Skocz do zawartości

ben87

Members
  • Zawartość

    124
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

1 obserwujący

O ben87

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 03.03.1987

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Czy chodzi o pompe

    zacznmij od zaworu tego pod siedzeniem co dzieli na kiper i na tłok. tam jest taki zawór (śrut ze spręzynką) może byś wyrobiony. to najprościej i na 70% to. ewentualnie nieszczelność na tłoku w co raczej ątpie bo nie objawiło by sie nagle. możw reż być niesczelność na tej rurce od pompy do zaworu. rurka kosztuje 10 zł to ją wymień odrazu i sprawdż zawór. a najlepiej załóż nowy (ok 150 zł) najwyżej oddasz spowrotem. obejrz tą kulkę w zaworze jak nie bedzie okrągła to sprobuj wsadzić jakiegoś śruta z łożyska np. od roweru podobnej wielkości... tak najtaniej;) podpowiedziałem a dalej kombinuj;)       dodam ze miałem podobnie i to przez ten śrut. ale wymieniłem zawór bo i tak ciekł  
  2. utto lub stou. w pstateczności agrol ale wtedy w zimie licz sie z dużymi oporami i słabym działaniem hydrauliki na zimnym silniku. 255 jeszcze znosi agrol dobrze ale już zagraniczny np. 595 nie bardzo... a twój to bardziej do 595 mechanicznie chyba zbliżony jest   na zimnym oleju miało być;)
  3.   czy te dane masz napewno do tego silnika??? bo ten moment to troche duży...... przy tych siłach to okucia uszczelek pękają i przez to wypala uszczelke
  4. moment to około 12 - 13 kolejności nie pamietam
  5. Naprawa MF 255

    wg mnie rozwadów. koło stalowej woli. zwoleń jest juz przereklamowany nie polecam robiłem tam remont pompy podnośnika. jak ja rozebrałem jakiś rok później to była porażka.. tak jak by ją dziecko z przedszkola składało.. zero pojęcia i precyzji.
  6. mi chodzi o silnik A4. 318. ale instrukcja do mf 590 też może być. bo poza silnikiem to to samo jest w 595. a czy kolego możesz mi ją w jakiś sposób udostępnić? a jeżeli ktoś jeszcze posiada instrukcje do silnika a4.318 to było by super bo do tego silnika nie można nigdzie znaleźć
  7. witam wszystkich forumowiczów;) czy posiada ktoś instrukcje napraw mf 595 lub 590 albo podobnego z nsilnikiem a4.318 (np. 698, 3XX)
  8. w warsztatach rzadko wiedzą jak prawidłowo ustawić. musi być tak jak było fabrycznie. pompe koniecznie sprawdzić to racja. to są silniki dobre ale precyzyjne a nie jak w c-360
  9. już ci mówie 225bar;) na końców ce może pisać tylko 6801027 lub JB6801027
  10. dołanczam sie do pytania . tyle że ja poszukuije do wtryskiwacza z ciągnika mf595 silnik A4. 318 KOlego a możesz spisać nr z wtryskiwacza ? to ci może pomoge jeżwli jest to końcówka od tego silnika...:P u mnie ktoś włożył jażdą inną:P   JB6801027 - taki powinien być nr na rozpylaczu w silniku a4. 236 T ciśnienie do tej końcówki podam Ci może później jak znajde:P  
  11. Uprawa buraków cukrowych 2014

    płytka uprawa moze żeby  kiełkowały i je zniszczyć mechanicznie. siew kukurydzy może pomóc jak sie go troche opóźni. wtedy co roku na wiosne jakaś część buraków wyjdzie..... a potem zniszcysz je agregatem . to chyba jedyne wyjście
  12. Kampania Buraczana 2k14/15

    odmiany sinan i primavwera 70t/ha polaryzacja 16.9, zanieczyszczenie 10%. okolice sandomierza, cukrownia ropczyce. cena kontraktowane około 130, pozakwotowe 85
  13. MF 255- drgania

    jak to ciągnik na dłużej a pewnie tak,  to warto inwestować. to bardzo dobra maszyna. ja napisałem koszt przy dobrych częściach. ale naprawde lepiej zrobić wszystko. na razie zrób skrzynie!!! w tysiącu pewnie sie zmieścisz jeśli olej wymieniałeś i nie lałeś jakiegoś syfu. skrzynie jak ma ci kto doradzić to sam zrobisz. prościej niż w c-360 bo w palcach wszystko sie rozbiera. tryby raczej sie tam nie zużywają. łożyska założysz kraśnickie i też bedzie tanio ( ja wkładałem droższe) . rozppoławiaj może to jakieś łożysko w sprzęgle albo tarcza lub docisk tylko.... rozkręć zobaczysz. tylko lepiej już po pracach w polu.  
  14. nie koniecznie. sprawdż filtry najlepiej umyj bez względu jak wyglądaja oceń poziom i stan oleju. to podstawa. dalej sprawdż ciśnienie najlepiej na pompie ale to trzeba jawyjąc i znaleźć kogoś kto ma przyżąd. u mnie w fergusonie tak było jak zawór rozdzielczy mył popsuty a własciwie taki zaworek przeciążeniowy w którym sprężyna dociska kulke. ta kulka była wycięta przez ciśnienie oleju i gniazdo też ja obstawiam filtr jak narazie;) trzeba zacząć od najtanszego;)
  15. MF 255- drgania

    idzie zima zrób skrzynie i atak bo często sie rozkręca. a w skrzyni typowe to trzeba wymienić wszystkie łożyska i na 99% wałek łówny reszte trzeba obejrzeć to zrób tak czy inaczej bo na te ferdki właśnie przychodzi czas na remont skrzyń. odrazu pompe zregeneruj. ale licz sie z tym że to bedzie koszt wszystkiego jakieś 3000 + robocizna. tyle ci moge powiedzieć. robiłem to wszystko w zimi mimo tego że działało. tylko z wałka sprzęgłowego olej ciekł... miała być tylko wymiana uszczelniacza:} jak tam nie zaglądałeś to te problemy co mówie na 100% tam siedzą. a i po wymianie wałka głownego i łożysk może ci # wyskakiwać dlatego ją dokładnie obejrz ale nie zęby tylko frezy które wchodzą na wałek. powodzenia;)
×