Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
pawelmf

Gniazda hyd. euro

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Gniazda
RuszQ    0

Ja coś takiego widziałem w normalnym sklepie z częściami do maszyn i ciągników. Zapytaj w najbliższym sklepie z częściami do ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sergio25    0

Przyłączam się do tematu,ponieważ kupiłem niedawno nowego MF 5435 i szukam podobnych zaślepek(króćców)żeby olej nie wylewał się poza eurozłącze.To chyba duży wstyd dla MF-a że nawet w opcji nie ma tychże właśnie chwytaków na olej.Pozdrawiam użytkowników MF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    54

a ja zapytam inaczej... Jak to założe to jak podpiąć coś pod hydraulike ? Bo przecież trzeba zwolnić blokade żeby włożyć wtyke, a tu widze że to jest założone na tym kołnierzu co sie odciąga...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

No nie wiem-ja mam takie szybkozłącza że nie trzeba nic tam odciągać-wtykasz i cześć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Siema ja take coś właśnie kupiłem do aresa jest to firma FASTER zamówiłem to w sklepie rolniczym z katalogu granita koszt za pare (2 zaślepki kolorowe + 2 te czarne gniazda) 44 zł tylko nie wiem jak to jest w tych naszych euro bo je trzeba wciskac zeby wsadzić przewód a u mnie w aresie tylko wciskam przewod w gniazdo

Edytowano przez Frytek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

Ale właśnie złącza z FASTER'a to jednak jakość i bezpieczeństwo, bo polskie może tańsze ale są niebezpieczne...

Edytowano przez kris19911

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

tego typu gniazdo trzeba umocować w otworze i zabezpieczyć pierścieniem Zygiera x2.. trzymając się zewnętrzną częścią do ramy wciskasz i wyciągasz bez problemu. Pod warunkiem elastycznego przewodu!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    584

nie wiem czemu ale u mnie w 912 z tych gniazd wyrzuca wtyki... gdy np. chcę przerzucić znaczniki w siewniku to momentalnie wtyczka wyskoczy z gniazda, a siłownik ani nie drgnie. ale założyłem z powrotem podobne do tych http://allegro.pl/szybkozlacze-gniazdo-adaptacja-st-typu-m22x1-5-i2016537068.html i tego nie robi, ale strasznie już ciekną i muszę coś wymyślić. a te zaślepki fajna rzecz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris19911    9

@henius może to wina gniazd, ja w pronarze chciałem sobie życie ułatwić i zrobiłem przejściówkę z zakręcanego na EURO kupione w najbliższej agromie i przy pierwszym wywrocie przyczepy przy wysuwie końcówki siłownika przewód poprostu wyskoczył... a po podłączeniu do DF nic takiego nie miało miejsca...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    584

no też myślę że to wina gniazd, ale takie same mam w ładowaczu czołowym i nic takiego się nigdy nie zdarzyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Panowie i panie mam w aresie gniazda hydrauliczne które strasznie ciekną podczas pracy. Czy idzie to jakoś rozebrać i wymienić jakiś o-ring albo coś takiego ??? jak tak to jak się rozbiera takie gniazdo??? są to gniazda w których nic nie muszę odginać po prostu przewód mocniej wciskam albo mocniej ciągnę. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Ja w case zmieniam na jakieś Włoskie. Kupuję w firmie co zakuwają węże hydrauliczne. Dobierają mi wszystko. Ja mam gwinty calowe. Oryginał kosztuję 600zł netto a tam daję 100 zł brutto za wszystko.I nic nie cieknie, a samo złącze kosztuję z 50 zł.

Ale między redukcją a gniazdem musiałem toczyć gwint, bo nie dopasowali. Była możliwość , ale jeszcze dwie redukcje trza było dokupić.Taniej i lepiej szło przetoczyć.

