Zaloguj się, aby obserwować  
andrejus

Wyjścia hydrauliczne

Polecane posty

andrejus    158

Sa jakies przejściówki-redukcje na takie wyjścia? Nie sa to ani euro ani te stare przykrecane.

wyjsciareno.jpg


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

do czego jest te wyjście oznaczone literą R ? , oraz dlaczego w tym wyjściu które odkręciłem od uchwytu (prawa strona obok sprężyny od kabiny) jest bardzo słabe ciśnienie ?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

a czy to nie jest wyjscie na przyczepe

probowales podpinac te kulowe bo wydaje mi sie ze powinny pasowac


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Takie same miałem w MF, wymieniliśmy na Euro. To z prawej strony może być wyjściem hamulca hydraulicznego, sprawdź czy ciśnienie nie zwiększa się po naciśnięciu hamulca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

to z prawej na 100% jest hamulec widac po gniezdzie a powinno ono byc zalozone na tym blaszanym panelu w gornym prawym rogu w czarnym otworze, a u mnie tez były takie wyjscia, w grene kupilem gniazda euro z przedłuzanym gwintem 18 mm jak dobrze pamietam , i nakretka, koszt okolo 30 zl a wyjsc R" to tzw wolny powrot oleju , przynajmniej u mnie w tym miejscu jest


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel23456    0

To co oznaczyłes R to tak jak kolegoa napisał powrut oleju szybki czy jak kto woli wolny olej bezposrednio wraca do obudowy omijajac rozdzielac. to co odkreciłes to jest hamulec do przyczepy.

U nas w sklepie raczej nie dostaniesz wtyczek na takie wyjsci a przejsciówak tez nie spodkałem mozesz poszukac u tych co sprowadzaja maszyny pewnie beda mieli jakies uzywki ale to sie mija z celem.

Załuz sobie takie gniazda jakie masz wtyczki przy maszynach. ja u siebie załozyłem na jwden obwód skrecane kulowe a na drugi dwa EORO.

tylko jak bedziesz kupował to zwróc uwagwe na gwinty i zebypasowało ci w otwór z EURo nie było problemu ale gniazda kulowego z tak mała nakretka kontrujaca nie dostałem wiec je przetoczyłem, zawsze tez mozesz rozwiercic otwór w blasze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Tak jak napisałeś był problem z dokręceniem euro złącza. otwór mały ale udało się.

W żadnym sklepie nie mają takich redukcji.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj