Skocz do zawartości

Ceny ciągników grupy CNH (Steyr, Case IH, New Holland)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W takim razie na ile wyceniacie T6.145 DC z miękka osią, amortyzowaną kabina, pneum fotel, podstawowe oświetlenie, wzmocnionym podnośnikiem, 4 pary hydrauliki na zawodach mechanicznych, przedni TUZ, opony standard?

Opublikowano

New Holland T6.180 Dynamic Command

Zarządzanie obrotami silnika

Elektroniczny hamulec postojowy

Zewnętrzne przycisko sterowania TUZ i zaworem na błotnikach

Przedni TUZ zasilany z tylnego zaworu 

4 elektrozawory

Pompa o wydatku 113l/min

Radar

 8 świateł LED

Wysoki dach

Ruchomy joystick

Amortyzowana kabina i przednia oś

Opony tył 650/60R38 przód 540 Michelin XEOBIB Na felgach regulowanych

Duży monitor

Automatyczne stabilizatory tuz 

Hydrauliczny łącznik górny

Siłowniki tuz 90

Duży zbiornik paliwa 

Funkcje przekładni automatycznej - sprzęgło w hamulcu

287 400 zł zakup lipiec

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

A nie? Który nowy ciągnik da rade przechodzić 30-40 lat przy codziennej pracy jak to było w PGR? Żaden. Teraz napierdolone kabli , przewodów . Samemu tego nie naprawisz . Przyjedzie serwis i tez sami nie wiedza od czego zacząć . Zarządzanie mocą, common Rail srail, przewodów cała masa a mocy 145 koni a spalanie na poziomie starego Ursusa , który ma jeden prosty blok silnika a jedyne przewody to od pompy wtryskowej. Owszem toporne to , mało komfortowe ale proste i wytrzymałe.

teraz miałem przykład w nowym ciągniku. Samemu strach to rozbierać , zreszta bez komputera nie rozbierzesz . Serwis przyjeżdżał , nie potrafił zdiagnozować . Po rozebraniu pompa i wtryski zawalone jakaś mazią. Wszystko do wymiany. A stare ursusy chodza na tym samym paliwie i nic im nie jest.

do tego siadło ad blue a diagnostyka miała być taka ze będą po kolei każdy czujnik wymieniać i wtedy może dojdą który padł. A jeden czujnik z 3000. Wiec metoda prób i błędów ich naprawa ad blue mogła wynieść koło 20 000. Skończyło się na wycięciu ad blue

w tych starych rupieciach można chociaż samemu prosto wszystko naprawić 

Edytowane przez masa24
  • Like 1
Opublikowano

Nawet można samemu dawkę zwiększyć nie trzeba wołać magika Z mapa i kompem i płacić

Opublikowano
7 godzin temu, NewVario napisał:

Coś mi się nie chce wierzyć w te ceny na poziomie 250-270 za NH DC. Sam zawsze miałem na bogato wyceny 300+

Tutaj ludzie lubią się przechwalac . Nowy ciągnik taniej kupują niż używki 2 -3letnie 

Opublikowano
8 godzin temu, tomek15h napisał:

Nawiązując do szerokości i ceny opon.Zamówiłem NH T4s z niestandardowym ogumieniem 11.2R20 i 12.4R32  felgi regulowane.Mam przed sobą wycenę mojego ciągnika i kwota za tą zmianę wyniosła dokładnie 7260  zł .netto .Co wy na to?

pytanie ile chcą i jaka specyfikacja ? bo ja też będę się rozglądał za czymś do 75 km a na wszystko 100 tyś i kurde chce się z cenami zaznajomić 

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, masa24 napisał:

A nie? Który nowy ciągnik da rade przechodzić 30-40 lat przy codziennej pracy jak to było w PGR? Żaden. Teraz napierdolone kabli , przewodów . Samemu tego nie naprawisz . Przyjedzie serwis i tez sami nie wiedza od czego zacząć . Zarządzanie mocą, common Rail srail, przewodów cała masa a mocy 145 koni a spalanie na poziomie starego Ursusa , który ma jeden prosty blok silnika a jedyne przewody to od pompy wtryskowej. Owszem toporne to , mało komfortowe ale proste i wytrzymałe.

teraz miałem przykład w nowym ciągniku. Samemu strach to rozbierać , zreszta bez komputera nie rozbierzesz . Serwis przyjeżdżał , nie potrafił zdiagnozować . Po rozebraniu pompa i wtryski zawalone jakaś mazią. Wszystko do wymiany. A stare ursusy chodza na tym samym paliwie i nic im nie jest.

do tego siadło ad blue a diagnostyka miała być taka ze będą po kolei każdy czujnik wymieniać i wtedy może dojdą który padł. A jeden czujnik z 3000. Wiec metoda prób i błędów ich naprawa ad blue mogła wynieść koło 20 000. Skończyło się na wycięciu ad blue

w tych starych rupieciach można chociaż samemu prosto wszystko naprawić 

Nie nie mów ze codziennie chodziły, awarie miały i to częste, przez 30-40 lat to miały kulka remontów silnika. To porównaj stare casy, John czy Fendt z lat 80-90 kręciły po 25-40 tys godzin na jednym silniku. To teraz porównaj nowego casa do Ursusa co dłużej bedzie chodziło. Piszesz o innej epoce. Teraz sprzęt ma sie psuć bo jak jezdzi 40 lat to fabryka nie ma interesu. Proste.

Edytowane przez przemek28_28
Opublikowano
1 minutę temu, sumek666 napisał:

A nowe ursusy to złoto bo stare też złoto 

Mam 3 ursusy. 

1969,73 i 74. Huta czeka.

ursusy nie są złe kwestia ile robiły bo taki z 15 tyś na karku to ma już dość, ja sam mam c355 i ze 12 tyś na karku i nie wyobrażam sobie żeby jeszcze ciągnął na 18 ha łąk i aktywnej hodowli bydła, ale jako ciągniki pomocnicze w dobrym stanie są bardzo dobre, wszystko zależy jak każdy właściciel dbał bo jak olewał to i nawet z fendta z lat 90tych zrobi złoma a co dopiero z konstrukcji demoludów z lat 60tych z ich wykonaniem 

Opublikowano (edytowane)

No właśnie. Więc moje zdanie jest jak najbardziej złe. Musiałbym mieć ze 100 tys na kupce żeby je doprowadzić do stanu z fabryki

Edytowane przez sumek666
Opublikowano

U mnie tez jest 360 z 82 roku i odkąd chodzi tylko w opryskiwaczu, rozsiewacza No i wywraca przyczepy ze zbożem na dmuchawę to skończyły sie problemy z nią. Silnika nie trzeba robic chociaż tego wymaga, podnosnik daje rade No. Odkąd nie ogląda pola w orce, agregacie i siewie to ciagnik bezawaryjny.

 

  • Like 2
Opublikowano (edytowane)

No jak wy macie jakieś 30 i 60 i tym chcecie orać kilkanaście hektarów czy kilkadziesiąt to o czym tu gadać.

przemek 28 pośrednio o tym mówię.ma się psuć bo fabryka nie ms interesu. Ale ja tym bardziej nie mam interesu żeby te naszpikowane kablami badziewie remontować 

troche przesadzasz z tym ze po kilka remontów silnika. Te maszyny chodziły lato zima, nie stały. I pracują do dziś. Nawet jak trzeba remont silnika zrobić to można to samemu rozebrać i złożyć. Nie wiem ile pracowały johny czy inne badziewie. Ja wiem ze te pracowały na tysiącach hektarów i chodza do dziś . Nie znam historii ale poprostu ktoś zarznal ta produkcje. Wygłuszyc kabinę, klimatyzacja i nic więcej nie trzeba bylo

ale nie ms co tematu zaśmiecać 

Edytowane przez masa24
Opublikowano

Sam mam t6 nowa bo niestety komfort wydajność i szybkość wykonanej pracy o wiele lepsza. Ale wiem tez jakie kłopoty są jak coś się zepsuje.klopoty z diagnoza, brak fachowców itp

mialem sprzedać 1614 i kupić coś zachodniego używanego ale wiem ze te ciągniki będę u mnie do mojej emerytury bo jednak niezawodne i łatwe w naprawie

Opublikowano

Kos_pl jak kupowałem latem T6 serii DC to już ta gwarancja nie obowiązywała. Dealer mówił, że była wprowadzona przez pierwsze pół roku po wprowadzeniu tej skrzyni, żeby zachęcić klientów. 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez danex
      Witam
       
      Jeśli macie jakieś cenniki kombajnów zbożowych to wrzucajcie. najbardziej zależy mi nA JD
       
      pozdrawiam
    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup nowego ciągnika rolniczego w tym roku? Macie jakieś wyceny nowych ciągników? Odwiedziliście jakiegoś dilera?
      jeżeli znacie ceny nowych ciągników lub zamówiliście nowy ciągnik podzielcie się informacją z innymi użytkownikami, na pewno pomożecie podjąć decyzję.
      Kontynuacja tematu: 
       
    • Przez paweł199413
      Stoję przed wyborem przyczepy jednoosiowej coś w okolicy 4t. Co polecacie. Moze ktoś z was ma coś w miarę na sprzedaż 
    • Przez maniek05
      Witam mam do wymiany opony 420/70/r24 czy Turecka firma OZKA zda egzamin moze jakaś opinia ,dużo jeżdżę po asfalcie  jake opony polecicie
       
    • Przez ursus914mirokk
      Witam chce kupić rozrzutnik obornika SIPMA RO 800 Zefir lub PRONAR NV161/2  czy ktoś posiada taki rozrzutnik jaki podałem lub ma tej firmy?? jake sa wady i zalety ? na co zwrucic uwage 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v