Skocz do zawartości
tedi2

zetor 5718 [co o nim sądzicie]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor


look19    29

Dane techniczne: Zetor traktoreiden teknisiä tietoja . Model 5711 to to samo. 5718 jest poprzednikiem modeli:

Zetor traktoreiden teknisiä tietoja

Zetor traktoreiden teknisiä tietoja

Zetor traktoreiden teknisiä tietoja

Zetor traktoreiden teknisiä tietoja

Zetor traktoreiden teknisiä tietoja

Spalane w tym modelu jest niższe w przeliczeniu na zrobioną pracę w porównaniu do c360 i podobnych. Silnik ma taką samą pojemność jak w c360, lecz osprzęt jest inny(pompa wodna, wtryskowa). i to wpływa na niższe zużycie palia, większą trwałość i większą moc niż w c360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ZeToR123    0

Jaka jest zwrotność tego traktora w porównaniu do c 360??

Jak jest z częściami do tego modelu??

Czy dyfer i zwolnice wyją jak w "60" ??

Jak jest w tym modelu z awaryjnością w porównaniu do c 360(sprzęgło, rozdzielacz)??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


tomi382    98

Użytkuje takiego z przodkiem i o skręcie Ci nie powiem lecz pompa wtryskowa pasuje od c360 i zwolnice nie wyją. Części kupujesz jak do 4011. Sprzęgło również jak w 4011 a rozdzielacz także, to jest identyczny ciągnik jak 4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam szukam instrukcji obslugi do zetora 5718 i nigdzie nie moge jej znalezc patrzylem takze za instrukcjami od 4011 i 5711 i nic :unsure: moze sa jeszcze jakies podobne modele instrukcja obslugi najlepiej po polsku jak by juz byla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


sebastian84    5

WITAM . Czy do zetora 5718 pasują części od c360 i znalazłem takiego za 10000zł i zastanawiam się czy lepiej kupić ursusa c360 do remontu czy zetora 5718 lub 5711.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rolnik-007    0

tu masz po remoncie za 12 tysięcy. Jak się potargujesz to pewnie zejdzie do 10. Ja bym brał c360 na twoim miejscu.

link do ogłoszenia [...]

Edytowano przez danielhaker
spam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sebastian84    5

ale wiesz jak z tymi remontami znajomy kupił c360 wygląd jak nowy ale tylko tyle .ja bym sobie sam zrobił a i ten most tragedia ,a morze wiesz cos na temat zetora 5711 lub 5718

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aDDy    5

Ja osobiście posiadam Tego oto Zetora i rownież jego bardzo chwalę, sprzęgło mam zrobione na podstawie Zetora bodajżę 7211 i chodzi leciutko bez problemów. Ciągnik jest bardzo wytrzymały zwinny i "ekonomiczny" spalanie jest zaskakujące ;> Psuć się nie psuł ;] jedyne co się zepsuło to był podnośnik (mała awaria) podskakiwał, ale się pobawiło w pompie i gotowe, większych awarii nie było ;] Do części jest dosyć łatwo się dostać to od 60 to od 7211 i jakoś leci ;>

Mam go prosto z Czech spod igły. Jeszcze dziadek z ojcem kupowali. ;D Szczerze to nie ma co porównywać do poczciwej "sześćdziesiątki" . Jeśli się nie mylę Ursus ma 52 km? a zetor 60km z ogonkiem. Ciągnik jak najbardziej POLECAM. Jeśli ktoś chce więcej info. proszę pisać na pw. pozdrawiam!

Edytowano przez aDDy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

KoNiU4718    7

posiadam mniejszy model bo 4718 i ciągnik godny polecenia ;) Jednak co mnie denerwuje troszkę to lekki przód, i muszę to zmienić ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


KoNiU4718    7

Posiadam mniejszy bo model 4718, jest z roku bodajże 82 także pełnoletni jest ;) Ma 47km, silnik 3 cylindrowy, z którym nie mam zadnych problemów, jedyne co musze teraz zrobić to oddać pompę paliwową do regeneracji bo swoje już przeszła. Coż na III/IV/VI klasie z orką nie ma problemu, z dwu skibowym śmiga jak głupi, po podłoczeniu 3jki trzeba juz miejscami redukowac. Jedyne co bym poprawił to, nieco wieksza kabina oraz lepiej dociązyć przód. Jeżeli jesteś zainteresowany wiekszym modelem to na pewno bedzie smigał jak szalony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam, że Zetory z lat 70-tych są bardzo twarde i jeszcze wiele lat będą cieszyć właścicieli - jest do nich dużo oryginalnych części - zwłaszcza silnikowych i do skrzyni biegów, gorzej z maską i kabiną, ale od czego pomysłowość! W Czechach te typy mają ogromne uznanie i trudno je kupić - więcej wraca do nas z Zachodu.

