Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w ZIP-AGRO mają już pierwszego Farmalla A 105 i niby ma wzmocnione zwolnice. chociaż czerwony moim zdaniem lepiej się prezentuje. Światła tylne można schować w dziury bo pasują. Chociaż by mogli w standard wrzucić zaczep automatyczny i regulację lewego wieszaka przez śrubę rzymską jak dobrze w pojęciach piszę.

Opublikowano

Witam. Chciałbym wam zaprezentować nowego New Hollanda TD5.115.

i119314_1-5oooo.jpg

i119315_.jpg

i119316_1-5.jpg

i119322_oo.jpg

i119317_ae.jpg

i119318_oe.jpg

i119319_i-.jpg

i119333_aaa.jpg

i119334_aeee.jpg

i119335_o-.jpg

Myślę ze jest ładniejszy od TD5000 troche dziwi mnie dlaczego zegarów nie zmienili no ale może to poprawią

 

mnie interesuje ciągnik NH TD70D chciałbym się coś więcej o nim dowiedzieć czy ktoś coś onim wie

Opublikowano

witam dziś pytałem o TD.5 95. jego cena na dzień dzisiejszy to 120 000zł. bez pneumatyki i klimatyzacji. o rewers nie pytałem

a też słyszałem i czytałem że ma być elektrohydrauliczny no i sprzęgło mokre. i koła chyba o większej średnicy ale to może być do wyboru. kazali mi się śpieszyć... nie wiem czy będą podwyżki czy obniżki. ale z doświadczenia wiemy że na ogół korekty są w góre:[

Opublikowano

rewers dostępny jest tylko mechaniczny lub hydrauliczny no chyba że w przyszłości coś zmienią. Koła rzeczywiście mogą być większe ale w modelach 105 i 115 z przodu będzie R28

Opublikowano

co do sprzęgła to w modelach do 82KM jest suche a w większych mokre.

ogólnie ten ciągnik jest jak YETI ... - wszyscy wiedzą że istnieje ale nieliczni go widzieli lub słyszeli o nim.

nawet dilerów jak pytałem tonie znaja szczegółów i mowią że przekazuja tylko to co dostali na piśmie...:Dhehe a jak jakiś przyjdzie to dopiero coś moga powiedziec;)

Opublikowano

Witam.

Nie znalazłem osobnego tematu dotyczącego TD5.85 a chciałbym się coś więcej dowiedzieć na jego temat, ale chodzi mi o opinie użytkowników tego ciągnika. Jeśli tacy są na AF to proszę o dane dotyczące spalania np. w ładowaczu czołowym i lekkich pracach, jak prawuje się ten ciągnik i zastosowany tam rewers.

Za wszelkie informacje z góry dziękuję.

Opublikowano

Martinezo- tu nikt ci niepowie o jego spalaniu i awaryjności bo nikt tego ciągnika nieużytkuje. New holland jeszcze go niewprowadził do seryjnej produkcji na dóżą skalę. Jak narazie to są tylko prototypy na pokazy noi napewno gdzieś za granicą pracują na gospodarstwie aby go wytestować.

Opublikowano

tak jak kolega wyżej napisał. Dostałem ofertę na ten ciągnik za 130tyś netto. Ma współpracować u mnie z ładowaczem czołowym, co myślicie? sprawdzi się ten ciągnik z ładowaczem??

Opublikowano

Gdzieś słyszałem ze zostały naprawione błedy jak w td. tj. rozmiejscowienie elektroniki , bardziej komfortowa kabina i rozmieszczenie wagowe ciagnika. Wszyscy chwalą wersje TD ale ta nowa prawdopodobnie bedzie jeszcze lepsza ;)

Opublikowano

panowie, czy myslicie, ze bedzie mozliwa wymiana w starym TD5030 suchego sprzegla na mokre podczas awarii? czy to sa juz inne rozwiazania i zupelnie inna budowa?

Opublikowano

Posiadam ciagnik TD5 105. dalem za niego 170 tys w płocku w rolserwisie. ciagnik jak do tej pory sprawuje sie dobrze(30mtg) pracowal przy plugu Kvenaland f160 4skibowy w uciagu nie ma problemow lecz z podnoszeniem lekki jest. trzeba wycofac na poprzyczniaku zeby uniesc. ciagnik stabilny. spalania nie mierzylem ale chyba lubi ON :P rewersu sie nei kalubruje gdyz jest on chydrauliczny a nie Elektro-hydrauliczny. Jest to pełny mechanik. pompa paliwowa mechaniczna. co tu wiecej pisac? pytajcie

Opublikowano (edytowane)

masz w nim pneumatyke klime? skrzynia 12x12? myśle o 95 tylko czy z takim wyposażeniem zamkne sie w 160tysi. wstaw jakąś jego fotke do galeri;)

Edytowane przez Optimus

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v