Co do wyrzucanie wtyczki pod ciśnieniem to też miałem ten problem, w MF 255. Założyłem stare niemieckie i po problemie. Podejrzewam że kupiłem chińskie po 30 zł i tu tkwi problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Udało mi się rozkręcić gniazdo hydrauliczne i dojść do wnętrza :) teraz tylko dopasować o-ringi i mam nadzieję że nie będzie wycieków :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ginterpol    17

to czeka cię wymiana dwóch oringów, wewnętrzny gdzie przychodzi wtyk i jak rozebrałeś to zewnętrzny gdzie trzyma szczelność na elemencie ruchomym zabezpieczającym złącze i są to specjalistyczne oringi! Jeśli używasz hydrauliki intensywnie, tzn. napęd wentylatorów lub stałe zasilanie jakiejś maszyny to musisz włożyć tam oring jaki był a najczęściej są tam koloru zielonego rzadko kiedy czerwonego. jeśli użytkujesz hydraulikę sporadycznie to zwykły czarny powinien trochę wytrzymać. u mnie przy napędzaniu wentylatora wytrzymuje około doby a przy napędzaniu podbieracza około 10godzin. po prostu je "wypłukuje" chyba od temperatury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U mnie hydraulika używana sporadycznie trochę przy prasie trochę przy siewie itp dużo ha nie mam także luzik z tego gniazda wyciągnąłem 3 o-ringi a na tym grzybku mam czerwone i w jednym gnieździe beżowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez samsung335
      Witam wszystkich mam problem z olejeniem w zetorze 5211 wygania mi olej, a dokładniej wyciek znajduję się zaraz pod korkiem wlewu oleju i cały czas mi pali się olejenie, ale ciśnienie oleju na wskaźniku jest maksymalne olej cieknie jeszcze przez czujnik oleju co może być przyczyną wycieku?
    • Przez tedi2
      co o nim sadzicie dane techniczne opinie wszystko o modelu
    • Przez olo1104
      Witam, pomuzcie!doslownie kapie z tej rurki między filtrami oleju,w zetorku 5245,cięzko nie pracuje,z początku nie moglem ustawic tych kubków olejowych bo pod nimi pojawial się olej teraz z tego odpowietrznika ,nie radze,co jest?
    • Przez amix
      Witam!!! Od niedawna posiadamy Zetora 7245 i w tym roku, po dopłatach planujemy wymienić opony przednie na 12.4/r 28 bądź 13.6/r 28 może zaszaleć i kupić 14.9/r 28 , a aktualnie mamy 9.5/r 28 i oto moje pytanie: Czy zgra się przód z tyłem? Dodam jeszcze, że z tyłu mamy 13.6/r 38, które również planujemy wymienić na 16.9/r 38, ale to już na następne dopłaty :angry:
    • Przez Pele94
      Witam. w kilku zdaniach przedstawię mój problem : 
      Ostatnio przeprowadzaliśmy remont skrzyni biegów oraz tylnego mostu w 7211, po złożeniu całego ciągnik   i przeprowadzeniu wszelakich prób wszystko działało jak należy , każdy bieg, wałek wom , podnośnik oraz pozostałe podzespoły. 
      Dziś niestety okazało się że coś poszło nie tak mianowicie nie działa wałek wom ani pompa, Dzwigienka załaczająca wałek wom oraz pompę ( ta po lewej stronie przy nodze )  ''Lata luźno'' bez żadnego oporu czy na włączonym silniku czy na zgaszonym ,  po odkręceniu wodzika widać że listwa przesuwa się bez żadnego problemu ale żadnej pozycji nie załącza, zauważyłem jedynie że działa w w pozycji ( wałek wom zależny od  skrzyni biegów ) wtedy wałek wom się kręci na każdym biegu  ale pompa i tak nie działa. W pozycji tz. luz z tyłu ciągnika wałkiem można swobodnie ruszać , po włączeniu na pozycje np. pompa oraz wałek wom wałkiem z tyłu nie można ruszyć ponieważ pompa robi ciśnienie i ciężko idzie ręką ruszyć. Więc wydaję mi się że  dzwignia załącza wszystkie pozycje jak się należy ale  nic nie działa. Regulowałem już linkę od tz sprzęgła 5 min ale to nic nie dało . Teraz linkę  całkowicie odłączyłem   .
      Wszystko działało bez zarzutów a teraz jest tak jak by cały czas sprzęgło było zaciągnięte 
      Problemem może być sprzęgło Wom ?  ( oglądaliśmy tarczę oraz łopatki były w dobrym stanie ) 
      Dziękuję za pomoc.   
×