Do Z-4718 koła zębate i wałki pasują od sławnego Majorka 3011.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


aDDy    5

@sebastian84 Mój Zetor jest z 79 roku. Ma 60/61 km. Plugów 3 Polskich można powiedzieć nie czuje. Po ostatniej regeneracji pompy paliwowej można nazwać go rakietą ;> Ciągam nim 2 D47 i bardzo wygodnie z nimi idzie, na polu też bez problemu ruszy z pełnymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sebastian84    5

witam a jaki masz dokładnie model,a części są dostępne bo to dla mnie bardzo ważne. widzę takie na alegro za około 11000 czy warto , bo jakoś nie chce c 360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



Tomaszek8504    14

Witam wlasnie takiego wczoraj kupilem prosto z podwórka od znajomego Belga z 73roku, ma 5500mth wozil tylko przyczepy sadownicze po sadach stan jest imponujacy wszystko dziala lekko be zgrzytow jak w nowym, zadnych wyciekow. Teraz czytam ze dobry interes zrobilem, chcialem na sprzedaz ale sobie zostawie. Tylko jak z tym wspomaganiem?
Problem mialem w wydziale komun bo tam ciagnik nie musi byc zarejestrowany gdy nie jezdzi po drogach, nasze urzedasy tego nie rozumieja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Alamo    856

Witam.Mogłby ktoś napisać na jakich przełożeniach włącza się wałek wom dźwignią od dołu do góry w zetorze 5718

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez samsung335
      Witam wszystkich mam problem z olejeniem w zetorze 5211 wygania mi olej, a dokładniej wyciek znajduję się zaraz pod korkiem wlewu oleju i cały czas mi pali się olejenie, ale ciśnienie oleju na wskaźniku jest maksymalne olej cieknie jeszcze przez czujnik oleju co może być przyczyną wycieku?
    • Przez olo1104
      Witam, pomuzcie!doslownie kapie z tej rurki między filtrami oleju,w zetorku 5245,cięzko nie pracuje,z początku nie moglem ustawic tych kubków olejowych bo pod nimi pojawial się olej teraz z tego odpowietrznika ,nie radze,co jest?
    • Przez amix
      Witam!!! Od niedawna posiadamy Zetora 7245 i w tym roku, po dopłatach planujemy wymienić opony przednie na 12.4/r 28 bądź 13.6/r 28 może zaszaleć i kupić 14.9/r 28 , a aktualnie mamy 9.5/r 28 i oto moje pytanie: Czy zgra się przód z tyłem? Dodam jeszcze, że z tyłu mamy 13.6/r 38, które również planujemy wymienić na 16.9/r 38, ale to już na następne dopłaty :angry:
    • Przez Pele94
      Witam. w kilku zdaniach przedstawię mój problem : 
      Ostatnio przeprowadzaliśmy remont skrzyni biegów oraz tylnego mostu w 7211, po złożeniu całego ciągnik   i przeprowadzeniu wszelakich prób wszystko działało jak należy , każdy bieg, wałek wom , podnośnik oraz pozostałe podzespoły. 
      Dziś niestety okazało się że coś poszło nie tak mianowicie nie działa wałek wom ani pompa, Dzwigienka załaczająca wałek wom oraz pompę ( ta po lewej stronie przy nodze )  ''Lata luźno'' bez żadnego oporu czy na włączonym silniku czy na zgaszonym ,  po odkręceniu wodzika widać że listwa przesuwa się bez żadnego problemu ale żadnej pozycji nie załącza, zauważyłem jedynie że działa w w pozycji ( wałek wom zależny od  skrzyni biegów ) wtedy wałek wom się kręci na każdym biegu  ale pompa i tak nie działa. W pozycji tz. luz z tyłu ciągnika wałkiem można swobodnie ruszać , po włączeniu na pozycje np. pompa oraz wałek wom wałkiem z tyłu nie można ruszyć ponieważ pompa robi ciśnienie i ciężko idzie ręką ruszyć. Więc wydaję mi się że  dzwignia załącza wszystkie pozycje jak się należy ale  nic nie działa. Regulowałem już linkę od tz sprzęgła 5 min ale to nic nie dało . Teraz linkę  całkowicie odłączyłem   .
      Wszystko działało bez zarzutów a teraz jest tak jak by cały czas sprzęgło było zaciągnięte 
      Problemem może być sprzęgło Wom ?  ( oglądaliśmy tarczę oraz łopatki były w dobrym stanie ) 
      Dziękuję za pomoc.   
    • Przez norgeg75
      Witam.
      Posiadam Zetor 5711C.
      Naprawiam elektrykę. Przyszedł czas na kierunkowskazy. Mam ciekawy przełącznik kierunkowskazów. Podobny do tego z rysunku 

      Czy ktoś wie jak go podłączyć?
       
      Może wie ktoś jak są opisane wyprowadzenia.
       
      Pozdrawiam Grzegorz
       
×