Zaloguj się, aby obserwować  
pawelmf

Gniazda hyd. euro

Polecane posty

RuszQ    0

Ja coś takiego widziałem w normalnym sklepie z częściami do maszyn i ciągników. Zapytaj w najbliższym sklepie z częściami do ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sergio25    0

Przyłączam się do tematu,ponieważ kupiłem niedawno nowego MF 5435 i szukam podobnych zaślepek(króćców)żeby olej nie wylewał się poza eurozłącze.To chyba duży wstyd dla MF-a że nawet w opcji nie ma tychże właśnie chwytaków na olej.Pozdrawiam użytkowników MF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

a ja zapytam inaczej... Jak to założe to jak podpiąć coś pod hydraulike ? Bo przecież trzeba zwolnić blokade żeby włożyć wtyke, a tu widze że to jest założone na tym kołnierzu co sie odciąga...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

No nie wiem-ja mam takie szybkozłącza że nie trzeba nic tam odciągać-wtykasz i cześć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Siema ja take coś właśnie kupiłem do aresa jest to firma FASTER zamówiłem to w sklepie rolniczym z katalogu granita koszt za pare (2 zaślepki kolorowe + 2 te czarne gniazda) 44 zł tylko nie wiem jak to jest w tych naszych euro bo je trzeba wciskac zeby wsadzić przewód a u mnie w aresie tylko wciskam przewod w gniazdo

Edytowano przez Frytek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

Ale właśnie złącza z FASTER'a to jednak jakość i bezpieczeństwo, bo polskie może tańsze ale są niebezpieczne...

Edytowano przez kris19911

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    20

tego typu gniazdo trzeba umocować w otworze i zabezpieczyć pierścieniem Zygiera x2.. trzymając się zewnętrzną częścią do ramy wciskasz i wyciągasz bez problemu. Pod warunkiem elastycznego przewodu!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1543

nie wiem czemu ale u mnie w 912 z tych gniazd wyrzuca wtyki... gdy np. chcę przerzucić znaczniki w siewniku to momentalnie wtyczka wyskoczy z gniazda, a siłownik ani nie drgnie. ale założyłem z powrotem podobne do tych http://allegro.pl/szybkozlacze-gniazdo-adaptacja-st-typu-m22x1-5-i2016537068.html i tego nie robi, ale strasznie już ciekną i muszę coś wymyślić. a te zaślepki fajna rzecz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

@henius może to wina gniazd, ja w pronarze chciałem sobie życie ułatwić i zrobiłem przejściówkę z zakręcanego na EURO kupione w najbliższej agromie i przy pierwszym wywrocie przyczepy przy wysuwie końcówki siłownika przewód poprostu wyskoczył... a po podłączeniu do DF nic takiego nie miało miejsca...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Panowie i panie mam w aresie gniazda hydrauliczne które strasznie ciekną podczas pracy. Czy idzie to jakoś rozebrać i wymienić jakiś o-ring albo coś takiego ??? jak tak to jak się rozbiera takie gniazdo??? są to gniazda w których nic nie muszę odginać po prostu przewód mocniej wciskam albo mocniej ciągnę. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja w case zmieniam na jakieś Włoskie. Kupuję w firmie co zakuwają węże hydrauliczne. Dobierają mi wszystko. Ja mam gwinty calowe. Oryginał kosztuję 600zł netto a tam daję 100 zł brutto za wszystko.I nic nie cieknie, a samo złącze kosztuję z 50 zł.

Ale między redukcją a gniazdem musiałem toczyć gwint, bo nie dopasowali. Była możliwość , ale jeszcze dwie redukcje trza było dokupić.Taniej i lepiej szło przetoczyć.

Co do wyrzucanie wtyczki pod ciśnieniem to też miałem ten problem, w MF 255. Założyłem stare niemieckie i po problemie. Podejrzewam że kupiłem chińskie po 30 zł i tu tkwi problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Udało mi się rozkręcić gniazdo hydrauliczne i dojść do wnętrza :) teraz tylko dopasować o-ringi i mam nadzieję że nie będzie wycieków :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    20

to czeka cię wymiana dwóch oringów, wewnętrzny gdzie przychodzi wtyk i jak rozebrałeś to zewnętrzny gdzie trzyma szczelność na elemencie ruchomym zabezpieczającym złącze i są to specjalistyczne oringi! Jeśli używasz hydrauliki intensywnie, tzn. napęd wentylatorów lub stałe zasilanie jakiejś maszyny to musisz włożyć tam oring jaki był a najczęściej są tam koloru zielonego rzadko kiedy czerwonego. jeśli użytkujesz hydraulikę sporadycznie to zwykły czarny powinien trochę wytrzymać. u mnie przy napędzaniu wentylatora wytrzymuje około doby a przy napędzaniu podbieracza około 10godzin. po prostu je "wypłukuje" chyba od temperatury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U mnie hydraulika używana sporadycznie trochę przy prasie trochę przy siewie itp dużo ha nie mam także luzik z tego gniazda wyciągnąłem 3 o-ringi a na tym grzybku mam czerwone i w jednym gnieździe beżowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Obi32
      Witam, można ten luz na przedniej osi jakoś wyregulować?

    • Przez ddd4233
      Witam czy może ktoś z was instalował zewnętrzny rozdzielacz zamiast tego oryginalnego ? (Zepsuty rozdzielacz nie potrzebuje ehr)  już mam wypatrzony rozdzielacz 3 sekcie (dwie pływające jedną zwykła ) z podłączeniem nie będę miał problemu. Tylko chodzi o to że na jednym poście w forum widziałem jak ktoś zakładał rurkę taka dłuższa(c360)  ta od tłoka potem widziałem jak ktoś zakładał rurkę tą od powrotu też od c360 . I teraz moje pytanie jest takie  czy zamiast tego rozdzielacza co jest w środku w zetorze założył bym adapter taki od c360 to by miało prawo chodzić? Dodam zdjęcie poglądowe o jakie elementy mi chodź . Prosił bym o pomoc

       

    • Przez Obi32
      Zetor 7745, rok 1990,.sprowadzony z Finlandii, 3800 mtg. 
      Po regeneracji pompy jak to bywa trzeba, ustawić kąt wtrysku. No i tutaj zaczynają się schody tak mnie zastanawia bo mam te 3 kreski ale przed demontażem kreciłem jeszcze kołem zamachowym i paliwo drgalo w pierwszej sekcji zupełnie w innym miejscu A dokładniej 1/3 obrotu koła zamachowego dalej.Dodam że ciągnik chodził dobrze przed regeneracją pompy jak i ustawieniu kątu na znakach i normalnie odpala, tylko dlaczego paliwa na kapilarce drgało w innym miejscu. Może ktoś miał podoby problem i wie jaka jest przyczyna. Z góry dzięki za odpowiedź!
    • Przez raven18
      Hej, ma ktoś zamontowane wewnętrzne lusterko na ramce tylnej szyby, do łatwiejszego zaczepiania maszyn (na zaczep hitch, który jest nie widoczny za zaczepem do przyczep jednoosiowych i trzeba na czuja podjeżdżać). Oglądałem zdjęcia ciągników i nie znalazłem jak to w sumie wygląda, czy to dobry pomysł skoro chyba nikt nie montuje? 😎 
    • Przez dawidkrawczyk
      Witam, jestem w posiadaniu Zetora 5211 i chciałbym założyć przedni napęd od Zetora 5245. I właśnie przychodzę z pytaniem co trzeba przerobić w skrzyni biegów żeby wszystko ze sobą współpracowało?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj