Skocz do zawartości
tedi2

zetor 5718 [co o nim sądzicie]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
look19    29

Dane techniczne: Zetor traktoreiden teknisiä tietoja . Model 5711 to to samo. 5718 jest poprzednikiem modeli:

Zetor traktoreiden teknisiä tietoja

Zetor traktoreiden teknisiä tietoja

Zetor traktoreiden teknisiä tietoja

Zetor traktoreiden teknisiä tietoja

Zetor traktoreiden teknisiä tietoja

Spalane w tym modelu jest niższe w przeliczeniu na zrobioną pracę w porównaniu do c360 i podobnych. Silnik ma taką samą pojemność jak w c360, lecz osprzęt jest inny(pompa wodna, wtryskowa). i to wpływa na niższe zużycie palia, większą trwałość i większą moc niż w c360.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZeToR123    0

Jaka jest zwrotność tego traktora w porównaniu do c 360??

Jak jest z częściami do tego modelu??

Czy dyfer i zwolnice wyją jak w "60" ??

Jak jest w tym modelu z awaryjnością w porównaniu do c 360(sprzęgło, rozdzielacz)??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomi382    99

Użytkuje takiego z przodkiem i o skręcie Ci nie powiem lecz pompa wtryskowa pasuje od c360 i zwolnice nie wyją. Części kupujesz jak do 4011. Sprzęgło również jak w 4011 a rozdzielacz także, to jest identyczny ciągnik jak 4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam szukam instrukcji obslugi do zetora 5718 i nigdzie nie moge jej znalezc patrzylem takze za instrukcjami od 4011 i 5711 i nic :unsure: moze sa jeszcze jakies podobne modele instrukcja obslugi najlepiej po polsku jak by juz byla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

WITAM . Czy do zetora 5718 pasują części od c360 i znalazłem takiego za 10000zł i zastanawiam się czy lepiej kupić ursusa c360 do remontu czy zetora 5718 lub 5711.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik-007    0

tu masz po remoncie za 12 tysięcy. Jak się potargujesz to pewnie zejdzie do 10. Ja bym brał c360 na twoim miejscu.

link do ogłoszenia [...]

Edytowano przez danielhaker
spam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

ale wiesz jak z tymi remontami znajomy kupił c360 wygląd jak nowy ale tylko tyle .ja bym sobie sam zrobił a i ten most tragedia ,a morze wiesz cos na temat zetora 5711 lub 5718

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aDDy    5

Ja osobiście posiadam Tego oto Zetora i rownież jego bardzo chwalę, sprzęgło mam zrobione na podstawie Zetora bodajżę 7211 i chodzi leciutko bez problemów. Ciągnik jest bardzo wytrzymały zwinny i "ekonomiczny" spalanie jest zaskakujące ;> Psuć się nie psuł ;] jedyne co się zepsuło to był podnośnik (mała awaria) podskakiwał, ale się pobawiło w pompie i gotowe, większych awarii nie było ;] Do części jest dosyć łatwo się dostać to od 60 to od 7211 i jakoś leci ;>

Mam go prosto z Czech spod igły. Jeszcze dziadek z ojcem kupowali. ;D Szczerze to nie ma co porównywać do poczciwej "sześćdziesiątki" . Jeśli się nie mylę Ursus ma 52 km? a zetor 60km z ogonkiem. Ciągnik jak najbardziej POLECAM. Jeśli ktoś chce więcej info. proszę pisać na pw. pozdrawiam!

Edytowano przez aDDy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KoNiU4718    7

posiadam mniejszy model bo 4718 i ciągnik godny polecenia ;) Jednak co mnie denerwuje troszkę to lekki przód, i muszę to zmienić ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KoNiU4718    7

Posiadam mniejszy bo model 4718, jest z roku bodajże 82 także pełnoletni jest ;) Ma 47km, silnik 3 cylindrowy, z którym nie mam zadnych problemów, jedyne co musze teraz zrobić to oddać pompę paliwową do regeneracji bo swoje już przeszła. Coż na III/IV/VI klasie z orką nie ma problemu, z dwu skibowym śmiga jak głupi, po podłoczeniu 3jki trzeba juz miejscami redukowac. Jedyne co bym poprawił to, nieco wieksza kabina oraz lepiej dociązyć przód. Jeżeli jesteś zainteresowany wiekszym modelem to na pewno bedzie smigał jak szalony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, że Zetory z lat 70-tych są bardzo twarde i jeszcze wiele lat będą cieszyć właścicieli - jest do nich dużo oryginalnych części - zwłaszcza silnikowych i do skrzyni biegów, gorzej z maską i kabiną, ale od czego pomysłowość! W Czechach te typy mają ogromne uznanie i trudno je kupić - więcej wraca do nas z Zachodu.

Do Z-4718 koła zębate i wałki pasują od sławnego Majorka 3011.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aDDy    5

@sebastian84 Mój Zetor jest z 79 roku. Ma 60/61 km. Plugów 3 Polskich można powiedzieć nie czuje. Po ostatniej regeneracji pompy paliwowej można nazwać go rakietą ;> Ciągam nim 2 D47 i bardzo wygodnie z nimi idzie, na polu też bez problemu ruszy z pełnymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

witam a jaki masz dokładnie model,a części są dostępne bo to dla mnie bardzo ważne. widzę takie na alegro za około 11000 czy warto , bo jakoś nie chce c 360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszek8504    19

Witam wlasnie takiego wczoraj kupilem prosto z podwórka od znajomego Belga z 73roku, ma 5500mth wozil tylko przyczepy sadownicze po sadach stan jest imponujacy wszystko dziala lekko be zgrzytow jak w nowym, zadnych wyciekow. Teraz czytam ze dobry interes zrobilem, chcialem na sprzedaz ale sobie zostawie. Tylko jak z tym wspomaganiem?
Problem mialem w wydziale komun bo tam ciagnik nie musi byc zarejestrowany gdy nie jezdzi po drogach, nasze urzedasy tego nie rozumieja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    999

Witam.Mogłby ktoś napisać na jakich przełożeniach włącza się wałek wom dźwignią od dołu do góry w zetorze 5718

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Robercik701
      Witam. Wiem ze temat dotyczacy agregatu uprawowo siewnego do Zetora 7011 sie powtarza ale na dzien dzisiejszy nic niema napisane na ten tema a wszystko zmienia sie jak w kalejdoskopie. Mam na uwadze taki zakup agregat 2.5 m bierny(Janpol lub jaki od rzemieslnika) plus amazone d7 2.5m. Co sadzisie o tym moze ktos ma cos podobnego imi pomoze w wyborze?Czy jest sens na zakup takiego zestawu?
    • Przez damiandcba
      Zakładam ten temat z powodu remontu zetora 7211. W przyszłym tygodniu planuję zabrać się do pracy. Z tego powodu mam kilka pytań.
      Czy przy rozbieraniu ciągnika mogę zdjąć błotniki?? Wiadomo że da radę ale nie było to ruszane od nowości tzn. 22 lata więc gdy po tylu latach ruszy się to to po złożeniu uszczelki się nie przypasują i będzie lipa. Więc jak myślicie zdejmować błotniki, dużo jest z jnimi roboty no i czy po ponownym złożeniu wszystko będzie pasować?? Chcę go rozebrać ale nie na pierwsze części tyzn. bez wyjmowania szyb ponieważ stwarza do dużo problemów i jest problem z ponownym złożeniem.
      Drugie pytanie to czy tapicerkę z dachu można wyjąć upraći ponownie przyczepićtą samą??
      Po trzecie chciałbym zamontować dwa halogeny na tył i tu powstaje problem gdzie chciałem je zamontować na słupkach kabiny ponad szybą ale z opini na forum podobno gdy szyba jest zakurzona nic nie widać prawda to ?? Wieć gdzie poże na słuypkach ale poniżej szyby myślę że byłby dobry obraz z nich jak myślicie??
      Następne pytanie stwarza problem wycieraczki tylniej mam całą obudowę ten mechanizm lecz brak w środku silniczka wycieraczek. Gdy zobaczyłem cenę całego mechanizmu 350 zł to mnie zamurował czy można kupić sam siulnik bez tej obudowy jak nie to można by było przypasować od innego samochodu?? Wycieraczki nie mam teraz ponieważ tata x lat temu wyjął ją teraz jednak chciałbym ją zamontować oraz zamontować spryskiwacz tylniej szyby bo moim zdaniem w takich warunkach kurz, piach sama wycieraczka to jakaś pomyłka ze spryskiwaczempowinna zawsze fajnie umyć szybę. Chciałbym aby była tak czysta aby pracowanie z zamkniętą szybą nie było żadnym problemem.
      Następne pytanie to zamontowanie radia jak myślicie to dobry pomysł?? Gdy zamontuję radio głośniki koguta ostrzegawczego i dwa halogeny robocze to alternator nadrobi?? Moc alternatora to 55A.
       
       
       
      Ps. Jest to pierwszy tak duży remont zetora od jego nowości. Chciałbym go przywrócić do stanu z fabryki to znaczy aby wszystko było sprawne. Bo teraz są sprawne tylko najważniejsze rzeczy typu światła a różne spryskiwacze wycieraczki, dmuchawa jest albo wyjęta albo niesprawna z powodu taty zaniedbania. Piszcie jakie problemy mogę napotkać w drodze rozbierania ciągnika i ponownym jego składaniu. Np. że jakieś rzeczy okażeą się nie pasujące jakieś uszczelki?? Na co zwrócić uwagę przy rozbieraniu aby czegoś nie zepsuć?? Rok temu robiłem gruntowne malowanie ursusowi c-360 ale wiadnomo 60-siątka a zetor to pikuś. Lecz myślę że czuję się już na siłach aby zrobić remont bo jak na niego patrze to wole jechać 60-siątką
      Ten temat został także założony aby inni robiący w przyszłości remont mieli jakieś oparcie i możliwość zadania pytania
    • Przez JJaaJJoo
      Witam posiadam zetor z rodzinny 5211-7711 jak to zetory z lewej strony siedzenia mam 3 wajchy z czego interesują mnie wajchy od wom-u i ręcznego.A dokładniej idą od nich linki od ręcznego na zdj jest połoczona z dźwignią nr1 A obok znajduje się dźwignią od wom-i na zdj zaznaczone nr2 .No i tu jest właśnie kłopot bo w momencie zaciągania 5 min sprzęgła  zaciąga się również hamulec ręczny . I tu jest pytanie czego jest to przyczyna dodam że linki są podłączone dobrze ? 

    • Przez jankowski17
      witam wszystkich mam do was pytanie czym sie rozni zetor 7245 od zetora 7745 i nie chodzi mi o wyglad tlko parametry itd. czekam na odpowiedzi. POZDRAWIAM
    • Przez tre_k
      Panowie, proszę o wyjaśnienie co służy do czego.
      1.Gaz mam po prawej stronie, do czego służy ten ,,mały " pedał koło hamulca okrągły?
      2. te dwie krótkie wajchy są: od strony gazu biegi, polowe, szosowe lub luz, od strony hamulców(lewej) do włączania podnośnika i wałka? nie da się włączyć podnośnika bez wyłączenia wałka
      3. z prawej i lewej strony są 2 dłuższe wajchy podobne do ręcznego w samochodzie, do czego służy lewa a prawa
      4. Czym jest ten nagwintowany ka końcu przełącznik? znajdujący się przy tych 2 mniejszych wajchach?
      5.Pod siedzeniem mam jakiś przełącznik, ale luźno chodzi w lewo i prawo nie wiem do czego i czy w ogóle działa?
      6. Przy ramieniu podnośnika prawego jest wajcha i też nie wiem do czego służy
       
      Proszę o wyjaśnienie:) Pozdrawiam
       
       
       
      https://drive.google.com/file/d/0Bwyz6vyltlZ1ZXRQUXdDdmkySEk/view?pref=2&pli=1
       
      https://drive.google.com/file/d/0Bwyz6vyltlZ1MXN3c1hfY2tKQkk/view?pref=2&pli=1
       
       
×