SebastianBłażejewicz

John Deere 6800 problem z temperaturą silnika

Polecane posty

Witam 

Mam problem z temperaturą silnika w john deere 6800 otóż ma on nową chłodnice, wiskoze termostaty wszystko oryginale zakupione przez poprzedniego właściciela w Niemczech lecz problem nie ustąpi.  Podczas pracy przechodzi grubo ponad połowę po dojechaniu do skraju odczekaniu 2 3 minut normuje się. Termometr laserowy pokazał 97 98°C na bloku silnika. Gdzie szukać winowajcy ? Myślałem nad pompą wody może ktoś miał podobny problem.  

Dodam że płyn chłodniczy musiałem wymienić 2 x wyglądał jak ziemia z wodą. 

Messenger_creation_3a683b26-cec6-4dd6-b7aa-3a041b6615df.jpeg

Messenger_creation_3369ffdd-3a49-4e2b-880e-54bcd3f2e76c.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
exrolnik    0
Napisano (edytowany)

Wskaźnik temperatury w zielonym czyli ok .Pompę sprawdzić można. Z opisu wygląda ,że układ chłodzenia potraktował ktoś "magicznym" uszczelniaczem . Płukać, jeździć, obserwować.

Edytowano przez exrolnik
Dopisane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    751

Zobacz czy masz w dobrą stronę założony wentylator 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek9111    13

Pompa wody, termostat, uszczelka pod głowica(kompresja w zbiorniczku wyrównawczym),

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Coś więcej o tej uszczelce mozesz podpowiedzieć?

8 godzin temu, akmaly napisał:

Zobacz czy masz w dobrą stronę założony wentylator 

Jest w dobrą 

Edytowano przez SebastianBłażejewicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1157
8 godzin temu, akmaly napisał:

Zobacz czy masz w dobrą stronę założony wentylator 

A da się w ogóle założyć w inną?


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    751

Był taki przypadek więc pewnie się da tylko nie pamiętam w jakim modelu. 

Brązowy płyn to normalne zjawisko przy przegrzaniu.

Uszczelka pod głowicą, zrób test na CO2 w układzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roxer    135

Ja się nie spotkałem jeszcze z 6800/6810 który nie miałby problemu z za wysoką temperaturą silnika :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek9111    13

Mam 69 blisko 20 lat i tylko raz miałem problem jak dmuchnąl uszczelkę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    751

Wysoka temperatura to nie tylko problemy z uszczelką pod głowicą

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek9111    13

Nie tylko,  jednak w moim przypadku wymiana uszkodzonej uszczelki pomogła i wsztko wróciło do normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grab12    87

Wiesz to że nowe i oryginalne nie znaczy że dobre z automatu termostaty do wody i gotować i mierzyć temp początku otwierania i max otwarcie na termostacie powinno być wybita temperatura odpowietrzenie układu wraz z nagrzewnicą jeśli w termostacie nie ma zaworków lub dziurki ale jak masz błoto płyn to upg ale musisz znaleźć przyczynę dlaczego poszło upg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    335

mam 6910 i też się grzeje tzn w upalny dzień jak dostanie popalić to wchodzi na czerwone. w chłodne dni nie dochodzi do czerwonego poprzedni właściciel mówił że ten typ tak ma . może coś w tym jest bo Perqins z YT. i Krisrolnik z YT też z tym mają problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    171

Dziwne że w ciągniku sobie nie poradzili z temperaturą w sensie fabryka to skopała skoro np kombajn chodzi w upały non stop i jak wszystko dobre to wskazówka pion a jak tylko chwilkę stanę to moment spada nawet poniżej połowy.

To chyba musi być jakaś przyczyna że masz problem nie może tak być " w normie" i nie daje rady w upał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    171

Jakbym ja miał taki problem i nie znalazł przyczyny w sensie nawet głowice wykluczył to dolożyłbym dodatkową nawet mała chlodniczkę żeby wspomóc w upały.

Tylko nie wiem jak tam z miejscem jest.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    335

w sumie mi to nie zaburza rytmu pracy bo w takie upały mało pracuje tym ciągnikiem. ale coś w tym jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek9111    13

Panowie od rana do wieczora prasa, orka  upraw upał nie upał wskazówka maks pion czerwonego nawet nie muska 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2474
mikad napisał:

8 godzin temu, akmaly napisał:

Zobacz czy masz w dobrą stronę założony wentylator 

A da się w ogóle założyć w inną?

da tyle że i tak będzie dmuchać w dobra srtrone tylko wydajność mocno spada


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    751

No tak ale autor tematu niema problemu z ciągłym przegrzewaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aprochota    335

niema na forum więcej użytkowników tej serii? niech się ktoś jeszcze wypowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek1296    1761

Mam 6610 i nie wiem co to problemy z grzaniem. W największe upały wskazówka ledwo odchyla się od pionu, do czerwonego daleko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kasa997
      Witam mam taki problem wyskakuje mi błąd d1A co z tym zrobić??
    • Przez Rzexxnik
      Dzień dobry. Mam problem z mrygającą kontrolką blokady tylnego mostu. Po uruchomieniu ciągnika kontrolka cały czas mruga. Włącznik załączenia blokady, który znajduje się w podłodze sprawdziłem i działa. Przypuszczam, że uszkodzony jest czujnik blokady tylnego mostu lub jego instalacja. Problem polega na tym, że nie mogę go znaleźć. Nie wiem, w którym miejscu znajduje się czujnik. Czy może mi ktoś podpowiedzieć, gdzie znaleźć ten czujnik? A może ktoś wie co jest problemem i podzieli się poradą?
    • Przez Maciek0903
      Witam.  Podczas jazdy (ruszania) do przodu i do tyłu słychać „strzelanie” w mocowania przedniego mostu (takie dwa zawiasy). Czy te mocowanie ma być sztywne tzn, bez ruchu do przodu i do tyłu ? Pytam ponieważ obecnie to mocowanie pracuje u mnie 4 cm do przodu o do tyłu. Luzu poprzecznego na tulejach praktycznie nie ma. Pozdrawiam 



    • Przez Łukasz_4
      Witam mam kombajn John Deere 975 hydro 4 i rozwalił mi się pasek napędu czym to może być spowodowane bo nie mogę ściągnąć go z pola ktoś ma jakieś porady?
    • Przez Marcin9908
      Witam, mamy problem z wariatorem od kombajnu, pasy dobrze napięte, łożyska zdrowe, a mimo wszystko piszczy, dodam że kombajn po naprawie generalnej silnika jeśli to może mieć jakiś wpływ na działanie wariatora, ( przed naprawą nie było pisku) ponieważ mogły się dokonać jakieś minimalne przesunięcia. Na jednej z tarcz lekkie wytarcie materiału niewiadomego pochodzenia, które łączy te otwory wokół tej tarczy. Zdjęcie w załączeniu. Jeśli ktoś miał podobny problem to z góry dzięki za jakieś wskazówki. Pozdrawiam.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj