Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kolega ma 5100R i zestaw uprawowo siewny 3m,brona rabeverk z nabudowanym siewnikiem accord ,podobno jest problem ponieważ jak załadowany siewnik to przód podnosiło ,prawdopodobnie ładuje do siewnika tylko połowę ponieważ podnośnik też jest za słaby ,ja mam 5080R i taki sam zestaw uprawowo siewny ale jeszcze jakoś nie próbowałem go zapinać nie było takiej potrzeby ,ale kusi mnie aby spróbować i przekonać się na własnej "skórze" jak to będzie

Opublikowano

Ile kosztowałby JD 5100R w full wyposazeniu i czy dałby on rade z pługiem 4 skiby obrotowy. I jakie ma on najwazniejsze wyposazenia opcjonalne i standardowe?

 

 

Ja za swojego 5090R dałem w maju 221k brutto z przednim TUZ-em. Co do tego pługa, to lepiej orz 3 rozstawioną na maxa, ale wszystko zależy jakie masz gleby i czy masz górki. Ja orzę 3*40 i jest jeszcze trochę rezerwy mocy.

Pozdr.

Opublikowano

U mnie 5090r lata z 4-ka obrotowa lemken opal 110 i agregatem uprawowo-siewnym 2,5m bez najmniejszy problemów. Z przodu na TUZ-ie jakieś 400kg. U mnie w galerii masz zdjęcia

 

Opublikowano

5080R zapiąłem go i biegał u mnie w 4-rce. lemken opal 140 tj,35 na jeden korpus ,ziemie to czarnoziem ,szkoda ciągnika, orać się da ale po równym,

nie da się za bardzo pogonić ,górkę widzi już z daleka a z paliwem przy tym pługu to porażka ,mam ursus1224 to samo paliwko na ha a szybciej zrobiona jest robota,natomiast zadziwił mnie przy agregacie ścierniskowym 3m szedł jak burza, tu daje radę dość dobrze 5080R

Opublikowano

Ile kosztowałby JD 5100R w full wyposazeniu i czy dałby on rade z pługiem 4 skiby obrotowy. I jakie ma on najwazniejsze wyposazenia opcjonalne i standardowe?

 

za jd 5090r powerquad z tuz-em we wrześniu dałem 210tys. brutto

Opublikowano

Seria M i R główną różnicą ich jest przekładnia M ma mechaniczną bez półbiegów a R ma z półbiegami bez sprzęgła , inne tzn. że gorsze bo każdy bierze na co go stać i co mu pasuje po prostu wersja R jest bardziej wyposażona a M aby spełniać wymagania zwykłego ciągnika i posiadać to co powinien

Opublikowano

Co pisze w prospektach to się opcje 2 przekładni w M jest (16/16 SyncReverser) (36/16 PowerReverser Plus) a w R jest (PowerQuad Plus 16/16 3,3 - 40 km/h) (AutoQuad Plus 16/16 3,3 - 40 km/h) Czy może ktoś charakteryzować jak wygląda praca każdą skrzynią?

Opublikowano (edytowane)

SyncRewerser 16x16- mechaniczny rewers, 4 zakresy (niezsynchronizowane), 4 biegi główne

PowerRewerser Plus 32x16- rewers elektrohydrauliczny, 4 zakresy (niezsynchronizowane), 4 biegi główne, 2 półbiegi w kierunkach do przodu.

PowrQuad Plus 16x16- rewers elektrohydauliczny, 4 biegi główne + 4 półbiegi, sprzęgło w guziku w dźwigni zmiany biegów

AutoQuad Plus 16x16- rewers elektrohydauliczny, 4 biegi główne + 4 półbiegi, automatyczna zmiana półbiegów w czasie jazdy, sprzęgło w guziku w dźwigni zmiany biegów

Edytowane przez kris14
Opublikowano

Dzięki wielkie kris14, wszystko zaczyna nabierać kształtów myślenia w mojej głowie. A co oznacza (Plus) w nazwach przy skrzyniach? A jak będzie taka skrzynia co jest w 6030 PowerRewerser 16x16 to będzie 1 półbieg w obu kierunkach zgadza się? Jaka będzie dopłata za PowerQuad zamiat PowerRewerser? I następnie jaka dopłata za 24x24 zamiast 16x16, wtedy będzie 6 półbiegów na 4 sekcjach tak?

Opublikowano

W 6030 PowerReverser 16x16 jest to skrzynia z elektrohydraulicznym rewersem (Power) ale sama skrzynia ma 4 biegi (no w sumie to zakresy ABCD) i 4 biegi/półbiegi zmieniane mechaniczne (1-4)

Skrzynia PowrQuad 24x24 ma 6 biegów (ABCDEF) i 4 półbiegi

PLUS- oznacza sprzęgło w guziku.

 

Tutaj masz foto skrzyni PowerReverser w 6030 john_deere_6030series_8.jpg

 

Są 2 dźwignie zmiany biegów

 

W PowrQuad jest tylko jedna dźwignia.

 

Sorki za nazewnictwo zakres/bieg/półbieg ale myślę że dosyć zrozumiale napisałem. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v