Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie wiem co się dzieje z moją c-330 od dłuższego czasu . Myśałem że to pradnica źle ładuje akumulatory zmieniłem pradnice i tak samo i podejrzewam że to automat nawalił ten co jest pod rozrusznikiem gdy zapalam c-330 to strzela jak by trybki przeskakiwały ale odgłos odchodzi od tego automatu a zaraz c-330 załapuje i odpala

Opublikowano
Nie wiem co się dzieje z moją c-330 od dłuższego czasu . Myśałem że to pradnica źle ładuje akumulatory zmieniłem pradnice i tak samo i podejrzewam że to automat nawalił ten co jest pod rozrusznikiem gdy zapalam c-330 to strzela jak by trybki przeskakiwały ale odgłos odchodzi od tego automatu a zaraz c-330 załapuje i odpala

 

 

No to wymień automat <_<

A zawiesza Ci sie automat że musisz w niego młotkiem uderzyć żeby się odwiesił? Ja tak kiedyś miałem w C-330. Ale zaraz kupiłem nowy automat i już z 7 lat jest OK <_< Radze Ci kupić nowy automat :lol:

 

Aha jak Ci tak strasznie strzela to spróbuj go odpalić na "ostro" śrubokrętem stukając te 2 śrubki od "+" z tym cienkim kabelkiem, a w drugiej ręce trzymaj malutki młotek lub klucz i jak zacznie strzelać to go walnij :P (walnij w automat)

Opublikowano

to ja obstawiam ze masz słabe aku.. Załaduj porządnie aku i wtedy pal i słuchaj za pierwszym razem nie będzie żadnych stuków na 100%, a za drugim już moze coś podobnego sie pojawić. To jest wina słabych aku.

Opublikowano

kolego wymień tulejki i szczotki i porządnie go wyczyść. wydasz ok 20 zł i gitara.

@c330ursus młotkiem to se można w "łep" przyp... a nie biednego ciapka:)

  • Like 1
Opublikowano
Hehe dzięki chłopaki za rady

 

u mnie parę lat temu coś podobnego była to po prostu we włączniku ( pod stacyjką) coś nie łączyło. nie pamiętam dokładnie co trzeba było tam zrobić bo znajmy elektryk mi to robił <_< Od tego czasu pali ładnie

Opublikowano

ja tak miałem w swojej 30stce to dałem rozrusznik do goscia elektryka wymienił parę klamotów i jest ok automat został stary bo też tak strzelało szczotki tulejki ogólne czyszczenie i jest ok

Opublikowano

Witam wszystkich agrofotowiczów. Od niedawna mam problem z odpaleniem mojej 28-ki. Akumulator jest ok a on tylko tyka. klemy nowe i przewody też a tu tylko tyk, dopiero po kilku razach zaskoczy nie wiecie co może być tego przyczyną ?? Porsze o odpowiedź

POZDRAWIAM MISTQo

Opublikowano

Jeśli w instalacji wszystko jest ok i jak napisałeś, ze tyka to wina jest elektromagnes. Na szczęście do polskich rozruszników nie są drogie. Ja do John deere musiałem zapłacić 120zł :D. Zawsze możesz też odpalić go na "śrubokręt" :D.

Opublikowano (edytowane)

Witam.

 

Proszę o poradę. Przy próbie odpalenia stopił się przewód Stacyjka->Starter, Starter->Rozrusznik. Wczoraj założyłem nowe przewody, nowy starter oraz stacyjkę i przy próbie odpalenie bez przykręcania do obudowy stacyjki i startera ciągnik pięknie odpalił, więc zakręciłem je do obudowy i przy próbie odpalenia znów zagrzały się wymienione przewody i ciągnik nie odpala wtedy. Co mi może robić zwarcie?

Edytowane przez pniedziel
Opublikowano (edytowane)

No właśnie na krótko odpala pięknie. Robi się zwarcie przy przykręceniu stacyjki lub startera do obudowy.

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

chłopaki ja mam podobny problem otóż jak zaciągam starter to rozrusznik sie zacina i non stop kreci muszę przewód zdejmować z klemy żeby rozłączyć wyjecie kluczyka nic nie daje. starter jest nowy

poradźcie coś

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v