Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
to ty kolego wierzysz w to co ci handlowcy naściemniają. vario w ciągnikach fendt od 2 lat?? spadłem z krzesła, tą skrzyne opracowało dwóch czechów prawie 30 lat temu, a fendt ją odkupił i udoskonala 30 lat. nie napiosałem ze automat tylko na coś podobnego do automatu.

Kolego-ściemniasz bardziej niż ci handlowcy o których piszesz :D-skrzynię tą wymyślił człowiek pracujący w firmie Fendt (gdzieś tu już o tym pisałem)-i nie był to Czech a tym bardziej w dwóch osobach (DwuCzesio ? :))

Opublikowano

nareszcie jakieś ożywienie na tym forum, szkoda tylko że wyszscy są przeciwko mnie, ale nie macie racji. Kolego naprawde nie ściemniam z tymi czechami poczytaj sobie historie przekaładni bezstopnowych.

 

wydaje mi się ze wszyscy są przeciwko mnie ponieważ najwiecej jest użytkownikow NH macie najwiekszy udział w sprzedarzy ciągniowk rolniczych od kilku lat ale to nie znaczy że są to ciągniki z górnej pułki jak np. JD czy Fendt. na tym forum istnieje tendencja wśród uzytkownikow: "że to co ja posiadam to najlepsze" uzytkownicy JD mowią ze tylko JD, Fendtów ze tylko Fendt, NH że NH i tak dalej i tak dalej, choc znajdują się wyjątki tak jak chyba brzozak (sorry kolego ze na ciebie się powołuje) ktory pisał ze kupił nh i nie jest zadowolony (brawo kolego za szczerość), a nie jak wiekszość wie ze każdy ciągnik ma jakieś tam swoje mankanenty ktorych nie ma konkuręcja ale o tym się boja mowić. każdy rozumie że kupując ciągnik za pożdne pieniądze chcemy mieć najlepszy on ale pogadajmy i o wadach.

 

Nie taktem jest porownywanie ciągników ze średniej półki do górnej i odwrotnie

Opublikowano

Kolego aadams7-dwa trafienia kulą w płot :D-po pierwsze akurat historię powstania przekładni Vario czytałem (żeby było śmieszniej czytałem w jęz.niemieckim a przy okazji znalazłem jakieś tam o niej ciekawostki-jak pisałem-gdzieś już o tym pisałem :)) a po drugie nie jestem posiadaczem NH a właśnie JD :).

Opublikowano

problem w tym, ze nie masz bladego pojecia o budowie przekladni bezstopniowej, a sie wypowiadasz w tym temacie. tylko z tego powodu jestesmy przeciwko tobie, jesli nie masz nic wiecej fachowego do powiedzenia, to zamilcz i sie nie kompromituj.

Opublikowano

aadams7 moze jeszcze napiszesz ze skrzynia Dyna VT w MFach to nie bezstopniowka?? to jest to samo co Vario we Fendtach tylko pod inna nazwa wiec Fendt nie mial na wylacznosc skrzyni bezstopniowej. a powiedz mi jedno, co to za skrzynia w Deutz-Fahr'ach TTV?? pytam z czystej ciekawosci.

Opublikowano
wydaje mi się ze wszyscy są przeciwko mnie ponieważ najwiecej jest użytkownikow NH macie najwiekszy udział w sprzedarzy ciągniowk rolniczych od kilku lat ale to nie znaczy że są to ciągniki z górnej pułki jak np. JD czy Fendt. na tym forum istnieje tendencja wśród uzytkownikow: "że to co ja posiadam to najlepsze" uzytkownicy JD mowią ze tylko JD, Fendtów ze tylko Fendt, NH że NH i tak dalej i tak dalej, choc znajdują się wyjątki tak jak chyba brzozak (sorry kolego ze na ciebie się powołuje) ktory pisał ze kupił nh i nie jest zadowolony (brawo kolego za szczerość), a nie jak wiekszość wie ze każdy ciągnik ma jakieś tam swoje mankanenty ktorych nie ma konkuręcja ale o tym się boja mowić. każdy rozumie że kupując ciągnik za pożdne pieniądze chcemy mieć najlepszy on ale pogadajmy i o wadach.

 

 

Dobrze mówisz, bo to tak jest jeśli ktoś wtopił z kupnem to chwali żeby drugi też wtopił, a później jeden i drugi przeklina ten sprzęt, ludzie nie chcą aby drugi miał lepiej i to dlatego każdy chwali tylko swoje...

 

Ja co do ciągników to nie wziąłbym Claasa, bo silnik Renaulta, JD dużo pali, NH -> nie ufam mu, Case hmmm może bym wziął po dłuższym zastanowieniu, Fendt jakoś mi nie podchodzi, bo mam złe dświadczenia co do wałów przedniego napędu w tych ciągnikach, a co do SD-F to jedynie Deutz-Fahr wchodzi w gre, nie ufam Lamborgini, bo jeden gościu jak nowego w 2002roku kupił to w ciagu 2 lat 70000zł wsadził do niego, Deutza mamy i chodzi bez zarzutu dlatego zielonego bym wziął...

 

to tyle co do ciągników jeśli by ktoś chciał jakis wybrać

Opublikowano

W którym Claasie jest silnik Renault? Skoro 7 lat temu psuło się lambo i nie chciał byś go kupić, to z tego samego powodu teraz nie należało by kupić DF, do niczym się pomiędzy sobą nie różnią oprócz koloru i wyglądu maski

Opublikowano
Ja co do ciągników to nie wziąłbym Claasa, bo silnik Renaulta, JD dużo pali, NH -> nie ufam mu, Case hmmm może bym wziął po dłuższym zastanowieniu, Fendt jakoś mi nie podchodzi, bo mam złe dświadczenia co do wałów przedniego napędu w tych ciągnikach, a co do SD-F to jedynie Deutz-Fahr wchodzi w gre, nie ufam Lamborgini, bo jeden gościu jak nowego w 2002roku kupił to w ciagu 2 lat 70000zł wsadził do niego, Deutza mamy i chodzi bez zarzutu dlatego zielonego bym wziął...

 

Jedno zaprzecza drugiemu bo Claas ma silniki JD, NH to to samo co Case, a DF, Lamborghini i Same to ten sam koncern.

Opublikowano

Co mam wybrać JD 6430 comfort czy MF 5465. Ciągniki są prawie za te same pieniądze tylko że MF ma lepsze wyposażenie.

Ciągnik miałby do obrobienia 78 ha a gleby lekkie oraz bardzo mocne. Maszyny jakie miałby ciągnąć to agregat uprawowo siewny 3m bierny gruber 2,6 m i pług 4 skiby obracany(tylko jaki bo mam zamiar kupić głównie chodzi o szerokość skiby) może kiedyś talerzówka 3-3,5m.

 

z góry dzięki za odpowiedz :(

Opublikowano
Jedno zaprzecza drugiemu bo Claas ma silniki JD, NH to to samo co Case, a DF, Lamborghini i Same to ten sam koncern.

 

Jeśli Claas to silnik JD to dużo pali, teraz dopiero zauważyłem u korbanka jakie tam silniki wkładają, a co do SD-F -> jedna stajnia?? a dlaczego jedan tańszy od drugiego?? wyjaśni to ktoś?? na pewniaka kolor tego nie robi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Teraz Claas montuje również silniki Deutza.

 

Co do SDF to jest podobnie jak w CNH pozycja marki ma duże znaczenie w przypadku ceny.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ops... nie na czasie jestem. :)

 

Fakt JD, ale to nie jest wadą. JD ma dobre, wytrzymałe i trwałe silniki, które posiadają spore rezerwy mocy niczym TDI VW. :)

Opublikowano (edytowane)

wiesz co trwałe to one sę i wytrzymałe, ale ile JD daje gwarancji przepracowania motogodzin?? wie ktoś może?? a co do tej rezerwy mocy, to paliwo coraz droższe i gorszej jakości... :/ a te silniki dużo łykają...

 

Nie cytuj poprzedniego postu!!

Edytowane przez robertbara
Opublikowano

oj tak kolego, ja JD nie mam ale wiekszość kolegów ma i mówi że to jedyna wada JD to spalanie. Nie potrafi zaoszczedzić czy lecisz nim w pługu czy bronce różnice nie są znaczne, ale tak po za tym to z****y ciągnik. Osobiście w moim rankungu ciągnikow ma pozycje nr 2.

Opublikowano (edytowane)

No tu masz rację z tym spalaniem u mnie też parę kolegów ma JD i nie narzekają przeważnie sadowniki i na razie jest ok

 

Nie pisz z włączonym Caps Lockiem!!

Edytowane przez robertbara
  • Root Admin
Opublikowano

powiedzcie mi gdzie jest największa a gdzie najmniejsza moc wh pomiarów iso i różnych norm.

dziś pewien diler zapewniał mnie ze jego ciągnik 126km ma 126km na silniku i na kołach a przy tym ma coś koło 100-105km na WOMie.

mi się zawsze wydawało ze moc najwieksza jest na kole zamachowym silnika, poźniej na WOMie a dopiero później na kołach.

Jak to jest diler mnie próbuje kiwać czy coś się zmieniło w tych dzisiejszych nowoczesnych ciągnikach?

  • Root Admin
Opublikowano

po dzisiejszej rozmowie z dilerem wynika na to ze niestety ale nie zagości u mnie kolejny czerwony ciągnik, no chyba ze Korbanek czy tam ich przedstawiciel stanie na wysokości zadania.

Wszystko wskazuje na to ze mój diler CASE ma mnie lekko w poważaniu - zapominając o tym kto ma pieniążki do wydania.

Tym samym lista kandydatów do objęcia schedy po Zetorku mocno się zawęża

Na szczęście mamy wolny rynek - a to my klienci powinniśmy nim sterować a nie jeden z drugim dilerem

Opublikowano

to chyba na lichego dilera trafiłeś bo ja mam takie odczucia że obojętnie z jakiej firmy jest diler to szanuje ciebie i wie kto ma do wydania kase. takie jest moje odczucie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v