się błąd 345- oznacza mniej wiecej "uszkodzony włącznik womu, wiązkę lub cewkę".
      Czy moglibyscie wskazać mi które cewki odpowiadają za wom w tym ciagniku ?
       
      PS; do tej pory miałem tylko Agrotrona, z Claasem jestem niestety ciemny
       
      Z góry dzięki!
    • Przez kubeix
      Witam, 
      Posiadam Zetora forterre 11441 z 2005 roku, i chciałbym się dowiedzieć co to za urządzenia przy turbine oznaczone 1 i 2 na zdjęciu. 
      A drugie pytanie z której a strony lepiej zaślepić tą rurkę od egr'u, tzn. przy kolektorze wydechowym czy ssawnym. 
      Z góry dzięki za odpowiedź. 


    • Przez Toki112
      Witajcie. Mam problem z moim Ursusem 10014H z 2011r. Napęd cały czas jest załączony. Pomimo tego, że lampka od napędu gaśnie, napęd przedni nie rozłącza się, przez co jakiś czas temu urwała mi się flansza przy przednim moście  Odnalazłem pod siedzeniem elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przodu, napięcie dochodzi, masa również sprawna. Wyjąłem cały elektrozawór i sprawdzałem na krótko na stole. Zaworek wewnątrz po przyłożeniu napięcie przesuwa się o ok 1cm na zewnątrz, więc jest sprawny. W ciągniku tym napęd jest domyślnie załączony, a podanie napięcia na elektrozawór powinno napęd rozłączyć, co u mnie się nie dzieje. Podniosłem cały ciągnik do góry, wrzuciłem bieg i zacząłem kręcić w powietrzu. Czy napęd był włączony, czy nie przednie koła kręciły się jednakowo. W terenie też widać, że pomimo wyłączonego napędu przód pobiera, przez co mam bardzo zużyte przednie opony. 
      Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go jakoś rozwiązać? Co może być przyczyną nierozłączającego się napędu oprócz elektrozaworów? 
      Korzystając z okazji, może ktoś poleciłby mi jakiś olej do hydrauliki i skrzyni biegów, bo szykuje się do wymiany, ponieważ pod dolaniu do hydrauliki oleju Orlen Gl-4 80w cały układ hydrauliki zaczął się bardzo mocno grzać i na rozgrzanym oleju wspomaganie zaczyna ciężej chodzić. Myślałem nad zastosowaniem oleju 10w30 coś takiego jak UTTO lub STOU, bo są rzadsze i grzanie się hydrauliki powinno ustać. 
    • Przez robertrolnik27
      Witam, rok temu wymieniałem sprzęgło w zetorze forterra 11441 teraz czuje że się ślizga jaka może byc tego przyczyna? Nie ma tam żadnej regulacji? 
    • Przez grazia80
      Witam 
      Mam problem z manometrem powietrza,mianowicie po włączeniu stacyjki pokazuje cały czas 0,6 bara co może być przyczyną ,podejrzewam czujnik na butli czy jest możliwość sprawdzenia go np omomierzem.Dodam że uw czujnik ma u mnie jedno wyjście
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.