Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

No jest trochę zachodu, bo poduszki są przykręcane na dwie śruby, może w starym typie nie być wcale otworów, obramowanie bocznych siatek, siatki nowego typu, także koszt też będzie.

Opublikowano

Jeśli to samo co w U 902 to u mnie przez ciągłe wycieki z chłodnicy wstawiliśmy od zetora, jakiego typu nie wiem, bo w Kaliszu dobierali w Zetor Polska, trochę przeróbek było ale już jest spokój. Mam na sprzedanie chłodnice te co były, naprawione już.

Opublikowano

Byłem w Agromie i spytałem się nich o tą część tylko o promieniu 40mm. Powiedzieli że nie mają tej części. Może wiecie gdzie można kupić Zaślepka bloku silnika Ø 40

Opublikowano

Koledzy pomocy, mianowicie posiadam ursusa 902 i na fabrycznym bloku 2 razy pękł mi wał korbowy postanowiłem wymienić silnik na nowy z turbiną. przerobiłem troszkę kabinę na własne potrzeby do hdsu do rębaka i wszystko było ok żadnych problemów, lecz od znajomego za długi otrzymałem kompletny przedni napęd po zamontowaniu go do mojego ursusa nie mogę poradzić sobie z chłodnicami ponieważ nie rzadziej niż raz na miesiąc pęka chłodnica i ta z mocowaniem na szpilki i nawet ta z mocowaniami bocznymi, i tu moje pytanie co może być przyczyna gdzie szukać rozwiązania ponieważ każdy mechanik rozkłada ręce i mówi że takiego przypadku jeszcze nie miał ,teraz nie wiem czy kombinować dalej czy sprzedać i kupić coś innego. Proszę o pomoc

Opublikowano

tak rozmiar opon mad dobrze dobrany ponieważ tryby do skrzyni biegów były dobierane do rozmiaru opon w warsztacie w którym zakładano napęd. Używanie napędu nie powoduje żadnych drgań natomiast od momentu jak pierwszy raz pękł mi wał zaczęły się dziwne wibracje na obrotach na poziome 1100-1500

Opublikowano

Kupujesz nowe chłodnice? mam dwie na stanie. Bo też miałem problem z cieknącymi chłodnicami. na końcu się tata wkurzył i kupiliśmy od zetora, trochę przeróbek i od tego czasu spokój. Ale mam 902 bez przedniego napędu.

Opublikowano

Proszę zwrócić uwagę czy ramka do której zamocowane są boczne osłony nie dotyka z boku chłodnicy. Tam powinna być przerwa co najmniej 1 cm. Na wskutek wibracji ta rama drży i przenosi to na chłodnicę obrywając rurki na dole. Przerabiałem to w swojej 912. Druga sprawa to żenująca jakość chłodnic. Trzeba zwrócić uwagę na grubość blach. Ja kupiłem pierwszą lepszą i była to chińska chłodnica, którą po kilku naprawach wyrzuciłem (Blaszki były tak cienkie że puchły w czasie pracy). Kupując drugą kupiłem porządną markową chłodnicę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krychu
      Mam problem z moją 1014. Rok temu wymieniłem głowice na całkiem nowa ze względu na nieszczelność starej. Po roku czasu pod dwoma wtryskami zaczął lecieć płyn chłodniczy. W C360 jak miała miejsce taka sytuacja to się wymieniło tulejke i było ok. Jak to wygląda w urusach c385? Czyżby głowica była walnięta?
    • Przez 3sparrow
      po wyłamaniu rozrusznika drży ciągnik, czy możliwe zwichrowanie koła zamachowego?
    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?

    • Przez Snuff
      Witam mam problem przy złożeniu tłoków z korbowodem w zetorze 8011 ponieważ zrobiłem sobie trochę liche zdjęcie mianowicie pytanie jest 
      Czy tłok grubsza częścią od denka ma być skierowany do zamka na korbowodzie ? 
      Pytanie drugie czy przy wkładaniu tłoków do silnika korbowody mają być skierowane zamkami do walka rozrządu czy w drugą stronę ?
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v