Kasa997

Kody błedów John Deere

Polecane posty

vegeta23    2

Nie sprawdzałem. Podpowiedziałbyś mi które będą odpowiedzialne za koguty i gdzie je znajdę?
Prawdę mówiąc kupiłem go 2 dni temu i jeszcze podchodzę do wszystkiego ze sporą rezerwą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie mam pojęcia. Sprawdź wszystkie najlepiej. Są z tyłu za siedzeniem w środku kabiny. Jak zdejmiesz osłonę to na drugiej str. będzie rozpiska który bezpiecznik od czego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cure    0

Witam wszystkich

Od wiosny co jakiś czas na moim jelonku wyskakuje 6 błędów i traktor przestaje jeździć. Ciągnik postoi do rana i wszystko jest ok, co może być tego przyczyną. Proszę o jakieś wskazówki lub dobrego mechanika od john deere w okolicy Płocka, bo serwis jakoś nie daje rady. z góry dziękuję.

IMG_20181020_195659.jpg

IMG_20181020_195712.jpg

Edytowano przez cure

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Jak ja widzę w swoim jelonku błąd fuel system i ciągnik traci moc to zawsze jest problem z filtrem paliwa a konkretniej mówiąc z odstojnikiem i wodą w nim.

Sprawdź filtry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XTRO    1593

u mnie podobnie, od razu wymieniam filtry na nowe

rear pto system to nie coś z przednim WOMem ? 

ogólnie to chyba coś dużo tych błędów jak na raz 

Edytowano przez XTRO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Rear pto to tylny wom

 

Ale te błędy nie wyglądają aby miałe jakiekolwiek powiązanie, szczególnie jeśli wszystkie na raz wywala

 

Jak postoi to ile czasu dasz radę pojeździć? U znajomego był podobny przypadek, czasami pojeździł 10 minut, czasami cały dzień i stawał i serwis jd też nie mógł dojść, przyjeżdżali kilka razy, okazało się że rewers się rozlączał, po wymianie jak na razie chodzi już długi czas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Faktycznie wszystkie błędy w jednej chwili, myślałem że te pozostałe są stare a tobie chodzi o ten na samej górze FUEL SYSTEM. Zapisz je na kartce i skasuj. Po ponownym uruchomieniu ciągnika sprawdź które znowu wyskoczyły i w jakiej kolejności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cure    0

Na chwile obecną ciągnik jeździ, żadne blędy nie wyskakują. Tylko jak długo. 

Pierwszy raz na wiosnę stanął, po przerwie nocnej jeźdił do końca sierpnia. A teraz objawy się nasiliły i jeździ jak chce. Pojedzie rano i pracuje 3-4 godz. a niekiedy dojedzie i przerwa. 

Wszystkim dziękuję za pomoc i zainteresowanie tematem.

Pozdrawiam

Edytowano przez cure

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cure    0

Witam

Mam pytanie czy przyczyną tych błędów może być luźny przewód masowy który idzie z wiazki za prawym słupkiem (nie dokręcona śruba na oczku).

Pozdrawiam i prosze o informacje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

powiedzieć jak wymienić i gdzie jest ten czujnik? bo żeby zdiagnozować to na 100 procent to trzeba komputer podpiąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, ariss napisał:

powiedzieć jak wymienić i gdzie jest ten czujnik? bo żeby zdiagnozować to na 100 procent to trzeba komputer podpiąć

A jaki jest charakterystyczny objaw jak to padnie? I w ktorym miejscu jest ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

szarpie ciągnik, zatrzymuje się, czujnik na środku skrzyni od góry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 3.03.2019 o 19:46, ariss napisał:

 

 

 

Dnia 3.03.2019 o 19:46, ariss napisał:

 

 

Edytowano przez lukaszkaczerski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

bezpiecznik f03/1 lub f05/1 lub ktoś zrobił psikus i przełożył przekaźnik come-home

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johniy861    78

Panowie w jd 6830P wyświetla się kod ecu 1347.07 błąd ciśnienia na szynie common rail. Wyskakuje tylko pod dużym obciążeniem lecz mocy nie traci i idzie dalej bez przerwy. W necie wyczytałem że mogą być to zatkane filtry, problem z zaworkiem wysokiego ciśnienia, problem z czujnikiem ciśnienia na szynie lub też pada pompka zasilająca z baku. Co z tych wymienionych rzeczy mogło wysiąść? Jutro założę nowe filtry i będę wiedział czy pomogło choć szczerze w to wątpię....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

filtry, sprawdzić sitko w baku i wymienić zaworek z pompy tylko na ten najdłuższy najnowszy model to problem zniknie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez BartoszK
      Posiada ktoś może instrukcję obsługi do John deere 6820? Najlepiej w pdf
    • Przez Rzexxnik
      Dzień dobry. Mam problem z mrygającą kontrolką blokady tylnego mostu. Po uruchomieniu ciągnika kontrolka cały czas mruga. Włącznik załączenia blokady, który znajduje się w podłodze sprawdziłem i działa. Przypuszczam, że uszkodzony jest czujnik blokady tylnego mostu lub jego instalacja. Problem polega na tym, że nie mogę go znaleźć. Nie wiem, w którym miejscu znajduje się czujnik. Czy może mi ktoś podpowiedzieć, gdzie znaleźć ten czujnik? A może ktoś wie co jest problemem i podzieli się poradą?
    • Przez Maciek0903
      Witam.  Podczas jazdy (ruszania) do przodu i do tyłu słychać „strzelanie” w mocowania przedniego mostu (takie dwa zawiasy). Czy te mocowanie ma być sztywne tzn, bez ruchu do przodu i do tyłu ? Pytam ponieważ obecnie to mocowanie pracuje u mnie 4 cm do przodu o do tyłu. Luzu poprzecznego na tulejach praktycznie nie ma. Pozdrawiam 



    • Przez SebastianBłażejewicz
      Witam 
      Mam problem z temperaturą silnika w john deere 6800 otóż ma on nową chłodnice, wiskoze termostaty wszystko oryginale zakupione przez poprzedniego właściciela w Niemczech lecz problem nie ustąpi.  Podczas pracy przechodzi grubo ponad połowę po dojechaniu do skraju odczekaniu 2 3 minut normuje się. Termometr laserowy pokazał 97 98°C na bloku silnika. Gdzie szukać winowajcy ? Myślałem nad pompą wody może ktoś miał podobny problem.  
      Dodam że płyn chłodniczy musiałem wymienić 2 x wyglądał jak ziemia z wodą. 


    • Przez Łukasz_4
      Witam mam kombajn John Deere 975 hydro 4 i rozwalił mi się pasek napędu czym to może być spowodowane bo nie mogę ściągnąć go z pola ktoś ma jakieś porady?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj