Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W JX70 zginęły mi kierunki i awaryjne. 

Sprawdziłem bezpieczniki  i ok. 

Czy to przerywacz się spalił czy może przełącznik kierunków zepsuty? 

Jeśli by przełącznik był wadliwy to chyba awaryjne by były?

Ostatnio zmieniłem linkę od sprzęgła niby żadnej rozłączonej kostki nie znalazłem.

Przerywacz to ta mała kwadratowa czarna puszka?

Czy jeżeli byłby uszkodzony przełącznik kierunków to awaryjnych również nie będzie ?

Kiedyś już mi zginęły tak ze 4 lata temu. Odkręciłem przełącznik kierunków poruszyłem kablami i wróciło. Dziś to nie pomogło.

Opublikowano

Czy jeżeli byłby uszkodzony przełącznik kierunków to awaryjnych również nie będzie ?

Kiedyś już mi zginęły tak ze 4 lata temu. Odkręciłem przełącznik kierunków poruszyłem kablami i wróciło. Dziś to nie pomogło.

Opublikowano

Witam. Mam problem z jx90 otoz aktualnie ciezko pali i po odpaleniu zakopci i chodzi nie rowno przez chwile. Na jesieni juz byl objaw taki ze przy pewnych obrotach ale nie na kazdym biegu kopcil na niebiesko przez chwile takie dymki sobie puszczal. Pompa byla robiona przed zniwami. Czy to moze byc wina ktoregos wtrysku?

Opublikowano (edytowane)

W sumie filtry wymienialem razem z pompa. Koszt sprawdzenia wtryskow tez nie duzy tylko dostep słaby. 

Aha zapomnialem dodac ze przy robocie sie grzal ale tylko jak sie jezdzilo 3/1 ponizej mozna bylo dawac mu maks obroty non stop i nic. Po zatrzymaniu sie momentalnie temp spadala. Weze miekkie byly, wyrzucal plyn zbiorniczkiem, olej czysty.

Edytowane przez ChiquitaB
Opublikowano

2010 rok. Duzo nie robi w sumie bo ma 2tys dopiero. Teraz jak mam woecej krow to zaczal nabijac dopiero. Juz 2 razy pompa wtryskowa byla robiona, teraz bede w tygodniu badalczy uszczelka jest walnieta czy pierscienie bo kuleje jak sie go odpala i mega problem z odpaleniem. Ten rozdzielacz z tylu po prawej jest do zrobienia niby tylko oringi w nim trzeba wymienic. Walek od womu soe ukrecil i to praktycznie bez obciazenia ale kowal ogarnal temat.

Opublikowano
2 godziny temu, ChiquitaB napisał:

. Juz 2 razy pompa wtryskowa byla robiona, teraz bede w tygodniu badalczy uszczelka jest walnieta czy pierscienie bo kuleje jak sie go odpala i mega problem z odpaleniem. 

Znajomy miał podobnie w JX 80, słabo palił , po odpaleniu kopcił na biało , sprawdzał pompę , wtrysków nie udało się wyciagnąć , pomogła wymiana pompy zasilającej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v