Skocz do zawartości
pawlo694

New Holland TD5

Polecane posty

pawlo694    15

Witam. Chciałbym wam zaprezentować nowego New Hollanda TD5.115.

i119314_1-5oooo.jpg

i119315_.jpg

i119316_1-5.jpg

i119322_oo.jpg

i119317_ae.jpg

i119318_oe.jpg

i119319_i-.jpg

i119333_aaa.jpg

i119334_aeee.jpg

i119335_o-.jpg

Myślę ze jest ładniejszy od TD5000 troche dziwi mnie dlaczego zegarów nie zmienili no ale może to poprawią

Edytowano przez pawlo694

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawlo694    15

rewers elektro-hydrauliczny jak widać na zdjęciu a przekładnia pewnie taka sama jak w TD5000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    12

Na wajchach widać trzy zakresy po cztery biegi czyli to samo co w starej TD...

Czyli poza rewersem sama kosmetyka ...

Edytowano przez ursuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

Tak rewers moze i elektrohydrauliczny ale sprzeglo pewnie suche tak jak w obecnym TD wiec nic nie warte takie modyfikacje (a juz napewno nie 6 tysi :lol: )

Wielkim pozytywem jest wyglad zewnetrzny ciekawe jaka bedzie cena tego udoskonalonego NH choc to pewnie sie wyda po 15 listopada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    52

Moim skromnum zdaniem wyglad dzwigni rewersu odzwierciedla poziom zaawansowania technicznego tego rozwiazania. Czyli juz na fotkach widac iz dzwignia jest tak zbudowana aby mozna bylo ja objac cała dlonia co oznacza iz do operowania nia jest potrzebna znaczna sila, a nie tak jak np w obecnej serii T5000 delikatna łopatka ktore obsluguje sie jednym paluszkiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

New Holland t6 będzie występował w 3 specyfikacjach

1) silnik z common rail i SCR , skrzynia biegów electro command, brak amortyzacji kabiny i przedniej osi

2) silnik z common rail i SCR , skrzynia biegów electro command, amortyzacja przedniej osi i kabiny

3) silnik z common rail i SCR , skrzynia biegów auto command , amortyzacja przedniej osi i kabiny i ogólnie full wypas

Nie znam nazw poszczególnych serii, ale dane takie jak masy i wymiary będą identyczne do bieżącej T6000 Delta-Plus-Elite.

http://www.xtremeshack.com/scheda/119341_t6-7.jpg.html

http://www.xtremeshack.com/scheda/119343_t6-2.jpg.html

http://www.xtremeshack.com/scheda/119342_t6-5.jpg.html

Edytowano przez farmersNHtd95d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brzydki ten TD, T5 zresztą też. :P Fajnie, ze będzie mechaniczny Td 115km. Kabinka jakaś bardziej przytulna, ciekawe w jakim stopniu to podniesie cenę.


KPK - Ochrona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo694    15

znalazłem fotke New Hollanda TD110D i teraz nie wiem o co chodzi, dlaczego on nie jest z serii TD5?

i119471_td110d.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    179

Może jakaś wersja na mniej wymagające rynki tureckie i wschodnie. Tłumik po lewej stronie świadczy, że silnik pewniej Euro1 albo niżej :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Ten tłumik jest chyba od ciągnika obok. Może to jakaś wersja przed produkcyjna.

Edytowano przez MDSikor

Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo694    15

to wiem bo sam wcześniej to napisałem, model to TD110D czyli można wnioskować ze ma 110KM więc mieści się w tym przedziale. Ale widocznie to musi być ciągnik nie produkowany na europę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casejx80    33

"pogłoski" moje słowa nie były pogłoskami ;) szczerze to ta seria mi sie nie podoba wolał bym t4 znajomy kupuje albo t5 ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    28

TD 5 tak samo jak obecny td 5000 nie ma rewersu elektrohydraulicznego tylko hydrauliczny, także tą dźwignie przy kierownicy przełączamy z użyciem sprzęgła, ale sprzęgło jest już mokre a nie suche tak jak to było wcześniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    28

Kolego ja pracuje u dealera new hollanda także pewne rzeczy wiem, jest nawet nowy cennik na modele t6 i zmiany w nich wprowadzone, oraz jakie będą modele, można je będzie zamawiać od drugiej połowy listopada a pierwsze modele zejdą z produkcji w styczniu 2012 roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    52

to za wielkiego udogodnienia z tym rewersem nie zrobili. a możesz zdradzić ile droższe będą nowe wersje od starych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez rafix255
      Witajcie koledzy. Pisze do was bo mam problem w swoim NH TD5 105. Mianowicie jakis czas (zimą) zauważyłem kałuze oleju na lewym tylnym kole ze zwolnicy. Nadmienie że ciagnik ma na dzisiaj równiuskie 500 godzin, nie ma tura a był na zime umyty i postawiony w garazu i nagle wywaliło olej ze zwolnicy. Dolałem tego multi g na stan i wycieka ten olej w nieduzym stopniu ale wtedy dolałem pona 1l czyli tyle wyleciało. Druga zwolnice jak poluzowałem korek od wlewu to poszło cisnienie. czy to mozliwe ze ściagło mi oring (uszczelniacz) ze zwolnicy zeby uszło ciścienie??? czy ktos z was miał ta usteke?? czy myslicie ze musze sciagac koło i to robć czy to ustanie??
    • Przez Lukas85
      Mam problem z podnosnikiem w moim TD90. Z podnoszeniem nie na zadnego problemu ale podczas opuszczania ramiona opuszczaja sie bardzo wolno. Nawet pod duzym, obciazeniem podnosnik opada bardzo powoli. Co dziwne nie zawsze tak sie dzieje ale ostatnio coraz czesciej. Przy podnoszeniu/opuszczaniu podnosnika za pomocą przycisku na prawym błotniku wszystko działa jak należy.
      Moze ktos ma pomysł dlaczego tak sie dzieje?
    • Przez reazer
      witam
      miał ktoś taki przypadek że pekła mu sprężyna od pedału sprzęgła w td5050?
      jak sie zabrac za rozebranie tych plastików "deski rozdzielczej"?
      odkręcilem 2 sruby 17 z boku. i jedna 10tke z przodu i dalej wszytstko siedzi
       
    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez JanuszZiomek
      Posiadam ciągnik New Holland TD95D. Sprężarka w nim ładuje caly czas powietrze.W serwisie powiedzieli ze nie da sie jej wyłączyc. Może wiecie czy można ją wyłączyć jesli tak to gdzie dokupić sprzegło do wyłączena. Z góry dzieki za odpowiedż.
×