pawlo694

New Holland TD5

Polecane posty

pawlo694    24

Witam. Chciałbym wam zaprezentować nowego New Hollanda TD5.115.

i119314_1-5oooo.jpg

i119315_.jpg

i119316_1-5.jpg

i119322_oo.jpg

i119317_ae.jpg

i119318_oe.jpg

i119319_i-.jpg

i119333_aaa.jpg

i119334_aeee.jpg

i119335_o-.jpg

Myślę ze jest ładniejszy od TD5000 troche dziwi mnie dlaczego zegarów nie zmienili no ale może to poprawią

Edytowano przez pawlo694

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawlo694    24

rewers elektro-hydrauliczny jak widać na zdjęciu a przekładnia pewnie taka sama jak w TD5000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    15

Na wajchach widać trzy zakresy po cztery biegi czyli to samo co w starej TD...

Czyli poza rewersem sama kosmetyka ...

Edytowano przez ursuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

Tak rewers moze i elektrohydrauliczny ale sprzeglo pewnie suche tak jak w obecnym TD wiec nic nie warte takie modyfikacje (a juz napewno nie 6 tysi :lol: )

Wielkim pozytywem jest wyglad zewnetrzny ciekawe jaka bedzie cena tego udoskonalonego NH choc to pewnie sie wyda po 15 listopada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timasz    55

Moim skromnum zdaniem wyglad dzwigni rewersu odzwierciedla poziom zaawansowania technicznego tego rozwiazania. Czyli juz na fotkach widac iz dzwignia jest tak zbudowana aby mozna bylo ja objac cała dlonia co oznacza iz do operowania nia jest potrzebna znaczna sila, a nie tak jak np w obecnej serii T5000 delikatna łopatka ktore obsluguje sie jednym paluszkiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

New Holland t6 będzie występował w 3 specyfikacjach

1) silnik z common rail i SCR , skrzynia biegów electro command, brak amortyzacji kabiny i przedniej osi

2) silnik z common rail i SCR , skrzynia biegów electro command, amortyzacja przedniej osi i kabiny

3) silnik z common rail i SCR , skrzynia biegów auto command , amortyzacja przedniej osi i kabiny i ogólnie full wypas

Nie znam nazw poszczególnych serii, ale dane takie jak masy i wymiary będą identyczne do bieżącej T6000 Delta-Plus-Elite.

http://www.xtremeshack.com/scheda/119341_t6-7.jpg.html

http://www.xtremeshack.com/scheda/119343_t6-2.jpg.html

http://www.xtremeshack.com/scheda/119342_t6-5.jpg.html

Edytowano przez farmersNHtd95d

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Brzydki ten TD, T5 zresztą też. :P Fajnie, ze będzie mechaniczny Td 115km. Kabinka jakaś bardziej przytulna, ciekawe w jakim stopniu to podniesie cenę.


KPK - Ochrona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo694    24

znalazłem fotke New Hollanda TD110D i teraz nie wiem o co chodzi, dlaczego on nie jest z serii TD5?

i119471_td110d.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    251

Może jakaś wersja na mniej wymagające rynki tureckie i wschodnie. Tłumik po lewej stronie świadczy, że silnik pewniej Euro1 albo niżej :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Ten tłumik jest chyba od ciągnika obok. Może to jakaś wersja przed produkcyjna.

Edytowano przez MDSikor

Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlo694    24

to wiem bo sam wcześniej to napisałem, model to TD110D czyli można wnioskować ze ma 110KM więc mieści się w tym przedziale. Ale widocznie to musi być ciągnik nie produkowany na europę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casejx80    33

"pogłoski" moje słowa nie były pogłoskami ;) szczerze to ta seria mi sie nie podoba wolał bym t4 znajomy kupuje albo t5 ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    28

TD 5 tak samo jak obecny td 5000 nie ma rewersu elektrohydraulicznego tylko hydrauliczny, także tą dźwignie przy kierownicy przełączamy z użyciem sprzęgła, ale sprzęgło jest już mokre a nie suche tak jak to było wcześniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek4x4    28

Kolego ja pracuje u dealera new hollanda także pewne rzeczy wiem, jest nawet nowy cennik na modele t6 i zmiany w nich wprowadzone, oraz jakie będą modele, można je będzie zamawiać od drugiej połowy listopada a pierwsze modele zejdą z produkcji w styczniu 2012 roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    290

to za wielkiego udogodnienia z tym rewersem nie zrobili. a możesz zdradzić ile droższe będą nowe wersje od starych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez robo
      Witam mam rocznego new hollanda td5050 niedawno kupiłem bronę wirnikową akpil tornada 3m do siewu używam siewnika poznaniak 3m zastanawiam się czy ciągnik poradzi sobie jakbym dokupił hydropaka do akpila i złożył zestaw może ktoś ma doświadczenie w tym temacie
    • Przez JonnyDeep
      W moim smerfie padły dziś kierunki lewy i prawy. Co ciekawe awaryjne działają. Bezpieczniki ok, chociaż przy tym od kierunków plastik lekko stopiony. Gdzie jeszcze szukać przyczyny?
    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez Oski28
      Witam. Chciałbym się zapytać jak ustawić wałek na 540E. W sensie nie wiem czy robię to dobrze. Mam ustawione (z tyłu tą dźwignią) na 540, i na obrotomierzu 1500 obr. Na obortomierzu jest napisane że aby mieć 540E trzeba jechać 1500 obr/min. I pytanie czy żeby mieć 540E przy 1500obr/min nie trzeba przełączyć wałka na 750obr/min? Pozdrawiam.
    • Przez Jaro102
      Czy ktoś z użytkowników jest mi wstanie podpowiedzieć jaki oryginalnie jest montowany akumulator? I czy jest z lewym +.. Stary akumulator ma 88ah 740a i nie chce mi sie wierzyć że tej wielkości montowali fabrycznie. Pomijam fakt że z lewym plusem w większości sklepów w okolicy nie mają takich aku.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj